Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

motel boeken via internet

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Roeffi
Amerika-ontdekker

motel boeken via internet

Bericht door Roeffi »

Hallo,

Komende zomer reizen wij 3 weken rond in het Zuidwesten van de USA. Via dit forum en via de Trotter hebben we contact met enkele kleinschalige motelletjes die we al willen vastleggen.
Deze vragen nu echter om via email (dus niet via een beveiligde reservatieprocedure op de website) onze gegevens door te geven. Het gaat dan o.a. om het nummer van onze VISA kaart.
Is dit veilig?

Ik dacht dat je dit beter niet via mail deed...

Wat moet ik hiermee? Weten jullie raad?
Irma
Amerikafan

Bericht door Irma »

Roeffi,

Het doorgeven van CreditCard gegevens via e-mail is niet veilig. Als het alleen om je cardnummer gaat is het geen probleem maar als ook de vervaldatum en veiligheidscode gevraagd worden kun je het beter niet doen. Misschien kun je wel navragen of het OK is als je alleen het CC nummer via e-mail doorgeeft en de andere gegevens via de telefoon.

Groet
Irma
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

In die gevallen waarbij wij het vorg jaar niet via een beveiligde site konden doen, hebben we het telefonisch gedaan. Ik zou het inderdaad niet via de mail doen.

Marianne
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Zie ook dit topic http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=6219
Ik heb ook telefonisch m'n creditcard gegevens doorgegeven omdat het niet veilig is via de mail. Krijg ik een mailtje terug met het nr. erin en of dit zo correct is :shock:

Elly
Roeffi
Amerika-ontdekker

Bericht door Roeffi »

Bedankt voor de snelle reacties. Nu ga ik die reservaties zeker per telefoon of per fax doen :wink:

Moet ik een internationale code (zoals bvb. voor Belgie 0032 of Nederland 0031) intypen voor het telefoonnummer?
Het telefoonnummer is 435-772-2455. Wat toets ik dan in?
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Roeffi schreef: Het telefoonnummer is 435-772-2455. Wat toets ik dan in?
Volgens mij 001-435enz
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer