Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zion park, grand canyon en dan?
Zion park, grand canyon en dan?
Hallo allemaal,
Na new york, new jersey, florida, pennsylvania en hawaii willen we weer wat anders. Jammer genoeg zijn we Amerika nog niet zat.
We gaan eerst naar virginia voor een evenement in januari, vanaf daar willen we na een paar dagen (dag of 5) naar het zuid westen vliegen en daar een auto huren. Zelf wil ik graag naar zion park en the grand canyon om ergens bij rustige stranden bij Californië te eindigen. Hebben jullie ideeën, plekken, uitstapjes op deze route? Zijn er rustige stranden te vinden in Californië? Het hoeft natuurlijk niet uitgestorven te zijn. Ik zie graag dieren in het wild maar ik ben ook gek van pretparken. Grote steden hoeven van mij niet zo. Ik bewonder de natuur, maar wel met max. 2 uur wandelen. Rijden en tussendoor uitstappen en stukjes wandelen vind ik het meest ideaal. Het is allemaal nog heel globaal dus kom maar door met de suggesties, bijzondere overnachtingsplekken en alle tips voor deze omgeving. Ik dacht trouwens om van 3 vaste plekken uit te gaan dus 1 bij zion park in de buurt, 1 in de buurt van grand canyon en nog 1 bij Californië zodat we niet de hele vakantie rijden. We hebben denk ik 15 of 16 dagen in het zuid westen.
Na new york, new jersey, florida, pennsylvania en hawaii willen we weer wat anders. Jammer genoeg zijn we Amerika nog niet zat.
We gaan eerst naar virginia voor een evenement in januari, vanaf daar willen we na een paar dagen (dag of 5) naar het zuid westen vliegen en daar een auto huren. Zelf wil ik graag naar zion park en the grand canyon om ergens bij rustige stranden bij Californië te eindigen. Hebben jullie ideeën, plekken, uitstapjes op deze route? Zijn er rustige stranden te vinden in Californië? Het hoeft natuurlijk niet uitgestorven te zijn. Ik zie graag dieren in het wild maar ik ben ook gek van pretparken. Grote steden hoeven van mij niet zo. Ik bewonder de natuur, maar wel met max. 2 uur wandelen. Rijden en tussendoor uitstappen en stukjes wandelen vind ik het meest ideaal. Het is allemaal nog heel globaal dus kom maar door met de suggesties, bijzondere overnachtingsplekken en alle tips voor deze omgeving. Ik dacht trouwens om van 3 vaste plekken uit te gaan dus 1 bij zion park in de buurt, 1 in de buurt van grand canyon en nog 1 bij Californië zodat we niet de hele vakantie rijden. We hebben denk ik 15 of 16 dagen in het zuid westen.
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Re: Zion park, grand canyon en dan?
Misschien is het een goed idee om eens op een site als www.ontdek-amerika.nl te kijken en te beslissen wat je wilt zien. Uitgaan van 3 plekken lijkt me behoorlijk lastig, de parken liggen ver uit elkaar. Als je dus iets wilt zien dan moet je wel stukken rijden. Terug naar een soort "thuisbasis" zal je erg beperken in wat bereikbaar is.
Op de site kan je voorbeeldrondjes vinden, misschien heb je daar iets aan.
Succes met plannen!
Lyan
Op de site kan je voorbeeldrondjes vinden, misschien heb je daar iets aan.
Succes met plannen!
Lyan
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
In januari zal je nog in de sneeuw terecht komen in Zion - Bryce - Monument Valley - Grand Canyon en echt warm zal het aan de kust niet zijn.
Het beste weer bij stranden zal je bij San Diego hebben.
Voor de woestijnen in dit gebied is het wel een ideale periode.
naar LA
LA
LA - Death Valley
Death Valley - LV
LV
LV - Zion
Zion
Zion - Bryce
Bryce - Page
Page - Monument Valley
Monument Valley - Grand Canyon
Grand Canyon - Kingman
Kingman - Joshua Tree - Twentynine Palms of Palm Springs
29Palms of Palm Springs - San Diego
San Diego
San Diego - huis
Groetjes,
Ingrid
Het beste weer bij stranden zal je bij San Diego hebben.
Voor de woestijnen in dit gebied is het wel een ideale periode.
naar LA
LA
LA - Death Valley
Death Valley - LV
LV
LV - Zion
Zion
Zion - Bryce
Bryce - Page
Page - Monument Valley
Monument Valley - Grand Canyon
Grand Canyon - Kingman
Kingman - Joshua Tree - Twentynine Palms of Palm Springs
29Palms of Palm Springs - San Diego
San Diego
San Diego - huis
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Het zal niet ijskoud zijn, maar in Januari lijken me de meeste stranden tussen LA en SF ook niet echt zwembaar.
Let op dat het bij Zion en grote kans ook de GC ook koud kan zijn
Let op dat het bij Zion en grote kans ook de GC ook koud kan zijn
Oei echt? Dan heb ik een beetje op de verkeerde klimaatwebsites gekeken denk ik. Ik dacht eerst om van virginia naar florida te gaan en dan naar costa rica te gaan, maar in florida ben ik al geweest en tja costa rica is geen Amerika, ze spreken daar Spaans en sowieso is het eten ook anders voor wat ik las. Ik dacht dat het zuidwesten dan een goed en zonnig alternatief zou zijn, maar daar heb ik me dan een beetje in vergist. Alsnog heb ik het zion park sowieso wel op het verlanglijstje, maar nu jullie dit zeggen kan ik misschien voor januari beter nog een keer naar mn eerste plan kijken.
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht