Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verjaardagscadeau te besteden in ZW Amerika..?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Hakoek
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Verjaardagscadeau te besteden in ZW Amerika..?

Bericht door Hakoek »

Ik heb gekeken naar raften op de Colorado River. Klopt het dat dit een vrij rustige vaart is? Heeft iemand hier ervaring mee?
Want bij raften denk ik aan snelheid en spanning. Maar als ik de foto's op de website (raftthecanyon,com) bekijk, ziet het er erg rustig uit...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Verjaardagscadeau te besteden in ZW Amerika..?

Bericht door Martin & Marianne »

Het is net voorbij de glen Canyon dam, dus de rivier is daar erg gecontroleerd. Niet spannend dus. :wink:
Wij hebben het begin augustus op de planning staan, je kunt ons verslag tegen die tijd lezen voor onze ervaringen.

En ik zou toch eens kijken of er niet iets aangepast kan worden, er is in Fresno en Bakersfield niets te zien en de route is ook niet mooi.

Marianne
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer