Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Niet mogelijk overnachting in Yosemite te boeken?
Niet mogelijk overnachting in Yosemite te boeken?
Ik probeer nu al een hele tijd tevergeefs een overnachting in een hotel of cabin te boeken in Yosemite park.
Ik krijg echter telkens de boodschap: " our apolgies, we are unable to provide you with rates & availability".
Nochtans staan de data - van 6 tot 9 september 2017- in donkerblauw en dus beschikbaar.
Vandaag krijg ik dan weer foutmeldingen die zeggen dat ik geen datum heb ingegeven, terwijl ik deze wel heb meegegeven...
Ben ik te vroeg of te laat om te boeken? ( ik heb gelezen dat je 366 dagen van te voren kon boeken? )
Hebben anderen dezelfde problemen?
Ik heb hen ook al 2 mails gestuurd met de vraag dit te bekijken en mij eventueel de prijzen en beschikbaarheid door te sturen, maar daar krijg ik geen reactie op...
Ik krijg echter telkens de boodschap: " our apolgies, we are unable to provide you with rates & availability".
Nochtans staan de data - van 6 tot 9 september 2017- in donkerblauw en dus beschikbaar.
Vandaag krijg ik dan weer foutmeldingen die zeggen dat ik geen datum heb ingegeven, terwijl ik deze wel heb meegegeven...
Ben ik te vroeg of te laat om te boeken? ( ik heb gelezen dat je 366 dagen van te voren kon boeken? )
Hebben anderen dezelfde problemen?
Ik heb hen ook al 2 mails gestuurd met de vraag dit te bekijken en mij eventueel de prijzen en beschikbaarheid door te sturen, maar daar krijg ik geen reactie op...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Niet mogelijk overnachting in Yosemite te boeken?
Ik heb ook al een mail gestuurd, een week geleden denk ik. Niets gehoord nog.
Erg slordig vind ik. Ik zou bellen als je iets wilt reserveren,
Ook wel onhandig dat ze niet de prijzen vermelden; die kun je alleen zien als je een reservering gaat maken.
Marianne
Erg slordig vind ik. Ik zou bellen als je iets wilt reserveren,
Ook wel onhandig dat ze niet de prijzen vermelden; die kun je alleen zien als je een reservering gaat maken.
Marianne
Ja, het is niet echt klantvriendelijk.
Bedankt voor je reactie.
Magge
Bedankt voor je reactie.
Magge
Wij proberen al een paar dagen een bustrip te boeken maar dat lukt ook niet. We hebben gemaild en via facebook een bericht gestuurd maar hebben nog niks gehoord.
Yosemite reageerde net op mijn facebook bericht, ik heb ze een screenshot van de melding gestuurd en ze gaan ermee aan de slag.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ook ik probeer al twee weken te boeken voor juli. Tevens heb ik ze drie keer een mail verstuurd en een bericht via Facebook. Ook ik heb nog geen antwoord helaas.
Ik ontving vandaag een email waar ze ons een overzicht gaven van de beschikbare overnachtingsmogelijkheden en hun prijs en een telefoonnummer waar we onze reservatie konden doorgeven.
Mijn zoon heeft daarstraks het nummer gebeld, maar hij kwam telkens in een wachtrij terecht.. hij gaat zo dadelijk nog eens proberen. Anders zullen we moeten wachten tot de website weer kan gebruikt worden om te reserveren.
Ah ja het telefoonnummer dat we opkregen: +1 602 331 5200
groeten,
Magge
Mijn zoon heeft daarstraks het nummer gebeld, maar hij kwam telkens in een wachtrij terecht.. hij gaat zo dadelijk nog eens proberen. Anders zullen we moeten wachten tot de website weer kan gebruikt worden om te reserveren.
Ah ja het telefoonnummer dat we opkregen: +1 602 331 5200
groeten,
Magge
Uiteindelijk zijn we er in geslaagd onze overnachtingen in Half Dome Village te boeken.
We hebben dit gedaan via het telefoonnummer +18884138869.
Gebeld en binnen het uur de bevestiging ontvangen.
We hebben dit gedaan via het telefoonnummer +18884138869.
Gebeld en binnen het uur de bevestiging ontvangen.

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook wij hebben het probleem gemeld "Thank you for your email. I apologize for the inconvenience, and will report this issue to our reservation supervisor so we can get the matter resolved." Dat antwoord kregen wij woensdag. Het probleem is echter nog niet verholpen. Online reserveren kan nog steeds niet (op http://www.travelyosemite.com/).
Je zou toch denken dat ze zouden moeten merken dat het aantal reserveringen terugloopt. Wat ik me afvraag of of het probleem alleen in Nederland speelt of ook in andere landen? Kunnen forumleden in Engeland, Duitsland, België en Amerika bijvoorbeeld wel online boeken?
Martin
Je zou toch denken dat ze zouden moeten merken dat het aantal reserveringen terugloopt. Wat ik me afvraag of of het probleem alleen in Nederland speelt of ook in andere landen? Kunnen forumleden in Engeland, Duitsland, België en Amerika bijvoorbeeld wel online boeken?
Martin
Ze zouden ons mailen met de opties voor te reserveren maar geen mail gehad
In Belgie is het niet mogelijk om via de website te boeken...
Magge
Magge
We hebben zondag gebeld, gereserveerd maar nog geen bevestiging binnen. We gaan vanavond nog maar eens bellen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vermoed dat het met de datumnotatie te maken heeft. Ik probeerde als test een bus te reserveren op 12 juli. Als reactie kreeg ik dat er geen beschikbaarheid was op 7 december. Blijkbaar wordt de Amerikaanse notatie ergens omgezet in een Europese notatie.
Even getest, en ja: als ik ingeef dat ik accommodatie zoek van 7 april tot 7 mei vind ik beschikbaarheid op 4 tot 5 juli.
Het wordt lastig als je iets wilt reserveren na de 12e van een maand ...
We hebben maar weer een mailtje gestuurd.
Marianne
Even getest, en ja: als ik ingeef dat ik accommodatie zoek van 7 april tot 7 mei vind ik beschikbaarheid op 4 tot 5 juli.
Het wordt lastig als je iets wilt reserveren na de 12e van een maand ...
We hebben maar weer een mailtje gestuurd.
Marianne
Heeft inderdaad met datumnotatie te maken. Gewoon handmatig datum invullen (met Europese schrijfwijze) in plaats van de kalender gebruiken. Bijv. aankomst 28/7/2017 en vertrek 1/8/2017 invullen werkt (bij mij) wel.....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op mijn laptop werkte dat niet, dan komt meteen de kalender te voorschijn, maar op mijn pc lukt het zelf invullen inderdaad wel.
Marianne
Marianne
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Zo net gebeld alles zit op dit moment vol maar er komen nog genoeg annuleringen geven ze aan. Je kunt het beste op maandag of donderdag bellen geven ze aan. Dus maar vrolijk weer proberen
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt natuurlijk ook even dagelijks de site checken natuurlijk.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Na regelmatig te controleren (en nooit iets te vinden), eindelijk vrij veel keuze vrijgekomen op mijn datum (23 juli)
Zowel cabins in Half Dome, als standaard kamers (queen en king) in Majestic en Yosemite Valley Lodge
Misschien interessant voor andere zoekende ook nog ...
Zowel cabins in Half Dome, als standaard kamers (queen en king) in Majestic en Yosemite Valley Lodge
Misschien interessant voor andere zoekende ook nog ...
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Zaterdagavond is gelukt voor twee nachten in Yosemite valley. Helemaal blij. Heb ik totaal wel twintig keer gebeld. 

Heeft volgens mij vooral nog te maken met die nieuwe website, en het gedoe met Xantera.
Waarschijnlijk wordt het uiteindelijk weer gewoon Curry Village, maar tot alle rechtszaken en disputen opgelost zijn, moet Yosemite het zelf in handen nemen. Toen wij er een halfjaar geleden waren, zorgde dat duidelijk al voor heel veel problemen. We zijn toen enkele dingen gaan melden, maar zelf gaven ze al aan dat ze het op dit moment nog niet beter kunnen. Lijkt me ook logisch, het is een titanenwerk.
Maar bij alle problemen bleek er wel een oplossing: bellen. Telefonisch gaat het veel vlotter dan op de website/via mail. Nog niet echt vlot, maar toch vlotter
En met Skype is dat gratis.
Waarschijnlijk wordt het uiteindelijk weer gewoon Curry Village, maar tot alle rechtszaken en disputen opgelost zijn, moet Yosemite het zelf in handen nemen. Toen wij er een halfjaar geleden waren, zorgde dat duidelijk al voor heel veel problemen. We zijn toen enkele dingen gaan melden, maar zelf gaven ze al aan dat ze het op dit moment nog niet beter kunnen. Lijkt me ook logisch, het is een titanenwerk.
Maar bij alle problemen bleek er wel een oplossing: bellen. Telefonisch gaat het veel vlotter dan op de website/via mail. Nog niet echt vlot, maar toch vlotter

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3657 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 4 Reacties