Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Biking Moab
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Biking Moab
Dank jullie allen voor de reacties.
Dank ook voor waarschuwingen over hitte en hoogte. We gaan er nog kritischer over nadenken.
Mijn praktische vraag die volgens mij nog niet beantwoord is, is: is het mogelijk 3 fietsen ìn een C25 RV te vervoeren? We hebben nl geen fietsenrek.
Fijne zondag allemaal!
Dank ook voor waarschuwingen over hitte en hoogte. We gaan er nog kritischer over nadenken.
Mijn praktische vraag die volgens mij nog niet beantwoord is, is: is het mogelijk 3 fietsen ìn een C25 RV te vervoeren? We hebben nl geen fietsenrek.
Fijne zondag allemaal!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Geen ervaring mee, maar 3 fietsen lijkt mij nogal krap. 2 fietsen in de loopruimte in het midden (afgedekt met doek ivm beschadigingen) zou denk ik nog wel passen. Maar waar laat je de derde?
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Zijn er ondertussen nog meer mensen geweest die een rondje met een MTB hebben gedaan in Moab? September gaan wij weer, en willen we weer een leuke trail rijden. Ik weet alleen nog niet welke.
2010: Zuid West USA ( LA, Yoshua tree, GC, LV, Page, Bryce, Zion, DV, Yosemite, SF)
2011: Florida
2015: West USA (LV, Sequoia, Yosemite, DV, Zion, Bryce, Moab, MV, GC)
2017: West USA (RMNP, Estes, Yellowstone, GT, Zion, Moab)
2011: Florida
2015: West USA (LV, Sequoia, Yosemite, DV, Zion, Bryce, Moab, MV, GC)
2017: West USA (RMNP, Estes, Yellowstone, GT, Zion, Moab)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht