Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VII
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: MyVegas (computerspel) - deel VII
Dat is geen probleem.
Zorg er wel voor dat de naam die je invult op de reward aanvraag in MyVegas exact gelijk is aan de naam op je M-Life.
Zorg er wel voor dat de naam die je invult op de reward aanvraag in MyVegas exact gelijk is aan de naam op je M-Life.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Zorg er voor dat de naam van je Mlife account exact gelijk is aan de naam op je ID.
Aan de Mlife balie waar je je reward verzilvert wordt je ID gecontroleerd.
De naam van je Facebook hoeft niet dezelfde te zijn maar je kunt maar één keer een Mlife account aan je Facebook koppelen.
Els
De naam van je Facebook hoeft niet dezelfde te zijn maar je kunt maar één keer een Mlife account aan je Facebook koppelen.
Els
- cookiemon100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi Ingrid,Ingrid1958 schreef:Hoi Cookiemon, ik had hetzelfde zit ook rond die tijd in de buurt van Tunica en heb nu alleen buffetten aangeschaft omdat overnachten wat tijd en data niet meer uitkwam, dus nu alleen ff op doorreis daar ons buikje lekker vol eten,cookiemon100 schreef:wie heeft er ervaring met boeken rond Memorial day??
Wij willen 28-05 slapen in Tunica maar de 29-05 is memorial day.
ik zie nog altijd geen nieuwe kalender.
Tnxen gekeken voor Biloxi, ik heb gewoon naar het hotel gemaild en een excel bestand gekregen met de nieuwe data van 2017, was geen probleem, voor beide hotels
Mocht je interesse hebben?! Stuur ik je een pb-tje
Ingrid
Wij slapen nu van 29-05 tot 30-05 in Tunica voor de MyVegas punten. Heb gewoon de reward aangeschaft en gebeld. Was allemaal geen probleem, alleen de zondag op maandag wel. De nacht van te voren slaap ik er ook maar dan gewoon via booking.com.
In Biloxi hebben we ook een kamer en buffetjes (van 22 tot 23 mei). Als deze goed bevallen dan probeer ik voor Tunica ook nog 2 buffetten te scoren.
Dus nog even wachten en dan genieten van the deep south !!
Kan niet wachten

2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Goed geregeld ! zo zie je maar: een belletje of een mailtje geven gewoon de juiste info.
Ik heb ook nog naar Biloxi gekeken, maar het weekend dat wij er zitten zijn geen MyVegas dagen, mssn dat ik nog voor de buffetten ga, maar daar moeten we dan wel een stukkie voor om rijden, maar dan ook gelijk maar een paar uurtjes relaxen aan het zwembad of het strand, ligt dus ook aan de tijd of we die nog hebben, jullie iig ook veel plezier in het diepe zuiden
Ik heb ook nog naar Biloxi gekeken, maar het weekend dat wij er zitten zijn geen MyVegas dagen, mssn dat ik nog voor de buffetten ga, maar daar moeten we dan wel een stukkie voor om rijden, maar dan ook gelijk maar een paar uurtjes relaxen aan het zwembad of het strand, ligt dus ook aan de tijd of we die nog hebben, jullie iig ook veel plezier in het diepe zuiden

1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
-
- Amerikafan
- Partner van: Wouter
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ik heb 1 reward gekocht in The Mirage, een nacht gratis. Ik heb deze nog niet vastgelegd via MLife. Nu wou ik ook een 2de en een 3de nemen maar dit lukt niet, hij zegt namelijk dat ik deze reward al gekocht heb. Moet ik eerst de eerste nacht vastleggen op MLife.com? Of hoe gaat dit nu in zen werk. Twee jaar geleden moest je nog bellen naar het hotel om de nachten vast te leggen maar dit is blijkbaar veranderd.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
Je mag per account 1 overnachting claimen.
Als je meerdere nachten wilt zul je dit moeten doen via de accounts van de medereizigers.
Als je meerdere nachten wilt zul je dit moeten doen via de accounts van de medereizigers.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikafan
- Partner van: Wouter
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ah ok, dit is blijkbaar gewijzigd. Twee jaar geleden kon ik 3 nachten vastleggen maar dan kon ik niets anders meer nemen. Alvast bedankt voor de snelle reactie
wouterendebbie.blogspot.be/
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Iedereen bedankt voor de antwoorden!

Dat is zo, 2 jaar geleden was dit allemaal dik in ordeDommel schreef:Zorg er voor dat de naam van je Mlife account exact gelijk is aan de naam op je ID.
