Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
The Crowley Lake Columns
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
The Crowley Lake Columns
Hallo
Heeft iemand ervaring met het bezoek van 'the Crowley Lake Columns'?
Volgens mij opzoekingen gaat er een korte dirt road aan vooraf. Is deze te doen met een SUV, hebben vorige jaar Valley of the Gods gereden, vergelijkbaar?
Bedankt voor de info.
Heeft iemand ervaring met het bezoek van 'the Crowley Lake Columns'?
Volgens mij opzoekingen gaat er een korte dirt road aan vooraf. Is deze te doen met een SUV, hebben vorige jaar Valley of the Gods gereden, vergelijkbaar?
Bedankt voor de info.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: The Crowley Lake Columns
Ik had er nog nooit van gehoord, maar een van de eerste hits op google leverde deze opmerkingen op:
Ik lees ook dat ze zichtbaar waren vanwege de droogte. Dan is het wellicht de vraag of dat nog zo is na de sneeuwval van de afgelopen winter.
Marianne
High clearance 4x4 suv is highly recommended.
Beide quotes van https://www.yelp.com/biz/crowley-lake-c ... moth-lakesI can't imagine accessing them without a 4wd vehicle or a boat/kayak.
Ik lees ook dat ze zichtbaar waren vanwege de droogte. Dan is het wellicht de vraag of dat nog zo is na de sneeuwval van de afgelopen winter.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: The Crowley Lake Columns
Oké, klasseren dan maar.. spijtig altijd leuk om verborgen gems te vinden 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-