Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
RV parken of campings reserveren
RV parken of campings reserveren
hallo allemaal,
ik heb nog een vraag over onze camperreis. wij nemen ongeveer de bekende route die de meeste de eerste keer nemen.
ik ben wat bezig om RV parks te reserveren. o.a. bij Bryce NP,(ruby inn) zion NP (zion campground) en las Vegas (oasis).
ik wil op kort termijn nog trailer village bij Grand Canyon reserveren (klopt het dat je dat niet via de email kan doen maar moet bellen?) en wahweap RV park bij Page vastleggen. natuurlijk ook nog aan de kust tussen SF en LA. (oooh, dus nog veel te doen!!)
en zo snel als het kan voor een kampeerplaats voor in Yosemite NP. (als het lukt tenminste)
ik vraag me alleen af of ik ook moet reserveren voor 29 palms bij joshua tree, prescott ,sedona en lee vining?
we gaan van half juli tot 09 augustus. graag jullie advies hierin.
groetjes anja
ik heb nog een vraag over onze camperreis. wij nemen ongeveer de bekende route die de meeste de eerste keer nemen.
ik ben wat bezig om RV parks te reserveren. o.a. bij Bryce NP,(ruby inn) zion NP (zion campground) en las Vegas (oasis).
ik wil op kort termijn nog trailer village bij Grand Canyon reserveren (klopt het dat je dat niet via de email kan doen maar moet bellen?) en wahweap RV park bij Page vastleggen. natuurlijk ook nog aan de kust tussen SF en LA. (oooh, dus nog veel te doen!!)
en zo snel als het kan voor een kampeerplaats voor in Yosemite NP. (als het lukt tenminste)
ik vraag me alleen af of ik ook moet reserveren voor 29 palms bij joshua tree, prescott ,sedona en lee vining?
we gaan van half juli tot 09 augustus. graag jullie advies hierin.
groetjes anja
Voor wat betreft Trailer village kan je reserveren via http://www.xanterra.com
Re: RV parken of campings reserveren
Wij hebben nergens gereserveerd. Zorg dat je redelijk vroeg arriveert, dan eerst een plaatsje zoeken en vastleggen, vervolgens heb je alle tijd om de parken etc te bekijken.grensje schreef:hallo allemaal,
ik wil op kort termijn nog trailer village bij Grand Canyon reserveren (groetjes anja
Bryce Canyon in het park zelf (Rubyls inn ligt er buiten) sunset campground
Zion ook in het park South Campground
Grand Canyon Desert View
Page Lone Rock (aan Lake Powell)
Yosimite (vanuit Vegas)- net ervoor aan June Lake gekampeerd de volgende dag het park in en ons op de reservelijst laten zetten. Uiteindelijk is het de campground aan de andere zijde van het Park geworden.
Langs de kust is het misschien wel verstandig indien je daar in de weekend gepland hebt om langs te trekken. Dan nemen veel Amerikanen het er nog even van. Overigens zou ik ook Yosimite mijden in het weekend.
In ieder geval veel plezier tijdens de reis en voorbereiding

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het is net wat je wilt. Wij vinden het erg prettig om zeker te weten dat we een plekje hebben en reserveren dus wel. Vorig jaar, in het hoogseizoen, hebben we álles vanuit Nederland vastgelegd en hier en daar nog wel wat veranderd toen we eenmaal onderweg waren.
Dit jaar gaan we in het voorseizoen en hebben we ook langs de kust gereserveerd, omdat we in het weekend zitten én bijna gelijk met de Big Sur Marathon. De overige campgrounds zullen we ter plaatse bellen, 's ochtends of een dag van te voren.
Ik zou er zeker niet vanuit gaan dat je in de parken nog plaats hebt in het hoogseizoen.
Dit jaar gaan we in het voorseizoen en hebben we ook langs de kust gereserveerd, omdat we in het weekend zitten én bijna gelijk met de Big Sur Marathon. De overige campgrounds zullen we ter plaatse bellen, 's ochtends of een dag van te voren.
Ik zou er zeker niet vanuit gaan dat je in de parken nog plaats hebt in het hoogseizoen.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij zaten in het hoogseizoen en waren wat laat met het reserveren van campings langs de kust. Voor 2 nachten lukte het niet meer vanuit Nederland te reserveren. Voor 1 nacht is het nog gelukt op een camping, maar de andere nacht moesten we op de parkeerplaats van een Wallmart staan. Dat was geen pretje; een groep opgeschoten jongeren reed de hele tijd met knetterende brommers en auto's langs en ze waren flink aan het schreeuwen. Onrustig nachtje!!nieuwenoord schreef: Dit jaar gaan we in het voorseizoen en hebben we ook langs de kust gereserveerd, omdat we in het weekend zitten én bijna gelijk met de Big Sur Marathon. De overige campgrounds zullen we ter plaatse bellen, 's ochtends of een dag van te voren.
Anita
REISVERSLAG: http://members.home.nl/acvanoord/index.html
Ik heb ook nog een vraagje ivm. reserveren van campings:
Als je via internet al op voorhand je camping boekt wordt dit bedrag meteen van je kredietkaart afgenomen, of pas bij aankomst?
En als je om één of andere reden deze een paar dagen vooraf wil annuleren, storten ze dan je geld terug?
Ik heb eigenlijk nog nooit via internet een camping gereserveerd en ben er een beetje bang van als je annuleert, je je geld kwijt bent. Zijn hier mensen mee die al slechte ervaringen hebben gehad?
Als je via internet al op voorhand je camping boekt wordt dit bedrag meteen van je kredietkaart afgenomen, of pas bij aankomst?
En als je om één of andere reden deze een paar dagen vooraf wil annuleren, storten ze dan je geld terug?
Ik heb eigenlijk nog nooit via internet een camping gereserveerd en ben er een beetje bang van als je annuleert, je je geld kwijt bent. Zijn hier mensen mee die al slechte ervaringen hebben gehad?
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben ook al een aantal campings geboekt, voornamelijk KOA's. De eerste dag wordt dan vooraf van je creditcard afgeboekt.
Ik heb vorige week een annulering gedaan en ons geld werd netjes terug gestort. Je moet alleen een boete van $5 betalen maar dat stond in de annuleringsvoorwaarden.
Elly
Ik heb vorige week een annulering gedaan en ons geld werd netjes terug gestort. Je moet alleen een boete van $5 betalen maar dat stond in de annuleringsvoorwaarden.
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb vorig jaar voor ruim 6 weken bijna alle campings vooruit geboekt. Het was heel verschillend, sommigen haalden het geld voor een nacht van je rekening, anderen deden dat pas nadat je geweest was, weer anderen gebruikten de creditcard puur als garantie.
Met annuleren heb ik nergens problemen gehad. Zelfs als we ergens een dag eerder weggingen dan was geboekt of bij inchecken was afgesproken hebben we een paar keer geld terug gekregen. Maar in principe kan je bij elke campground in de reserveringsvoorwaarden zien hoe zij het regelen en hoe de annuleringsvoorwaarden zijn.
Met annuleren heb ik nergens problemen gehad. Zelfs als we ergens een dag eerder weggingen dan was geboekt of bij inchecken was afgesproken hebben we een paar keer geld terug gekregen. Maar in principe kan je bij elke campground in de reserveringsvoorwaarden zien hoe zij het regelen en hoe de annuleringsvoorwaarden zijn.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Vorig jaar heb ik tijdens onze reis KOA opgebeld om de drie nachten te annuleren die ik gereserveerd had op de kampground in Mariposa (bij Yosemite).
De eerste reeds betaalde nacht kreeg ik keurig teruggestort onder aftrek van de kosten.
Geen probleem dus. Hoe het met andere campings zit, weet ik niet. Ik reserveer weinig vooruit normaal gesproken.
Gr. Marjan
De eerste reeds betaalde nacht kreeg ik keurig teruggestort onder aftrek van de kosten.
Geen probleem dus. Hoe het met andere campings zit, weet ik niet. Ik reserveer weinig vooruit normaal gesproken.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2873 Weergaves