Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Planning/ dagindeling in LA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Planning/ dagindeling in LA

Bericht door MiniMe »

PSVwally schreef:Zo $162 voor een fietstocht :shock:
Ik hoop dat je achteraf hier een verslag van maakt.

Precies. Ik zie me nog zelfs geen 25 dollar neertellen om mezelf wat te gaan afbeulen op een fiets, zelfs niet in LA...
Voor die prijs neem ik achteraf toch wel op z'n minst het stuur mee als souvenir of zo. Mogen ze die drinkbus lekker houden. :wtf:

Grapje, hoor, Scorsese! Ik mag hopen dat het voor fervente fietsers die prijs dan wel waard zal zijn... Geniet ervan!
Memories...
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Als fietsliefhebber kan ik voor dat bedrag ook een fiets kopen en er zelf op uit gaan :lol:
Jeanette17
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Jeanette17 »

Heeft iemand ervaring met een hop on hop off in Los angeles? Is dat de moeite waard? Heb nl begrepen dat het verkeer erg druk is in de stad en dat je met eigen auto overal vast staat.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

scorsese schreef:
PSVwally schreef:Zo $162 voor een fietstocht :shock:
Ik hoop dat je achteraf hier een verslag van maakt.

Ik heb er maar 125 euro voor betaald (op black friday via viator). Vind ik zeker niet duur voor een aktiviteit die ruim 6 uur duurt en waarbij je op een leuke manier behoorlijk wat van Los Angeles in die tijd kunt zien (je fietst zo'n 50 kilometer).
Dat begrijp ik. Ik heb voor $25 dollar een fiets gehuurd en ook zo'n 50km gefietst. Een volgende keer zou ik zelf een route kaken door de stad ipv langs het strand. Met een gids kan idd best interessant en leuk zijn. Maar als jendit met bv een gezin zou doen is het heel veel geld vind ik
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SanFran »

Jeanette17 schreef:Heeft iemand ervaring met een hop on hop off in Los angeles? Is dat de moeite waard? Heb nl begrepen dat het verkeer erg druk is in de stad en dat je met eigen auto overal vast staat.
Ik heb een hop on hop off gedaan in LA. Voordeel vind ik dat je op verschillende lijnen kunt overstappen en langs veel highlights kom waar je makkelijk kunt uitstappen. Je hoeft niet naar een parkeerplek te zoeken. Maar dat vast staan heb je met de hop on hop off ook wel last van hoor, die rijdt op dezelfde weg als andere auto's.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht