Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VII
Re: MyVegas (computerspel) - deel VII
Zoals ik al zei, alles staat op naam. Als je een reward "koopt" wordt deze gekoppeld aan je mlife kaart. In het geval van Secret Garden krijg je een link toegestuurd waarmee je kaartjes koopt via je mlife account. Bij het gebruik zal een identiteitskaart gevraagd worden van de houder. Je vriend kan dus ofwel met jou, ofwel met je dochter, maar jij kan niet samen met je dochter als de reward op naam van je vriend staat.
Dit is om misbruik tegen te te gaan.
Telt de 2 for 1 entrees bij Nine Fine Irishmen voor de 3 van mgm?
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Ja, alles wat onder een MGM hotel in LV staat, telt voor 1 van de drie. Dit kan je ook zien bij de algemene voorwaarden op pagina 2 van de reward.SuzieQ schreef:Telt de 2 for 1 entrees bij Nine Fine Irishmen voor de 3 van mgm?
Dat is jammer, ik hoopte dat het voldoende was als hij de kaartjes kocht bij de Mlife balie. Als ze echt een id controle doen bij de toegang van het parkje, dan lukt het inderdaad niet zonder dat hij meegaat. Dan moet hij maar mee naar binnen en wordt het 3 halen, 2 betalenitafroma schreef:Zoals ik al zei, alles staat op naam. Als je een reward "koopt" wordt deze gekoppeld aan je mlife kaart. In het geval van Secret Garden krijg je een link toegestuurd waarmee je kaartjes koopt via je mlife account. Bij het gebruik zal een identiteitskaart gevraagd worden van de houder. Je vriend kan dus ofwel met jou, ofwel met je dochter, maar jij kan niet samen met je dochter als de reward op naam van je vriend staat.

Of we doen de reward terug op zijn account en ik speel nog ff, zodat ik weer voldoende LP's heb.
(Maar goed dat ik op mijn account geen BOGO voor de achtbaan van NYNY gekocht heb, moest ik daar ook nog in

https://sequoiaboom.blogspot.nl/ - Reisverslag 2017
WTF... Ik had net nog 12000 gouden muntjes. Nu heb ik Popslots opnieuw geinstalleerd, had ik een paar maanden niet gespeeld.
En opeens heb ik 117.000 gouden muntjes.... Ook gewoon via Facebook te zien...

Edit: en meteen Secret Garden gekocht... Dat wou gewoon, en dat probleem is dus ook al opgelost
En opeens heb ik 117.000 gouden muntjes.... Ook gewoon via Facebook te zien...

Edit: en meteen Secret Garden gekocht... Dat wou gewoon, en dat probleem is dus ook al opgelost

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
ReisM schreef:Dat is jammer, ik hoopte dat het voldoende was als hij de kaartjes kocht bij de Mlife balie. Als ze echt een id controle doen bij de toegang van het parkje, dan lukt het inderdaad niet zonder dat hij meegaat. Dan moet hij maar mee naar binnen en wordt het 3 halen, 2 betalenitafroma schreef:Zoals ik al zei, alles staat op naam. Als je een reward "koopt" wordt deze gekoppeld aan je mlife kaart. In het geval van Secret Garden krijg je een link toegestuurd waarmee je kaartjes koopt via je mlife account. Bij het gebruik zal een identiteitskaart gevraagd worden van de houder. Je vriend kan dus ofwel met jou, ofwel met je dochter, maar jij kan niet samen met je dochter als de reward op naam van je vriend staat.
Of we doen de reward terug op zijn account en ik speel nog ff, zodat ik weer voldoende LP's heb.
(Maar goed dat ik op mijn account geen BOGO voor de achtbaan van NYNY gekocht heb, moest ik daar ook nog in)
Wij hebben afgelopen donderdag de kaarten voor Secret Garden gebruikt. Thuis de kaarten uitgeprint. Er werd nergens bij Secret Garden een ID-bewijs gevraagd. Geen idee of dit altijd zo is, maar misschien lukt het je!
Loves Vegas!
Marieke dank voor je reactie! Dan had het misschien toch wel gelukt
.
Omdat ik opeens veel meer gouden muntjes had, heb ik op mijn eigen account twee toegangskaarten voor Secret Garden gekocht, dus we gaan er sowieso geen problemen meer mee hebben.
Verder heeft vriend nu op zijn account een gratis dinerbuffet bij Aria gekocht en ik een BOGO voor het Aria-dinerbuffet, dus we kunnen daar met ons drieen voor 38 euro lekker eten
.

Omdat ik opeens veel meer gouden muntjes had, heb ik op mijn eigen account twee toegangskaarten voor Secret Garden gekocht, dus we gaan er sowieso geen problemen meer mee hebben.
Verder heeft vriend nu op zijn account een gratis dinerbuffet bij Aria gekocht en ik een BOGO voor het Aria-dinerbuffet, dus we kunnen daar met ons drieen voor 38 euro lekker eten

-
- Amerikafan
Terug van weggeweest. In 2014 hadden we grote plannen om in 2015 naar de VS te gaan. Toen ook het spel myVegas gaan spelen.
Helaas kwam daar het e.e.a. tussen en hebben we de reis uitgesteld. Dat spel is ook op de plank komen te liggen. Nu zijn er weer plannen en probeer ik het spel weer op te pakken, maar ik krijg een melding dat flash niet werkt o.i.d. het lijkt er op dat Google Chrome moet worden ingesteld? heb ik destijds ook niet gehad, speel gewoon via Safari op mijn Mac. kan dat niet meer?
Iemand suggesties?
Helaas kwam daar het e.e.a. tussen en hebben we de reis uitgesteld. Dat spel is ook op de plank komen te liggen. Nu zijn er weer plannen en probeer ik het spel weer op te pakken, maar ik krijg een melding dat flash niet werkt o.i.d. het lijkt er op dat Google Chrome moet worden ingesteld? heb ik destijds ook niet gehad, speel gewoon via Safari op mijn Mac. kan dat niet meer?
Iemand suggesties?
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik speel het nog gewoon op Mac met Safari.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerikafan
Oké vreemd. Heb het inmiddels aan de praat met Firefox.
Kan iemand mijn geheugen opfrissen hoe dit ook alweer werkt. Ik heb ca. 72000 royalty points/coins. Is dat al een behoorlijk aantal om daar wat mee te kunnen?
Kan iemand mijn geheugen opfrissen hoe dit ook alweer werkt. Ik heb ca. 72000 royalty points/coins. Is dat al een behoorlijk aantal om daar wat mee te kunnen?
Kaarten voor een show en een buffet moeten kunnen.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikafan
En daarvoor moet je eerst een account maken bij Mlife als ik het goed heb begrepen. Daar kan je ze dan "inwisselen" en loopt alles verder vanzelf?
Alvast bedankt voor het afstoffen van mijn geheugen.
Alvast bedankt voor het afstoffen van mijn geheugen.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb een BOGO Helikoptervlucht kunnen bemachtigen en zie nu in de mail dat je telefonisch contact moet opnemen met Maverick. Van de week heb ik contact gehad met iemand van Maverick zelf en hij vertelde dat je ook via de chat op de site een boeking met MyVegas kunt reserveren. Heeft iemand dit al eerder via de chat gedaan?
Het telefoonnummer uit de MyVegas mail komt namelijk ook niet overeen met de telefoonnummers op de site (van Maverick) dus ik weet niet zeker of je via dat nummer uit de mail wel contact krijgt met Maverick of misschien met iemand van MyVegas.
Het telefoonnummer uit de MyVegas mail komt namelijk ook niet overeen met de telefoonnummers op de site (van Maverick) dus ik weet niet zeker of je via dat nummer uit de mail wel contact krijgt met Maverick of misschien met iemand van MyVegas.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ja heb via de chat van de site mijn reward ingewisseld.
Ging erg makkelijk.
Ging erg makkelijk.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Palace station rewards, voorgoed weg?
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ook hier opeens 500.000 LP's erbij na mijn reis naar Amerika. Erg vreemd.
Tijdens mijn reis diverse rewards gebruikt van MGM properties, Hexx en Resorts World NYC.
Tijdens mijn reis diverse rewards gebruikt van MGM properties, Hexx en Resorts World NYC.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
-
- Amerikafan
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je maximaal drie rewards mag gebruiken binnen een bepaalde tijd. Klopt dit of kan je er net zoveel aanschaffen als je wilt? Uiteraard binnen je hoeveelheid lp's.
Tijdens het spelen vult de loyalty pointes meter zich niet. Krijg er ook in de stand niets bij. Eerder op de dag ging het wel goed. Verder doet alles het wel. Is dat een vaker voorkomend probleem?
Tijdens het spelen vult de loyalty pointes meter zich niet. Krijg er ook in de stand niets bij. Eerder op de dag ging het wel goed. Verder doet alles het wel. Is dat een vaker voorkomend probleem?
Van de MGM rewards mag je er inderdaad drie per dertig dagen gebruiken. Andere rewards hebben andere regels, die zie je als je op de voorwaarden klikt.
Er is een max aan het aantal LP's per dag. Dacht 2000 voor de normale spins. Daily spin en level up's tellen daarvoor niet mee. Zo, ongeveer. Weet niet precies hoe het zit.
Er is een max aan het aantal LP's per dag. Dacht 2000 voor de normale spins. Daily spin en level up's tellen daarvoor niet mee. Zo, ongeveer. Weet niet precies hoe het zit.
-
- Amerikafan
Oké Ginny dank je. Kan wel ongeveer kloppen, want ik had er inderdaad ca. 2000 al bij.
Ik ga de voorwaarden eens bekijken van verschillende rewards.
Ik ga de voorwaarden eens bekijken van verschillende rewards.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19780 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties