Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kamperen met de tent - waar herladen gadgets mogelijk?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jerry88
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Kamperen met de tent - waar herladen gadgets mogelijk?

Bericht door Jerry88 »

Beste,

Indien je in de nationale parken in West Amerika kampeert met de tent (+ huurwagen), zijn er dan faciliteiten die het mogelijk maken om je smartphone, fotocamera, videocamera en dergelijke op te laden? Kun je dit bijvoorbeeld vragen om op te laden aan de receptie van je camping ground? Of zijn er andere mogelijkheden?

Je kan een aantal zaken in de wagen opladen tijdens het rijden, maar naar mijn ervaring is dit niet voldoende.

Hoe zouden jullie laadproblemen dit oplossen als je kampeert met de tent?
OpreismetCo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Kamperen met de tent - waar herladen gadgets mogelijk?

Bericht door OpreismetCo »

Ik heb vorig jaar voor een deel gekampeerd en had een paar powerbanks mee zodat ik in ieder geval mn telefoon kon opladen. Zag ook dat er veel mensen waren die hun apparaten op gingen laden in de toiletgebouwen, daar is namelijk gewoon stroom (tenzij je op een heel basic camping zit, waar ook geen water is).
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Trails »

Ik heb een oplader gekocht die in de auto ingestoken kan worden in de aansteker. Daarmee kun je alles onder het rijden opladen.
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

Hoi,
Je kunt ook nog een omvormer aanschaffen,van 12 naar 230 volt.
Albert.
hostewim
Amerikafan

Bericht door hostewim »

Ik neem ook steeds een omvormer 12V - 230V mee, samen met een verdeeldoos zodat meerdere toestellen op hetzelfde moment kunnen geladen worden. Werkt goed en nog nooit een probleem mee gehad.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Volgens mij niet echt wat de Topic Starter vraagt:
Jerry88 schreef:Je kan een aantal zaken in de wagen opladen tijdens het rijden, maar naar mijn ervaring is dit niet voldoende.

Hoe zouden jullie laadproblemen dit oplossen als je kampeert met de tent?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
hostewim
Amerikafan

Bericht door hostewim »

ondertussen heb ik al 6 vakanties van een maand gemaakt met tent en heb nog nooit problemen gekend door gebruik te maken van een omvormer.
Heeft TS een omvormer gebruikt met verdeelblokje?
Ik zie soms gsm's onbeheerd opladen in de toiletten van de NP's, maar ik zou dit zelf nooit doen.
De verplaatsingen die je in het Westen maakt zijn in principe lang genoeg om alle elektronica voldoende te laden.
Verder is het ook eens tof om een periode niet bereikbaar te zijn... maar dat is dan weer persoonlijk
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ook al ben je meerdere dagen op dezelfde camping, een klein stukje rijd je vaak wel. Dan kun je met je omvormer al laden en ook al verplaats je helemaal niet en staat de auto stil dan kun je nog gerust een poosje laden via de omvormer dus dat lijkt me wel degelijk een antwoord op de vraag van ts.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer