Ik heb me al helemaal suf zitten lezen op dit forum..

Wij gaan van 1 juni t/m 24 juni naar de West-Kust en willen starten in LA of SF. Wat het handigst is weet ik eigenlijk niet, misschien dat iemand hier een tip voor heeft? Vooralsnog hebben we het volgende rondje in gedachten:
1 juni: Amsterdam - Los Angeles (overnachting)
2 juni: Los Angeles- beachroute
< de eerste dagen van de vakantie willen we een beetje rustig aan doen en lekker een beetje op het strand bij La relaxen. Wellicht goede suggesties wat een leuke plaats(en) is/zijn en waar we zouden kunnen overnachten? Zelf zitten we nu te denken aan Santa Monica>
3 juni: beachroute
4 juni: beachroute
5 juni: beachroute- aankomst in San Fransisco
< de bedoeling is om een paar dagen in SF te verblijven. Wat is een goed en betaalbaar hotel? Tips voor wat je zeker moet doen/gezien hebben in SF zijn van harte welkom!

6 juni: Alcatraz
<begreep dat je dit vantevoren moet reserveren. Wellicht zijn er nog andere zaken waar je rekening mee moet houden? >
7 juni: San Fransisco- Yosemite
8 juni: Yosemite- Mammoth Lakes via Giant Sequios
<we willen overnachten in de Alpenhof Lodge. Hebben mensen hier al eerder overnacht en kunnen ze laten weten wat ze ervan vonden?>
9 juni: Mammoth Lakes- Death Valley
10 juni: Death Valley- Las Vegas
<heb begrepen dat je het beste vantevoren een hotel in las vegas kan regelen. Klopt dat? en hoeveel dagen zouden jullie Las Vegas adviseren? Een volle dag genoeg???>
11 juni: Las Vegas
12 juni Las Vegas - Zion
13 juni: Zion- Bryce
14 juni: Bryce- Moab
15 juni: Moab
<willen we gaan raften. Nog tips waar je dit het beste kunt boeken?>
16 juni: Moab- Mesa Verde
17 juni: Mesa Verde- Monument Valley
18 juni: Monument Valley- Grand Canyon
<wie heeft nog een aanrader voor een goede overnachting hier? >
19 juni: Grand Canyon
20 juni: Grand Canyon- Phoenix
21 juni: Phoenix - Palm Springs
22 juni: Disney bezoek
23 juni: Palm Springs - Los Angeles
24 juni: Terugvlucht La- Amsterdam
Verder heb ik nog meer vragen:
- nog aanvullingen op bovenstaande route: iets wat we zeker zouden moeten zien?
- tips voor autohuur: wat kun je het beste doen: combi fly/drive of ticket en autohuur apart boeken?
Verder hebben wij er enorm veel zin in en wie weet gaan er nog meer mensen van dit forum in dezelfde periode naar Amerika!
Aslvast bedankt voor de tips!
Arjan en Judith