Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rifle falls state park campground

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Rifle falls state park campground

Bericht door ina »

Iemand bekend met Rifle falls campground Colorado. Ik kan op de site niet zien of er flush of vault toiletten zijn.Ik heb er positieve ervaringen over gelezen in een reisverslag maar kan het niet terug vinden. Eventueel een alternatief tussen Denver en Moab?
Ik las ook iets over een rodelbaan in Beckenbridge, de gondel is gratis maar voor de activiteiten moet je een dagpas kopen, weet iemand of je er ook single rides kan kopen, ik zag dat zo gauw niet op de site. We zijn er op een zaterdag in juli.
Denver via Beckenbridge, evt Aspen en dan kamperen op Rifle falls, hoewel dat misschien wel veel is op een dag, het lijkt me leuk een stukje van de snelweg af te rijden door de bergen. Het is voor onze eerste dag nadat we de dag ervoor in Denver zijn aangekomen.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Rifle falls state park campground

Bericht door Marenko »

Volgens mij heeft Annaleen daar gestaan vorig jaar.
De Bakkertjes
Amerikafan

Bericht door De Bakkertjes »

Toen wij in 2013 in Breckenridge waren kon je single rides kaartje kopen, maar ik zie nu ook alleen de dagpassen http://www.breckenridge.com/info/brecke ... enturePass
Beetje duur nu, maar het was wel leuk.
Je hebt op meer plekken dit soort rodelbanen, in Park City en ik dacht ook Winter Park. Misschien daar wel enkele ritjes.
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Wij hebben inderdaad op die camping overnacht. Ik weet niet meer goed welke toiletten er waren. Ik denk vault. Er is ook geen dampstation, dus dat zou wel kunnen kloppen.
Ik zie dat jullie er op een zaterdag zijn. Hopelijk kunnen jullie een plekje reserveren. Ik vond vooral de tentplekken heel mooi, maar die zal je al wel bekeken hebben op de website. Toen wij er waren, waren er veel gezinnen die daar op de picknickplaatsen familiebijeenkomsten hielden. Heel gezellig, dat wel.
De Silver Queens campground bij de Maroon Bells (enfin, 'bij' is een groot woord, je moet nog wel een stukje rijden tot de parking van de Maroon Bells) vond ik nog mooier. Daar zijn het zéker vault toiletten, dat herinner ik me nog.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer