Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alleen op reis door Amerika

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
RickTSD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0
Contacteer:

Alleen op reis door Amerika

Bericht door RickTSD »

Ik heb een zoekopdracht geprobeerd op het forum, maar kwam weinig relevante onderwerpen tegen. Eigenlijk is de vraag simpel. Zijn er leden die in hun eentje met een camper door Californië zijn gereisd? Zo ja. Hoe is dat bevallen? Zijn er tips? etc :)

Ben benieuwd :)
Booking.com korting - FlyingBlue Platinum member - Topbonus Gold - American Express (Amex) - AirBnB & Uber gebruiker =)
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Alleen op reis door Amerika

Bericht door Njit »

Is in je 1tje een camper niet erg groot? Of wil je een Campervan huren? https://www.escapecampervans.com/campervans/ventura/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
RickTSD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0
Contacteer:

Re: Alleen op reis door Amerika

Bericht door RickTSD »

Als ik dat had geweten had ik dat gedaan, alleen dan moet ik nu de camper annuleren en als ik dat afweeg tegen de kosten van een anderen en/of kleinere camper dan schiet ik er weinig mee op (behalve wendbaarheid).

Ik heb wel om die reden ook dit topic gestart: viewtopic.php?f=30&t=68276&p=1115454#p1115454

Oorspronkelijk zou ik niet alleen, maar dingen kunnen dus wel eens veranderen ;)
Booking.com korting - FlyingBlue Platinum member - Topbonus Gold - American Express (Amex) - AirBnB & Uber gebruiker =)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer