Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Met de camper naar Venice Beach

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
r.dekoning
Amerika-newbie

Met de camper naar Venice Beach

Bericht door r.dekoning »

We gaan met een camper rondtrekken en willen graag op Venice beach (los angeles) kijken.
Ik heb geen idee hoe dat gaat, is dat te doen? is daar een camping of parking in de buurt?
Iemand daar ervaring mee?
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Het zal wel lukken als je een eindje wil wandelen. Wij hadden veel moeite om er een parkeerplaatsje te vinden op een doordeweekse dag eind september, en uiteindelijk iets gevonden op een veel te kleine betaalparking. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel moeten maneuvreren ;).
Marloes
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marloes »

Zoek vooral ook naar een parkeerplaats iets vanaf het strand.
Vorig jaar parkeerden wij in Santa Monica op 100m van het strand voor ongeveer 3 dollar, terwijl je aan het strand 25 dollar moest betalen.
r.dekoning
Amerika-newbie

Bericht door r.dekoning »

Ik maak vooral zorgen om dat manoevreren met een gehuurde camper van ruim 8 meter :-(
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer