Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cabin o.i.d. nabij Grand Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
LindaZ
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Cabin o.i.d. nabij Grand Canyon

Bericht door LindaZ »

Hello!

In april willen wij 1 a 2 nachten verblijven bij Grand Canyon Village. Ik vind de hotels in Grand Canyon Village eigenlijk te duur / boven ons budget. Zijn er ook campsites nabij GC SR waar je een cabin / hutje / caravan / stacaravan o.i.d. kunt huren?

Hotels in Flagstaff / Williams zijn beter betaalbaar, maar we komen van die zijde aangereisd en willen na GC doorreizen naar Monument Valley. Het is dan een beetje een ge-heen-en-weer als we in een van die twee plaatsen overnachten.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen! :P
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Cabin o.i.d. nabij Grand Canyon

Bericht door IngridZw »

Cabins of i.d. zijn mij niet bekend in Grand Canyon Village. Wij hebben een overnachting geboekt in Maswik Lodge South. Die kun je boeken voor 112 dollar p.n. exl. tax. Ik weet niet wanneer jullie er precies zijn, maar er zijn nog een aantal data vrij in april.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Grand Canyon Village is over het algemeen een stuk goedkoper dan de hotels in Tusayan.

Een cabin (feitelijk gewoon een hotelkamer) bij de Bright Angel Lodge heb je al vanaf $140 per nacht. Op kruipafstand van de rim. Veel beter wordt het niet.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben eens in een cabin op de KOA in Wiliams overnacht, maar je zit daar inderdaad toch nog ver van het park en heel goedkoop is dat ook niet.
Je kunt in het park wel kampeerspullen huren (google bijvoorbeeld op tent rental Grand canyon) maar kamperen is wellicht nog wat koud in april.
Zoals gezegd heeft het park betaalbare opties, maar je zit er toch in een drukke periode. Regelmatig checken of er annuleringen zijn is verstandig. Bellen werkt ook wel eens.
Hier een overzicht van de prijzen in de twee goedkoopste lodges:
Maswk.JPG
Bright Angel.JPG
Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer