Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VI

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marjolijne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: MyVegas (computerspel) - deel VI

Bericht door Marjolijne »

De app staat ook niet meer in de nederlandse app store.
Ik was hem vanmorgen aan het zoeken.
Omdat ik hem al een keer gedownload had ook in mijn lijstje met aankopen gekeken.
Daar stond hij ook niet meer tussen.
Purk87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Purk87 »

Meer mensen dus met hetzelfde probleem. Haha. Misschien heeft het er mee te maken omdat in NL online gokken (nu) verboden is en dan valt het waarschijnlijk daaronder...
Konami En Blackjack werken nog wel.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Hopelijk gaat dit niet voor het facebookspel gelden.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Purk87
Amerikafan

Bericht door Purk87 »

Geen idee. Ik ben van 17 tm 20 in LV dus hoop dat het deze maand nog blijft gelden/werken. Dan kan ik nog wat inwisselen, haha.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
dito2003
Amerika-ontdekker

Bericht door dito2003 »

Android heeft geen problemen. Grrr. Moet ik straks toch afscheid gaan nemen van mijn iPhone
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Volgens Myvegas zou er volgens de developers een delay zijn in de latest release in mijn regio. Ze hebben ondertussen al 3 x gevraagd of ik de app ondertussen al zie, maar nog steeds niks. Baal er wel van want ik mis mijn daily spin :D
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ik had er ook last van. Heb uiteindelijk de app opnieuw kunnen installeren, nadat hij ook zei dat hij niet beschikbaar was in de app store.
Nu heb ik hem wel weer op mijn iPhone staan, maar hij zegt steeds dat hij geen verbinding met MyVegas heeft en start niet verder op.
Dit was allemaal naar aanleiding van die update.

Bij facebook is er weer een ander probleem. Mensen waaronder ik vandaag, raken de connectie met kwijt tussen hun vrienden en MyVegas. Ofwel je kan geen gifts meer geven en krijgt bij de daily spin geen extra bonus meer. Dit overkomt maar een aantal mensen. Dit is een facebook probleem en niet van Play Studios. Je hebt deze vrienden nog wel, maar MyVegas ziet ze niet. En zo als ik het heb begrepen is facebook niet erg happig om het te herstellen.
Even afwachten dan maar.

Ik vond het vandaag al raar dat ik zo weinig punten kreeg terwijl de spin op 15k stond. Normaal is dat 120.000 XP. Nu kreeg ik maar iets van 45k. Terwijl ik bijna 5000 vrienden heb op dat account. Ik heb er nu helaas niks maar aan. Wellicht moet ik nu alle vrienden eraf gooien en opnieuw vrienden maken.
Ik kan er een paar vrienden bij doen en eens kijken of die wel op de strip komen te staan.

Daarentegen speelt Konami toch veel leuker. Bijna 2 miljoen gouden punten.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

dat vrienden probleem heb ik en mij vrouw ook op de facebook app
hereweare
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door hereweare »

Hallo, ook ik kan mijn myvegas op de ipad niet updaten. Ik hoop dat dat weer goedkomt.
Intussen speel ik wel Konami op de Ipad maar ik vind dat ik daar haast geen gouden munten mee haal. Alleen als het metertje vol is en verder niet.
Heb ik de verkeerde versie? Of is dit bij iedereen zo. Ik heb steeds wel eventjes veel munten om mee te spelen maar het gaat me juist om de gouden munten.
Montyrulezz
Amerikafan

Bericht door Montyrulezz »

Ik speelde nog geen Konami op mijn mobiel, maar heb het er toch maar op gezet. Kan ik daar iig extra lp mee winnen.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ik heb al een paar keer met playstudios gemailt, maar zij zeggen steeds dat er niks aan de hand is.

Heb nogmaals een screenshot gestuurd van de appstore waar geen Myvegas in staat. Wellicht dat er meer mensen even een melding maken en erbij vermelden dat het om de Nederlandse app store gaat. Als je het facebook spel opent staat helemaal onderaan een link naar "Support".

Wellicht dat ze iets verder in gaan zoeken als er meer meldingen komen.
G.B.
Amerika-ontdekker

Bericht door G.B. »

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn (en mij 750 pagina's lezen in deze thread :wink: wil helpen besparen) mij in notendop dit spel uit te leggen ?

(Een tweetal weken geleden heb ik dit spel geïnstalleerd op mijn FB-account en na ongeveer dagelijks een kwartiertje spelen op de slots kom ik aan zo'n 2150 punten, ik kan me niet voorstellen dat ik aan dit tempo nooit aan een deftige prijs kan geraken)
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Waarschijnlijk kun je hier wel wat mee: http://op-vakantie.jimdo.com/my-vegas/
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

G.B. schreef:Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn (en mij 750 pagina's lezen in deze thread :wink: wil helpen besparen) mij in notendop dit spel uit te leggen ?

(Een tweetal weken geleden heb ik dit spel geïnstalleerd op mijn FB-account en na ongeveer dagelijks een kwartiertje spelen op de slots kom ik aan zo'n 2150 punten, ik kan me niet voorstellen dat ik aan dit tempo nooit aan een deftige prijs kan geraken)
Begin gaat altijd wel snel. Ben zelf al 3 jaar aan het spelen, en vorig jaar een 300.000 LP's uitgegeven per account.
Nu weer een jaar aan het spelen en de 300.000 weer gepasseerd.
Vind de prijzen die je kan kiezen alleen wel beduidend minder dan vorig jaar, maar ach, het is gratis :)
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Dank je @asv60

Ik heb inderdaad op mijn reisverslagen website dit spel in een notedop proberen uit te leggen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. De belangrijkste regel van het spel is om het gewoon te gaan spelen en dat zo goed als alles zichzelf wel wijst. Pas bij het rewards kopen wordt het wat lastiger als je er helemaal blue instapt.

Ik ben vanaf bijna het begin van MyVegas met het spel begonnen. Toen er nog geen apps waren en er nog maar iets van 4 slot machines waren om uit te kiezen. Ben intussen 3 keer op kosten van MyVegas wezen overnachten en eten in Las Vegas. Ik speel elke dag en zit nu bijna op 2 miljoen gouden chips. Dus we kunnen weer een keer langs gaan.
83angel
Amerika-ontdekker

Bericht door 83angel »

wie kan mij helpen.
Ik heb nu 80k en mijn man heeft 60k aan punten.
Nu willen wij er onder andere er tickets voor de show van K voor 29 juni voor halen.
Ik weet dat we een mlife account aan moeten maken (wat helaas nu niet lukt krijg foutmelding dat er een system error is).
Maar hoe kan ik dan zorgen dat we 2 kaartjes naast elkaar krijgen of gewoon snel na elkaar boeken.
Ik kan dan de reward claimen via fb. Krijg ik daarna een mail ervan of hoe komt die dan weer bij mlife en hoe boek ik er daadwerkelijk mee.
Het zal hier vast ergens tussen alle pagina's staan maar het is nogal een gezoek :)
Hopelijk kan iemand mij helpen mag ook via privebericht
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Je kan tegenwoordig gewoon zelf je stoel kiezen, dus als jij eerst 1 ticket vastlegt en direct daarna de 2e, dan moet het wel heel gek lopen dat net die ene stoel ineens bezet is. Ik zou dan wel zorgen dat er tenminste aan beide kanten 1 stoel vrij is als je je 1e stoel kiest.
Afbeelding
Josje99
Amerikafan

Bericht door Josje99 »

ik kon niet zelf mijn stoelen kiezen maar kreeg ze gewoon toegewezen.
door het heel snel achter elkaar te boeken is het gelukt om naast elkaar te zitten.
als dat niet lukt, kan je altijd bellen met mlife om het te regelen!
83angel
Amerika-ontdekker

Bericht door 83angel »

De kaartjes zijn geboekt en we hebben stoelen naast elkaar :).
Ik snap alleen even iets niet. Ik heb gewoon een e-ticket binnen gekregen.
Maar als ik lees bij de reward staat er:

All tickets must be picked up at the box office no later than 4 pm on the reserved day of the show. Tickets not picked up by 4 pm on the reserved show date are subject to cancellation and loyalty point forfeit.

Maar ik heb toch al een e-ticket.

Verder staat me er iets van bij dat je een pasje moet hebben van mlife maar ik zie dat nergens terug. Op de tickets staat ook SF: $11.88+$1.07 LET=$12.95. Volgens mij moeten wij dan nog 13 dollar betalen maakt mij verder niet uit maar hoe moeten we dit dan betalen? Sorry voor alle vragen maar wil niet bij de deur staan en dan niet binnen komen :)
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Lees even een pagina of 2 terug, stond alles uitgelegd(gaven aan dat dit eigenlijk nooit berekend werd)!
Denk dat je je e-ticket voor een echt ticket moet omruilen, maar dat is puur een gok.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer