Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Thanksgiving 2017 San Francisco gezamenlijk diner?
Thanksgiving 2017 San Francisco gezamenlijk diner?
Hi, mijn man en ik zijn momenteel op roadtrip door ZW USA en zullen met thanksgiving in SF zijn. We zouden het leuk vinden om bij een groot thanksgiving dinner aan te schuiven. Iets van een bring your own dinner oid? Zoiets als wat een kerkgemeenschap zou organiseren. Maar voor ons dan niet perse vanuit de kerk. Iemand tips..?
Re: Thanksgiving 2017 San Francisco gezamenlijk diner?
Ik geloof dat ik (in mijn omgeving) ooitvaniets dergelijks heb gehoord, in elk geval niet op de dag zelf, tenzij voor daklozen. Thanksgiving is vooral iets om met familie ofvrienden thuis te vieren. Er zijn die dag ook nauwelijks restaurants open.
Terug in Texas!
- Almere vak V
- Amerika-expert
Re: Thanksgiving 2017 San Francisco gezamenlijk diner?
Ik zit in Estacada, Oregon. Voel je welkom als je er tien uur voor wilt rijden. Is overigens prima te doen. Kwamen afgelopen zondag uit Santa Clara en dat ging prima in ruim tien uur.
Hou er wel rekening mee dat Thanksgivin dinners vaak in de middag zijn. Komt ons ook goed uit want we moeten om 6 uur in het Moda Center zitten om de Ducks aan te moedigen tijdens het PK80 toernooi. En daarna zo snel mogelijk een sportsbar in om te zien hoe de New York Giants zichzelf nu weer voor schut gaan zetten maar dit keer dan in Washington.
Volgende week zondag trouwens weer in Santa Clara. Maar dit keer om de Seahawks aan te moedigen.
Hou er wel rekening mee dat Thanksgivin dinners vaak in de middag zijn. Komt ons ook goed uit want we moeten om 6 uur in het Moda Center zitten om de Ducks aan te moedigen tijdens het PK80 toernooi. En daarna zo snel mogelijk een sportsbar in om te zien hoe de New York Giants zichzelf nu weer voor schut gaan zetten maar dit keer dan in Washington.
Volgende week zondag trouwens weer in Santa Clara. Maar dit keer om de Seahawks aan te moedigen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1580 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 2 Reacties