Ik heb mijn naam moeten veranderen om geen fake id (van de ... Vegas naam) te moeten opsturen. Is mijn Mlife account nu automatisch gekoppeld aan m'n nieuwe naam net zoals mijn FB vrienden nu gewoon mijn nieuwe naam zien?Dommel schreef: De naam van je Facebook hoeft niet dezelfde te zijn maar je kunt maar één keer een Mlife account aan je Facebook koppelen.
Els
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
@Inyaro
Ik heb daar persoonlijk geen ervaring mee maar als alleen je naam gewijzigd is en voor de rest alles van je FB account gelijk gebleven is dan ga ik er van uit dat je Mlife daar ook nog gewoon aan gekoppeld is.
Ik had eerder dit jaar problemen met een reward en heb toen een mail gestuurd naar de helpdesk van MyVegas, toen was het snel opgelost. Ik vind ze daar erg klantvriendelijk. Mijn FB naam is niet gelijk aan mijn Mlife naam maar dat is geen probleem.
Mocht je later toch een probleem krijgen dan zou ik dus gewoon even met MyVegas mailen.
Els
Ik heb daar persoonlijk geen ervaring mee maar als alleen je naam gewijzigd is en voor de rest alles van je FB account gelijk gebleven is dan ga ik er van uit dat je Mlife daar ook nog gewoon aan gekoppeld is.
Ik had eerder dit jaar problemen met een reward en heb toen een mail gestuurd naar de helpdesk van MyVegas, toen was het snel opgelost. Ik vind ze daar erg klantvriendelijk. Mijn FB naam is niet gelijk aan mijn Mlife naam maar dat is geen probleem.
Mocht je later toch een probleem krijgen dan zou ik dus gewoon even met MyVegas mailen.
Els
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Bij het binnenhalen van je reward moet je je naam doorgeven. Deze moet exact gelijk zijn aan je M-life account naam (je echte naam). Deze heeft niets te maken met je facebook account naam.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Speelde het spel van in het begin met fictieve account MyVegas.Account van mijn echtgenote werd twee maand geleden geblokkeerd met meer dan één miljoen LP's.Enkele weken geleden hetzelfde voor mijn account,had net drie rewards verzilverd.Dus zo maar een Myvegas naam opgeven blijft niet altijd goed gaan.Speel nu onder mijn eigen account en zorg er voor dat ik nergens share druk.Heb zo op een maand toch terug 50.000 LP's verzameld zo dat ik terug drie buffetten kan meepikken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Zoals ik begrijp kun je maximaal 3 rewards per account van een MGM resort aanschaffen in een periode van 30 dagen. Stel ik schaf 1 Cirque du Soleil show en 2 buffetten aan, allemaal in een hotel van MGM kan ik dan bijvoorbeeld nog kleine rewards zoals Starbucks 1+1 gratis kopen in een MGM hotel? De starbucks is dan wel gevestigd in het hotel maar valt misschien niet onder de MGM resorts?
Weet iemand welke hotels, waar je rewards kunt aanschaffen, niet van de MGM groep zijn? Bedankt.
Weet iemand welke hotels, waar je rewards kunt aanschaffen, niet van de MGM groep zijn? Bedankt.
Hoi,
Ik heb behoorlijk veel punten bij elkaar gespeeld, alleen ik kan ze niet kwijt!
Ik heb nu 3 MGM rewards geclaimed, en mijn man ook. Mooi meegenomen natuurlijk.
Maar je mag maar 3 MGM rewards claimen, en alle partners vallen onder MgM.
Behalve monorail, helicoptervlucht etc, maar verder dus erg beperkt.
We zijn met 2 volwassenen en drie kinderen, dus spelen met 2 accounts.
We willen graag nog voor een ochtend ontbijtbuffet claimen, of zie ik het verkeerd?
groetjes Patricia
Ik heb zelf nu trouwens:
1 x ontbijtbuffet 2 voor 1
1 X freeplay 50 dollar
1 x Hexx 1 pound candy Buy one get one free
Ik heb behoorlijk veel punten bij elkaar gespeeld, alleen ik kan ze niet kwijt!
Ik heb nu 3 MGM rewards geclaimed, en mijn man ook. Mooi meegenomen natuurlijk.
Maar je mag maar 3 MGM rewards claimen, en alle partners vallen onder MgM.
Behalve monorail, helicoptervlucht etc, maar verder dus erg beperkt.
We zijn met 2 volwassenen en drie kinderen, dus spelen met 2 accounts.
We willen graag nog voor een ochtend ontbijtbuffet claimen, of zie ik het verkeerd?
groetjes Patricia
Ik heb zelf nu trouwens:
1 x ontbijtbuffet 2 voor 1
1 X freeplay 50 dollar
1 x Hexx 1 pound candy Buy one get one free
HEXX is sowieso geen MGM reward, dus gewoon even goed kijken naar de pagina waar je de prijzen kan 'claimen'....
Dus ook voor bovenstaande vraag, gewoon even op de prijs klikken en je ziet staan of het een MGM hotel is(en anders: https://nl.wikipedia.org/wiki/MGM_Resorts_International
Hou je rekening dat je freeplay alleen maar kan doen als je in dat hotel verblijft van je freeplay?
Dus ook voor bovenstaande vraag, gewoon even op de prijs klikken en je ziet staan of het een MGM hotel is(en anders: https://nl.wikipedia.org/wiki/MGM_Resorts_International
Hou je rekening dat je freeplay alleen maar kan doen als je in dat hotel verblijft van je freeplay?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hallo Pat,
Wij zijn ook een gezin van 5 en verblijven ook 3 nachten in Las Vegas. Inmiddels hebben wij met twee accounts ook de nodige punten voor de rewards en we willen graag de volgende rewards ervoor kopen:
Beide twee nachten in een MGM hotel ook al zijn de kalenders nog niet vrijgegeven, we gokken erop. (voor 5 mensen heb je elke nacht 2 kamers nodig)
Twee tickets voor Love (we willen evt. nog tickets bijkopen via Tix4tonight, lukt het niet dan is dat jammer)
Twee tickets voor Ka (zie opmerking bij Love)
Buffet voor twee personen (in totaal dus 4 personen) in Monte Carlo (moet ik nog te pakken zien te krijgen)
Ik moet wel zeggen dat we elk 4 MGM rewards kunnen besteden door het kopen van muntjes.
Ook hebben we tweemaal de BOGO Helikoptervlucht gekocht en inmiddels de helikoptervlucht ook al vastgelegd. Natuurlijk tegen bijbetaling!
Daarnaast willen we nog twee extra Maverick rewards (foto en souvenirs tegoed) maar daarmee moet ik ook nog even wachten.
Twee jaar geleden hadden we ook nog een Monorail pas maar die hebben we nooit gebruikt en dus weer teruggegeven. We kregen direct de gouden munten weer terug. Hetzelfde met een Starbucks reward. Het kan zijn dat we ook dit jaar gewoon extra rewards aanschaffen en ter plekke kijken wat we ermee gaan doen.
Misschien heb je hier wat aan. Groetjes, Els
Wij zijn ook een gezin van 5 en verblijven ook 3 nachten in Las Vegas. Inmiddels hebben wij met twee accounts ook de nodige punten voor de rewards en we willen graag de volgende rewards ervoor kopen:
Beide twee nachten in een MGM hotel ook al zijn de kalenders nog niet vrijgegeven, we gokken erop. (voor 5 mensen heb je elke nacht 2 kamers nodig)
Twee tickets voor Love (we willen evt. nog tickets bijkopen via Tix4tonight, lukt het niet dan is dat jammer)
Twee tickets voor Ka (zie opmerking bij Love)
Buffet voor twee personen (in totaal dus 4 personen) in Monte Carlo (moet ik nog te pakken zien te krijgen)
Ik moet wel zeggen dat we elk 4 MGM rewards kunnen besteden door het kopen van muntjes.
Ook hebben we tweemaal de BOGO Helikoptervlucht gekocht en inmiddels de helikoptervlucht ook al vastgelegd. Natuurlijk tegen bijbetaling!
Daarnaast willen we nog twee extra Maverick rewards (foto en souvenirs tegoed) maar daarmee moet ik ook nog even wachten.
Twee jaar geleden hadden we ook nog een Monorail pas maar die hebben we nooit gebruikt en dus weer teruggegeven. We kregen direct de gouden munten weer terug. Hetzelfde met een Starbucks reward. Het kan zijn dat we ook dit jaar gewoon extra rewards aanschaffen en ter plekke kijken wat we ermee gaan doen.
Misschien heb je hier wat aan. Groetjes, Els
Twee nachten per persoon kan sowieso niet. Tenzij een bijzondere aanbieding zoals nu met die springdates.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
Hallo Suzie Q,
Ik heb verschillende rewards met 2 nachten in mijn lijst staan, naast de Spring nights. (Mirage, NYNY, Excalibur, Luxor, Monte Carlo en MGM Grand) Dat is ook de belangrijkste reden voor mij geweest om wat muntjes bij te kopen. Nu alleen wachten op de kalender en hopen dat onze nachten beschikbaar zijn en dat de rewards niet verdwijnen.
Gr,
Els
Ik heb verschillende rewards met 2 nachten in mijn lijst staan, naast de Spring nights. (Mirage, NYNY, Excalibur, Luxor, Monte Carlo en MGM Grand) Dat is ook de belangrijkste reden voor mij geweest om wat muntjes bij te kopen. Nu alleen wachten op de kalender en hopen dat onze nachten beschikbaar zijn en dat de rewards niet verdwijnen.
Gr,
Els
Vreemd, dit is dan voor iedereen anders.
Wij hebben ook muntjes gekocht maar ook geen 4e reward.
Ik dacht dat je met 2 overnachtingen losse overnachtingen bedoelde en dat kan sowieso niet
.
Wij hebben ook muntjes gekocht maar ook geen 4e reward.
Ik dacht dat je met 2 overnachtingen losse overnachtingen bedoelde en dat kan sowieso niet

Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Dank je wel Els.
Ik heb ook muntjes bij gekocht, ongeveer voor 30 dollar, maar geen vierde reward
Ik drie nachten in het MGM gereserveerd via las vegas.com, twee kamers . Daarbij zitten 4 buffetpasses voor diner, we hebben 680 euro betaald. Vond ik wel een goede deal.
Groetjes Patricia
Ik heb ook muntjes bij gekocht, ongeveer voor 30 dollar, maar geen vierde reward
Ik drie nachten in het MGM gereserveerd via las vegas.com, twee kamers . Daarbij zitten 4 buffetpasses voor diner, we hebben 680 euro betaald. Vond ik wel een goede deal.
Groetjes Patricia
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Mijn ervaring is dat je bij 50 dollar aan muntjes een vierde reward krijgt. Het ging mij alleen niet om de vierde reward maar om de rewards voor 2 nachten. Die heb ik nu maar ik weet alleen niet of ik ze kan gebruiken
Twee jaar geleden had ik al voor ongeveer 20 dollar aan muntjes gekocht waardoor ik genoeg gouden munten kon verzamelen voor 4 buffetten voor 4 personen, soms hoefden we niet eens bij te betalen voor onze dochter van 12. Een hele besparing dus. Helaas zijn deze rewards er niet meer.Ik heb er nu dus voor gekozen nog eens extra 30 dollar p.p. bij te besteden in de hoop op de betere twee nachten rewards.
Patricia: inderdaad een mooie prijs voor de overnachtingen in het MGM Grand hotel, inclusief de buffetten. Is het inclusief de resort fee? De Jabbawockeez treden op in MGM Grand, misschien leuk voor de kinderen. Mijn dochter wil ze absoluut zien. De tickets hoop ik via Tix4tonight te kopen.
Als je de munten dus niet gebruikt voor een overnachting dan zou ik kiezen voor een buffet of voor een show, maar dat was je al van plan om te doen
Veel plezier met plannen! Gr. Els
Mijn ervaring is dat je bij 50 dollar aan muntjes een vierde reward krijgt. Het ging mij alleen niet om de vierde reward maar om de rewards voor 2 nachten. Die heb ik nu maar ik weet alleen niet of ik ze kan gebruiken

Twee jaar geleden had ik al voor ongeveer 20 dollar aan muntjes gekocht waardoor ik genoeg gouden munten kon verzamelen voor 4 buffetten voor 4 personen, soms hoefden we niet eens bij te betalen voor onze dochter van 12. Een hele besparing dus. Helaas zijn deze rewards er niet meer.Ik heb er nu dus voor gekozen nog eens extra 30 dollar p.p. bij te besteden in de hoop op de betere twee nachten rewards.
Patricia: inderdaad een mooie prijs voor de overnachtingen in het MGM Grand hotel, inclusief de buffetten. Is het inclusief de resort fee? De Jabbawockeez treden op in MGM Grand, misschien leuk voor de kinderen. Mijn dochter wil ze absoluut zien. De tickets hoop ik via Tix4tonight te kopen.
Als je de munten dus niet gebruikt voor een overnachting dan zou ik kiezen voor een buffet of voor een show, maar dat was je al van plan om te doen

Veel plezier met plannen! Gr. Els
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19780 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-