Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Helikoptervlucht overdag in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Joyceee
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Helikoptervlucht overdag in Las Vegas

Bericht door Joyceee »

Is de helikopter vlucht boven Las Vegas het geld waard?
En is het ook overdag de moeite waard?
En hoelang vlieg je dan?

Iemand tips waar deze te boeken, aangezien ik meerdere aanbiedingen via Groupon gevonden heb. :D
Laatst gewijzigd door Hinko op 02 aug 2016, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Big_Mo
Amerika-expert

Re: Helikopter vlucht overdag in Las Vegas

Bericht door Big_Mo »

Over de vlucht tijden zou ik naar de website gaan van de aanbieder (nee niet Groupon) maar meestal staat er nog een extra link naar de aanbieder van de service. Hier even voor de grap gekeken: http://www.skylinehelicoptertours.com/l ... trip-tour/

Denk dat dat wel gemiddeld voor zo'n vlucht is dat je 15 minuten gaat vliegen. Of het geld waard is laat ik aan de andere over! :mrgreen:
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Als ik het zou doen zou ik zeker wachten tot de avond wanneer alle lichtjes branden.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je alleen Vegas doet zou ik dat ook 's avonds doen. Als je ook de GC en Hooverdam meepakt kan dat alleen overdag
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

Wij hebben in Juni de vlucht gedaan bij Maverick. Gratis via MyVegas.
Het was om 23.00 's avonds en wij vonden het echt geweldig ! Het was de eerste keer voor ons beide in een helicopter en dan meteen boven de strip !
Het duurde ongeveer een kwartiertje, wij vlogen van Maverick (andere zijde van de weg bij Mandalay Bay) om de Stratosphere en dan aan de andere kant weer terug richting Mandalay Bay.

Of het geld waard is, tsja wij hadden het gratis. vantevoren zou ik misschien niet $124 uitgeven voor een kwartiertje vliegen, echter achteraf zou ik dat wel doen ! Je bent niet elke dag in de gelegenheid om dit te doen !!
bloodymarie
Amerikafan
Partner van: JohnDeere
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door bloodymarie »

Wij hebben het wel eens overdag gedaan, met Papillon. Was een stuk goedkoper dan 's avonds, maar natuurlijk ook minder spectaculair. Voor ons was het de eerste keer in een helikopter, en vond het toch wel de moeite/geld waard. Duurt inderdaad ongeveer 15 minuten.
Afbeelding
W0uter
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door W0uter »

Hey Joyce,

Een helikoptervlucht doen is zeker de moeite waard als je voor de eerste keer in Vegas bent. Kijk wel goed uit met die Groupon-acties, het lijken in eerste instantie leuke deals, maar meestal zijn er wel betere deals te vinden, via myVegas (kan je gratis voor sparen) en soms via andere kanalen. Je zou voor ongeveer $90-$100 dollar een stripvlucht kunnen krijgen incl vervoer, soms wat goedkoper. Ik zou dan ook altijd kiezen voor een vlucht in de avond, dit geeft een veel mooier uitzicht met al die lampjes dan overdag. Daarnaast zijn die vluchten meestal maar 12-15 minuten zoals hierboven ook al is aangegeven, dus de quote: kort maar krachtig, gaat hier wel een beetje op. Kijk ook goed of vervoer van en naar je hotel is inbegrepen of niet en waar de opstijglokaties zijn. Dat is meestal ook prijsafhankelijk. Het liefst wil je gewoon dat je wordt opgehaald door een busje bij je hotel en ook weer wordt afgezet. Veel plezier! :D
Afbeelding
ralluf
Amerika-ontdekker

Bericht door ralluf »

https://www.viatorcom.nl/nl/7381/tours/ ... 84-5516ST5

€68,- per persoon

De eerste keer krijg je 10% korting dus met 2en ben je 120,- kwijt voor een vlucht. De tijden kan je zelf bepalen... :thumbup:
W0uter
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door W0uter »

@ralluf komt nog $15 p.p. bij aan brandstoftoeslag.
Afbeelding
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

inmiddels al weer twee keer gedaan en zou het zo een derde keer doen :)

Eerste keer was in 2005. Combi geboekt bij Papillon: overdag met een vliegtuigje over de Grand Canyon en 's avonds met de heli over de strip (welke uitgevoerd werd door Maverick overigens). Geweldige ervaring. Inderdaad, een minuut of 15 in de lucht met de heli. Vanaf het vliegveld over de strip richting de Stratosphere Tower, rondje erom heen en dan weer terug over de strip.

Tweede keer was vorig jaar, samen met mijn ouders. Vooral mijn moeder wilde graag een keer met de heli (was dus ook hun eerste keer). Uiteraard gingen wij gewoon weer mee, heel vervelend. Ook weer 's avonds. Wel ergens nog een kortingsbon kunnen scoren waardoor we per persoon 100 dollar kwijt waren. Ditmaal overigens rechtstreeks bij Maverick. Maar persoonlijk vind ik dat dus zeker het geld waard. Kort, maar krachtig,.. indrukwekkend!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
ralluf
Amerika-ontdekker

Bericht door ralluf »

W0uter schreef:@ralluf komt nog $15 p.p. bij aan brandstoftoeslag.
Dan nog valt het mee :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer