Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Diego of L.A.
San Diego of L.A.
Hoi hoi,
Binnenkort gaan wij naar Amerika, en we zitten te twijfelen om onze laatste 3 dagen of naar SD of LA te gaan. Vorig jaar hebben wij 2 dagen LA gedaan. Toen hebben wij Hollywood en de Universal Studios gedaan. Zeggen jullie er is nog veel meer te zien in LA ga daar dus nog een keer terug naar toe. Of pak iets nieuws en kies SD.
Onze vlucht gaat wel terug vanaf LA, maar die is eind van de middag. (16:30)
Ik hoor het graag.
Binnenkort gaan wij naar Amerika, en we zitten te twijfelen om onze laatste 3 dagen of naar SD of LA te gaan. Vorig jaar hebben wij 2 dagen LA gedaan. Toen hebben wij Hollywood en de Universal Studios gedaan. Zeggen jullie er is nog veel meer te zien in LA ga daar dus nog een keer terug naar toe. Of pak iets nieuws en kies SD.
Onze vlucht gaat wel terug vanaf LA, maar die is eind van de middag. (16:30)
Ik hoor het graag.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: San Diego of L.A.
Ik ben bevooroordeeld, want mijn vriendin komt uit SD en we komen daar dus vaak, maar San Diego is een erg leuke stad, waar veel te doen is. Ook een stuk rustiger en relaxter dan LA.
USS Midway, SeaPort Village, Coronado Island, Point Loma, LaJolla, het zijn maar een paar plekken die erg leuk zijn om te bezoeken.
USS Midway, SeaPort Village, Coronado Island, Point Loma, LaJolla, het zijn maar een paar plekken die erg leuk zijn om te bezoeken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben al 3x terug gegaan naar LA. Enorm veel te beleven. Zeker meer dan universal en hollywood
Maar volg je eigen hart en gevoel zou ik zeggen. Heb je het idee dat je LA gezien hebt of juist wat anders of nieuws wilt bekijken, ga dan lekker naar San Diego.
Ook daar is, bv zoals hierboven geschreven, veel te beleven om je een aantal dagen te vermaken.
Maar volg je eigen hart en gevoel zou ik zeggen. Heb je het idee dat je LA gezien hebt of juist wat anders of nieuws wilt bekijken, ga dan lekker naar San Diego.
Ook daar is, bv zoals hierboven geschreven, veel te beleven om je een aantal dagen te vermaken.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Mjah ik ben ook bevooroordeeld, want ik ben gewoon stapelgek op San Diego! Daarnaast ook meerdere malen in LA geweest en daar heb ik aan 1 dag meer dan genoeg. Na 10 keer San diego nog steeds niet genoeg.
Wat kun je er?
-gaslamp quarter
-cabrillo point
-La Jolla
-mission beach
-seaworld
-Balboa park en musea
-San diego Zoo
-Coronado
Etc etc
Ik zou dus San diego adviseren!
Wat kun je er?
-gaslamp quarter
-cabrillo point
-La Jolla
-mission beach
-seaworld
-Balboa park en musea
-San diego Zoo
-Coronado
Etc etc
Ik zou dus San diego adviseren!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn er dit jaar voor het eerst geweest en niets ten nadele van LA maar onze voorkeur gaat ook uit naar San Diego. Achteraf hadden we er wel langer willen blijven want er is zoveel te zien en veel relaxter dan LA. Wat ons het meest aansprak was het Balboa Park. Dat is zo prachtig aangelegd, in principe kun je je er wel een dag verblijven. En dat zonder entreegeld.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
San Diego!
Sfeer bevalt mij 10x beter dan LA.
LA zou ik trouwens wel doen als ik op zoek was naar Disney of Universals. Maar zeker in het geval van Disney zit je natuurlijk in Annaheim en niet downtown. Ga je toch LA doen dan zou ik eerder Santa Monica kiezen ofzo. Wij vonden het deel rondom het oude hollywood enorm tegenvallen (ik was er een paar jaar eerder al eens geweest)
Sfeer bevalt mij 10x beter dan LA.
LA zou ik trouwens wel doen als ik op zoek was naar Disney of Universals. Maar zeker in het geval van Disney zit je natuurlijk in Annaheim en niet downtown. Ga je toch LA doen dan zou ik eerder Santa Monica kiezen ofzo. Wij vonden het deel rondom het oude hollywood enorm tegenvallen (ik was er een paar jaar eerder al eens geweest)
Ook hier een fan van San Diego!
Als je Hollywood, de pretparken en Santa Monica hebt gezien dan ben je wat mij betreft wel zo ongeveer klaar in LA.
San Diego voelt veel relaxter aan, leuke ontspannen sfeer en genoeg te doen. Perfecte plek om je vakantie af te sluiten....
Als je Hollywood, de pretparken en Santa Monica hebt gezien dan ben je wat mij betreft wel zo ongeveer klaar in LA.
San Diego voelt veel relaxter aan, leuke ontspannen sfeer en genoeg te doen. Perfecte plek om je vakantie af te sluiten....
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Hoeveel er ook in LA te doen is, als je nog niet in SD bent geweest, kies dan daarvoor.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- goldenhills
- Amerika-expert
Er is in LA zeker meer te zien dan alleen Hollywood, Santa Monica en de pretparken. Ik vond o.a. de Getty Villa, Getty Museum en Huntington Library erg mooi. Maar SD is ook erg mooi! Beide zijn prima opties.
Hier ook een San Diego fan
Zoals eerder aangegeven is het er een stuk minder hectisch. Beviel ons ook stuk beter dan LA!
Gaslamp, Old Town, Balboa Park, San Diego Zoo, Sea World, ga zo maar door. Zelf zou ik zeker kiezen om hier af te sluiten maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Zoals eerder aangegeven is het er een stuk minder hectisch. Beviel ons ook stuk beter dan LA!
Gaslamp, Old Town, Balboa Park, San Diego Zoo, Sea World, ga zo maar door. Zelf zou ik zeker kiezen om hier af te sluiten maar dat is natuurlijk persoonlijk.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Hier hetzelfde als mn voorgangers. Absoluut geen fan van LA. Ben geen al te groot liefhebber van (veels te) dure "pret"parken. En veel vergane glorie om het netjes uit te drukken. Zeker als je maar een paar dagen hebt zie je mensen hier op terugvallen en krijg ik bijna altijd dezelfde commentaren terug. Zonde van de tijd...
Maatje van mij woont in LA en als we samen op pad gaan komen we echt leuke dingen tegen. Maar ik denk dat je die in elke stad wel hebt. Maar als je daar als toerist naar op zoek moet dan kom je dus op het tijdsaspect terug.
San Diego heeft dan ook absoluut mijn voorkeur. Heerlijke relaxte plek met een aantal leuke plekken om te bezoeken. Waarvan er hierboven al een mooi rijtje is benoemd. Succes met je keuze!
Maatje van mij woont in LA en als we samen op pad gaan komen we echt leuke dingen tegen. Maar ik denk dat je die in elke stad wel hebt. Maar als je daar als toerist naar op zoek moet dan kom je dus op het tijdsaspect terug.
San Diego heeft dan ook absoluut mijn voorkeur. Heerlijke relaxte plek met een aantal leuke plekken om te bezoeken. Waarvan er hierboven al een mooi rijtje is benoemd. Succes met je keuze!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1015 Weergaves
-
Laatste bericht door Bloedhond
-
- 3 Reacties