Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VII
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: MyVegas (computerspel) - deel VII
gewoon een nacht gratis, je moet echter wel nog de resort fee betalen!
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Kijk voor aankoop wel even of de datum dat jij wil boeken beschikbaar is.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben via MyVegas al verschillende rewards kunnen bemachtigen. Bijvoorbeeld een ticket voor KA en een gratis overnachting in The Mirage. Hiernaast hebben we nog wat rewards bij Hexx, Monorail en Maverick kunnen krijgen. Als derde MGM reward wilde ik graag de $50,- Freeplay kopen, maar het is me niet echt duidelijk of dit nu mag.
We hebben 4 overnachtingen in The Mirage, waarvan 2 'gratis' via MyVegas. Hiernaast verblijven we 3 nachten in Excalibur, zonder reward via MyVegas. Is het nu toegestaan om in één van de hotels een Freeplay aan te schaffen? Er staat namelijk 'This reward may not be combined with any other MLife Rewards offer'.
Alvast bedankt!
We hebben 4 overnachtingen in The Mirage, waarvan 2 'gratis' via MyVegas. Hiernaast verblijven we 3 nachten in Excalibur, zonder reward via MyVegas. Is het nu toegestaan om in één van de hotels een Freeplay aan te schaffen? Er staat namelijk 'This reward may not be combined with any other MLife Rewards offer'.
Alvast bedankt!
Toen ik zojuist dan maar de show van 7.00 pm wou boeken, toch ff snel gekeken of er nu niet toch kaarten vrij waren voor de show van 9.30 pm. En ja wel hoor. Geluk gehad dan denk ik.annet2009 schreef:Waarschijnlijk niet. Er wordt maar een bepaald aantal kaarten per show voor myVegas-rewards vrijgegeven en over het algemeen geldt daarvoor op=op (nog afgezien van data waarop helemaal geen rewards geldig zijn).
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Als je zeker wil zijn, neem dan de 50$ bij excaliburLauu_NY schreef:Wij hebben via MyVegas al verschillende rewards kunnen bemachtigen. Bijvoorbeeld een ticket voor KA en een gratis overnachting in The Mirage. Hiernaast hebben we nog wat rewards bij Hexx, Monorail en Maverick kunnen krijgen. Als derde MGM reward wilde ik graag de $50,- Freeplay kopen, maar het is me niet echt duidelijk of dit nu mag.
Alvast bedankt!
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
wij zitten nu 2 nachten "gratis" via Myvegas in de Mirage en mijn vriend heeft zojuist zonder problemen de 25 dollar Freeplay op zijn kaart laten zetten.Lauu_NY schreef:Wij hebben via MyVegas al verschillende rewards kunnen bemachtigen. Bijvoorbeeld een ticket voor KA en een gratis overnachting in The Mirage. Hiernaast hebben we nog wat rewards bij Hexx, Monorail en Maverick kunnen krijgen. Als derde MGM reward wilde ik graag de $50,- Freeplay kopen, maar het is me niet echt duidelijk of dit nu mag.
Alvast bedankt!
https://sequoiaboom.blogspot.nl/ - Reisverslag 2017
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Kreeg een mail van MyVegas(playstudios) met deze inhoud:
Testing
Name: Joanne
Coupon Code: -link-
Host: -hostname-
Host Email:
Hebben jullie dit ook gehad en waarvoor zouden ze dit doen?
Testing
Name: Joanne
Coupon Code: -link-
Host: -hostname-
Host Email:
Hebben jullie dit ook gehad en waarvoor zouden ze dit doen?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Heb ik ook gekregen. Geen idee waarom ze dit doen. Foutje misschien?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Tenzij je met 2 accounts speeltArnie schreef:Als je twee complimentary diner buffets haalt, kun je die niet voor je partner en jezelf gebruiken. Alleen op naam wie het heeft 'gewonnen'.

http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij gaan 17-20 oktober 3 nachten naar Vegas. Ik hoopte op weer wat gratis overnachtingen maar het ziet er naar uit dat deze er dan niet zijn... Iemand toevallig voor deze data hotels gezien?
Ander vraagje: ik wil graag 2 kaartjes voor Love aanschaffen met mijn LP's maar die staan momenteel op "sold out". Hoe vaak worden er weer nieuwe kaarten vrijgegeven en iemand enig idee hoe laat deze online worden gezet? Ik kan me zo voorstellen dat er mensen op een bepaald tijdstip hierop zitten te azen
Dan nog buffets: wat zijn de beste volgens jullie? Ik vond zelf het ontbijtbuffet in Bellagio werkelijk fantastisch. Dinerbuffet in Aria viel me eerlijk gezegd wat tegen.
Ander vraagje: ik wil graag 2 kaartjes voor Love aanschaffen met mijn LP's maar die staan momenteel op "sold out". Hoe vaak worden er weer nieuwe kaarten vrijgegeven en iemand enig idee hoe laat deze online worden gezet? Ik kan me zo voorstellen dat er mensen op een bepaald tijdstip hierop zitten te azen

Dan nog buffets: wat zijn de beste volgens jullie? Ik vond zelf het ontbijtbuffet in Bellagio werkelijk fantastisch. Dinerbuffet in Aria viel me eerlijk gezegd wat tegen.
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
De rewards worden dagelijks bijgevuld op steeds verschillende tijdstippen. In de facebook-groep MyVegas Friends Rocks wordt gepost zodra iemand ziet dat er bijgevuld is. Van Love komen er per dag maar enkele beschikbaar dacht ik ergens gelezen te hebben.
Ik heb buffetten gegeten bij Aria, Mandalay bay en MGM. Vind ze eigenlijk allemaal wel vergelijkbaar.
Ik heb buffetten gegeten bij Aria, Mandalay bay en MGM. Vind ze eigenlijk allemaal wel vergelijkbaar.
Ik zie het Mirage buffet eigenlijk altijd op Sold Out staan....Iemand deze laatste tijd nog kunnen aanschaffen?
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Bedankt! Ik zag, na een zoektocht op google, dat de rewards om 7am Amerikaanse (Nevada) tijd worden geüpload. Dat is dus 4 uur 's middags bij ons. Misschien goed om te wetenGinnyUSA schreef:De rewards worden dagelijks bijgevuld op steeds verschillende tijdstippen. In de facebook-groep MyVegas Friends Rocks wordt gepost zodra iemand ziet dat er bijgevuld is. Van Love komen er per dag maar enkele beschikbaar dacht ik ergens gelezen te hebben.

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Dat gaat helaas tegenwoordig niet meer op. Ze worden nu random ververst.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik heb nu een kaartje voor KA, buy 1 get 1 rodizio (Mirage, eergisteren gegeten, heerlijk!) en voor vanavond 2-for-1 dinner bij MGM Grand (waarna we na KA gaan).
Nu mag ik niks meer van een MGM resorts toch? Maar wel van dingen die daar niet bijhoren?
Ik heb bijv. ook via MyVegas kaartjes voor de monorail (1 gratis), en zou dus morgen nog ontbijtbuffet bij Circus Circus kunnen doen?
Ah, never mind... Circus circus hoort ook bij MGM zie ik nu.
Nu mag ik niks meer van een MGM resorts toch? Maar wel van dingen die daar niet bijhoren?
Ik heb bijv. ook via MyVegas kaartjes voor de monorail (1 gratis), en zou dus morgen nog ontbijtbuffet bij Circus Circus kunnen doen?
Ah, never mind... Circus circus hoort ook bij MGM zie ik nu.
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
2015: Zuid-Westen
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Van MGM resorts mag je maar 3 rewards verzilveren in 30 dagen (sommigen 4) dat staat duidelijk aangegeven bij de rewardvoorwaarden.
je kan nog wel punten gebruiken voor andere rewards.
je kan nog wel punten gebruiken voor andere rewards.
We willen graag een overnachting in Mandalay Bay kopen van de opgespaarde LP's.
Alleen hun kalender gaat maar tot juni 2017. Kan ik nog ergens anders de data van bijvoorbeeld september terug vinden?
Alleen hun kalender gaat maar tot juni 2017. Kan ik nog ergens anders de data van bijvoorbeeld september terug vinden?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Je kan ook de reward aanschaffen (je kan hem altijd nog annuleren) en dan met de link in de email een proefboeking doen via je mlife account. Daar staan exact de dagen aangegeven of je gebruik kan maken van de reward.Markstaal schreef:We willen graag een overnachting in Mandalay Bay kopen van de opgespaarde LP's.
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Pffffff
Het wil effe niet lukken met het ophalen van de rewards.
Punten zat, maar een leuke show of beschikbaar buffet is erg lastig
Dacht even wat te hebben met Zumanity tickets, maar dat zat weer met black out dates
Nu steeds alles heel snel uitverkocht.
Punten zat, maar rewards...
Het wil effe niet lukken met het ophalen van de rewards.
Punten zat, maar een leuke show of beschikbaar buffet is erg lastig
Dacht even wat te hebben met Zumanity tickets, maar dat zat weer met black out dates
Nu steeds alles heel snel uitverkocht.
Punten zat, maar rewards...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19823 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne