Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachtingen Zuid-Westen
Overnachtingen Zuid-Westen
Voor onze roadtrip van LV naar SF moeten we nog enkele overnachtingen zoeken. Omdat we in augustus daar zijn kunnen we deze best op voorhand boeken.
Nu willen we graag overnachtingen met ontbijt bij, zodat we met een lekker gevoel kunnen vertrekken..
Hebben jullie goede tips voor volgende locaties?
1. Grand Canyon village
2. Page
3. Bryce
4. Zion national park
5. Death Valley
6. Mammoth lakes
7. Yosemite
Alvast bedankt!
Nu willen we graag overnachtingen met ontbijt bij, zodat we met een lekker gevoel kunnen vertrekken..
Hebben jullie goede tips voor volgende locaties?
1. Grand Canyon village
2. Page
3. Bryce
4. Zion national park
5. Death Valley
6. Mammoth lakes
7. Yosemite
Alvast bedankt!
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Overnachtingen Zuid-Westen
Heb jij al bij de beoordelingen van de forumleden gekeken?
Bovenaan de forumpagina vind je de link naar de beoordelingen, en hierbij voor het gemak ook even:
http://beoordelingen.allesamerika.com/
Bovenaan de forumpagina vind je de link naar de beoordelingen, en hierbij voor het gemak ook even:
http://beoordelingen.allesamerika.com/
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt heel vaak geen (goed) ontbijt, maar er is altijd wel in de omgeving iets te vinden waar je kunt ontbijten. Ik zou daar de keuze niet van af laten hangen. En je kunt natuurlijk ook zelf je ontbijt maken, wij hebben altijd een koelbox en de nodige spullen voor ontbijt of lunch bij ons.
1. Grand Canyon village - zie http://www.grandcanyonlodges.com. Ontbijten kan op meerdere plaatsen die op loopafstand liggen.
2. Page - Wij vonden de Days Inn & Suites fijn, met een prima ontbijt.
3. Bryce - Zie ons 2015-verslag voor onze overnachting in Tropic - met ontbijt.
4. Zion national park - - alles in Springdale is prima, maar meestal zonder ontbijt.
5. Death Valley - Furnace Creek - prima restaurant.
6. Mammoth lakes - wij vinden de Motel6 niet gek - er tegenover kun je goed ontbijten, zie ons 2013- en 2015-verslag.
7. Yosemite - zie http://www.travelyosemite.com. Ontbijten kan bij Half Dome village of bij de Lodge.
Marianne
Ja, daar ben je al heel laat mee.GertS schreef:Voor onze roadtrip van LV naar SF moeten we nog enkele overnachtingen zoeken. Omdat we in augustus daar zijn kunnen we deze best op voorhand boeken.
1. Grand Canyon village - zie http://www.grandcanyonlodges.com. Ontbijten kan op meerdere plaatsen die op loopafstand liggen.
2. Page - Wij vonden de Days Inn & Suites fijn, met een prima ontbijt.
3. Bryce - Zie ons 2015-verslag voor onze overnachting in Tropic - met ontbijt.
4. Zion national park - - alles in Springdale is prima, maar meestal zonder ontbijt.
5. Death Valley - Furnace Creek - prima restaurant.
6. Mammoth lakes - wij vinden de Motel6 niet gek - er tegenover kun je goed ontbijten, zie ons 2013- en 2015-verslag.
7. Yosemite - zie http://www.travelyosemite.com. Ontbijten kan bij Half Dome village of bij de Lodge.
Marianne
Oké dank u voor deze reacties.
Ik heb even gekeken en de alle "lodges" voor grand canyon, death valley en yosemite zitten al volledig vol op de dagen dat wij daar zijn.. En dan heb ik nog niet naar de rest gekeken..
We zijn precies dus echt rijkelijk laat..
Zijn hier alternatieven in de buurt of zijn we echt aangewezen op deze lodges?
Ik heb even gekeken en de alle "lodges" voor grand canyon, death valley en yosemite zitten al volledig vol op de dagen dat wij daar zijn.. En dan heb ik nog niet naar de rest gekeken..
We zijn precies dus echt rijkelijk laat..
Zijn hier alternatieven in de buurt of zijn we echt aangewezen op deze lodges?
Keuze van ontbijt inbegrepen zou ik persoonlijk ook niet doen.
Ontbijt in de 'basic' hotels is meestal erg karig.
Je kan je inderdaad vol stouwen met brood+ jam uit een kuipje en evt. een wafel bakken.
Maar dan haal ik liever bij de subway iets wat ik echt lekker vind.
Voor hotel bij de Grand Canyon zou je nog eens kunnen kijken naar het plaatsje Tusayan.
Wij sliepen in Oakhurst toen we naar Yosemite gingen. (wel een uur rijden naar de ingang)
In de parken zelf denk ik niet dat dat nog gaat lukken..
Ontbijt in de 'basic' hotels is meestal erg karig.
Je kan je inderdaad vol stouwen met brood+ jam uit een kuipje en evt. een wafel bakken.
Maar dan haal ik liever bij de subway iets wat ik echt lekker vind.
Voor hotel bij de Grand Canyon zou je nog eens kunnen kijken naar het plaatsje Tusayan.
Wij sliepen in Oakhurst toen we naar Yosemite gingen. (wel een uur rijden naar de ingang)
In de parken zelf denk ik niet dat dat nog gaat lukken..
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
Ja in de parken gaat het inderdaad niet meer lukken..
Springdale in Zion zit ook volledig vol..
En Furnance Creek voor Death Valley ook..
Goede alternatieven mogen altijd meegedeeld worden..
Ik denk dat ik hier zo snel mogelijk werk van moet maken
Springdale in Zion zit ook volledig vol..
En Furnance Creek voor Death Valley ook..
Goede alternatieven mogen altijd meegedeeld worden..
Ik denk dat ik hier zo snel mogelijk werk van moet maken

voor Zion hadden wij een hotel in het plaatsje Hurricane (in 2012)
Nu gaan we weer met de camper, en dat was echt 6 maanden van te voren klaarzitten om om 16:00 uur twee overnachtingen aan de rivier te selecteren.
15 minuten later, en alle rivier plekken waren al weg
Nu gaan we weer met de camper, en dat was echt 6 maanden van te voren klaarzitten om om 16:00 uur twee overnachtingen aan de rivier te selecteren.
15 minuten later, en alle rivier plekken waren al weg

2009: Kerst:New York
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de GC is Tusayan ook een mogelijkheid, of iets verder in Valle. In het park kun je ook de Yavapai Lodge proberen, zie daarvoor http://www.visitgrandcanyon.com. En check regelmatig de andere site om te zien of er annuleringen zijn.
Voor DV is Stovepipe Wells ook een mogelijkheid, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Furnace Creek helemaal vol is.
Dat Springdale helemaal vol zou zitten kan ik me ook niet voorstellen. Waar heb je gekeken, via welke site? Probeer ook eens de Canyon Ranch motel of Zion Park Motel. De Zion Lodge is ook mooi, maar wel duur. Net als de Desert Pearl Inn.
Alternatieven voor Yosemite zijn El Portal (Cedar Lodge of Yosemite view Lodge), Fishcamp, Oakhurst, Mariposa, of Groveland. De Yosemite Bug is ook een mogelijkheid.
Maar ook hier zou ik regelmatig checken of er iets in het park vrij komt, dus boek iets wat annuleerbaar is.
Marianne
Voor DV is Stovepipe Wells ook een mogelijkheid, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Furnace Creek helemaal vol is.
Dat Springdale helemaal vol zou zitten kan ik me ook niet voorstellen. Waar heb je gekeken, via welke site? Probeer ook eens de Canyon Ranch motel of Zion Park Motel. De Zion Lodge is ook mooi, maar wel duur. Net als de Desert Pearl Inn.
Alternatieven voor Yosemite zijn El Portal (Cedar Lodge of Yosemite view Lodge), Fishcamp, Oakhurst, Mariposa, of Groveland. De Yosemite Bug is ook een mogelijkheid.
Maar ook hier zou ik regelmatig checken of er iets in het park vrij komt, dus boek iets wat annuleerbaar is.
Marianne
Voor grand canyon heb ik gekeken op www.visitgrandcanyon.com. Hier was alles volzet ook de yavapai lodge.
Voor ZIon heb ik gekeken op springdale-lodging.com.. Hier ook niks meer vrij..
Voor death valley: furnancecreekresort.com en deathvalleyhotels.com.. hier ook niets meer vrij
Voor ZIon heb ik gekeken op springdale-lodging.com.. Hier ook niks meer vrij..
Voor death valley: furnancecreekresort.com en deathvalleyhotels.com.. hier ook niets meer vrij
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Panamint Springs is ook nog een optie in Death Valley.
De link die je geeft voor de Grand Canyon is voor de yavapai Lodge. Heb je de andere link ook geprobeerd? Voor Springdale zou ik ook eens bij de motels kijken die ik noemde. Je moet daar via de mail of telefonisch reserveren.
Marianne
De link die je geeft voor de Grand Canyon is voor de yavapai Lodge. Heb je de andere link ook geprobeerd? Voor Springdale zou ik ook eens bij de motels kijken die ik noemde. Je moet daar via de mail of telefonisch reserveren.
Marianne
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
kijk eens bij een andere site, zoals http://www.hotelscombined.nl/
Ik wilde voor je kijken, maar ik ken je reisdata niet. Met de plaatsen die Marianne noemt en een dergelijke site zou je nog wel iets moeten kunnen vinden. En daarbij concessies doen vrees ik: meer of minder luxe dan dat je zou willen; verder weg dan dat je zou willen, duurder dan dat je zou willen (goedkoper wil je natuurlijk altijd
) En boek vooral annuleerbare hotels. Dan heb je voor jezelf meer tijd om nog te kijken of je wat beters vindt. Vind je wat je zoekt, dan hoeft het natuurlijk niet annuleerbaar te zijn.
Ik wilde voor je kijken, maar ik ken je reisdata niet. Met de plaatsen die Marianne noemt en een dergelijke site zou je nog wel iets moeten kunnen vinden. En daarbij concessies doen vrees ik: meer of minder luxe dan dat je zou willen; verder weg dan dat je zou willen, duurder dan dat je zou willen (goedkoper wil je natuurlijk altijd

Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Bedankt voor de reacties.
Ik heb overal hotels geboekt nu..
Voor Zion heb ik nog een motel in Springbreak gevonden, maar voor de rest ben ik iets verder af moeten gaan kijken.
Voor Grand Canyon liggen we in Williams, kort bij Flagstaff..
Voor Yosemite liggen we in Oakhurst..
Voor death valley liggen we in Amargosa Valley..
Al heel erg veel hotels en motels waren volzet.. Gelukkig hebben we dit nu nog geboekt, want eigenlijk was de bedoeling om ter plaatse een overnachting te boeken
Ik heb overal hotels geboekt nu..
Voor Zion heb ik nog een motel in Springbreak gevonden, maar voor de rest ben ik iets verder af moeten gaan kijken.
Voor Grand Canyon liggen we in Williams, kort bij Flagstaff..
Voor Yosemite liggen we in Oakhurst..
Voor death valley liggen we in Amargosa Valley..
Al heel erg veel hotels en motels waren volzet.. Gelukkig hebben we dit nu nog geboekt, want eigenlijk was de bedoeling om ter plaatse een overnachting te boeken

Oakhurst is ver van het park, hebben wij ook gehad, reken op 2,5 uur extra rijtijd.
Désirée
2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas (Death Valley NP, red rock SP, grand canyon NP)
2025 Las Vegas( Valley of Fire, Hooverdam, Ice age fossil SP)
2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas (Death Valley NP, red rock SP, grand canyon NP)
2025 Las Vegas( Valley of Fire, Hooverdam, Ice age fossil SP)
Ja ik ga proberen nog een slaapplaats te regelen in half dome village. Door onze geringe tijd in yosemite is het belangrijk dat we kort bij de valley slapen..
Is amargosa valley is goede uitvalsbasis voor death valley? Want in het park zelf was totaal niks meer vrij..
Het probleem voor death valley is wel dat we van LV kom en na ons bezoek aan het park eigenlijk terug richting LV moeten voor ons hotel.. Terwijl we eigenlijk richting yosemite moesten gaan.
Is amargosa valley is goede uitvalsbasis voor death valley? Want in het park zelf was totaal niks meer vrij..
Het probleem voor death valley is wel dat we van LV kom en na ons bezoek aan het park eigenlijk terug richting LV moeten voor ons hotel.. Terwijl we eigenlijk richting yosemite moesten gaan.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Is er ook niks meer vrij in de regio June Lake, Mammoth Lakes, Bishop, Big Pine?
Ons reisverslag van onze reis naar Amerika (zomer 2016) vind je op: http://bazannemarie.blogspot.nl/
Amargosa is op zich geen slechte uitvalbasis. De vraag is of daar zo veel hotels zitten.
Pahrump is een soort mini-Vegas, met een paar motels en hotels in verschillende prijsklassen. En ook Beatty is een plek om te slapen.
Maar als je van LV komt, zou ik het inderdaad eerder zoeken in Lone Pine, Big Pine of zelfs Bishop. Wat je die dag al rijdt, spaar je de volgende dag uit.
Hou ook de websites van hotels in de parken goed in de gaten. Voor zowel de tenten in Yosemite als de lodges aan de Grand Canyon geldt dat er nogal eens plaatsen durven vrij te komen. Mensen boeken soms verschillende kamers, en annuleren later de kamer die ze niet nodig hebben. Maar Williams is echt nog wel te doen, zo hebben wij het ook al opgelost.
Pahrump is een soort mini-Vegas, met een paar motels en hotels in verschillende prijsklassen. En ook Beatty is een plek om te slapen.
Maar als je van LV komt, zou ik het inderdaad eerder zoeken in Lone Pine, Big Pine of zelfs Bishop. Wat je die dag al rijdt, spaar je de volgende dag uit.
Hou ook de websites van hotels in de parken goed in de gaten. Voor zowel de tenten in Yosemite als de lodges aan de Grand Canyon geldt dat er nogal eens plaatsen durven vrij te komen. Mensen boeken soms verschillende kamers, en annuleren later de kamer die ze niet nodig hebben. Maar Williams is echt nog wel te doen, zo hebben wij het ook al opgelost.
We komen die dag van Zion, dus een slaapplaats in of net buiten death valley is wel aangeraden denk ik.
Ik ben nu aan het kijken om eventueel om te zetten naar panamint springs..
Ik ben nu aan het kijken om eventueel om te zetten naar panamint springs..
Wij zitten voor Yosemite in El Portal, ik wou niet in het park zelf in een tent.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
El Portal is prima. wel duurder dan Oakhurst denk ik. Die tenten vallen wel mee, er staan gewone bedden. En er zijn ook lodges en cabins in het park, maar die zijn echt heel duur.
Als je van Zion komt is de oostkant van DV ook niet zo gek. Als je het niet erg vindt om verder te rijden is Lone Pine ook leuk, zie daarvoor ons 2015-verslag.
Marianne
Als je van Zion komt is de oostkant van DV ook niet zo gek. Als je het niet erg vindt om verder te rijden is Lone Pine ook leuk, zie daarvoor ons 2015-verslag.
Marianne
Welk motel in El Portal blijven jullie? En via welke site hebben jullie dit gevonden?SuzieQ schreef:Wij zitten voor Yosemite in El Portal, ik wou niet in het park zelf in een tent.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht