Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Met de camper LA-LA in juli

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
geers
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Met de camper LA-LA in juli

Bericht door geers »

Hallo allemaal, Ik ben druk in de voorbereiding in juli gaan wij met de familie een reis maken in Amerika van LA-LA. Gezien dit de eerste keer is en met drie kids in de leeftijd van 4 tot 10 wil ik goed voorbereid vertrekken. Ik heb mijn oog laten vallen op de voorbeeld route die hier op de site beschreven wordt. Nu zitten we alleen met het stuk door Death valley, gezien we met een camper gaan mogen we in juli hier niet doorheen. Wat is dan de beste weg om in Las Vegas te komen? Ook zou ik vanuit hier nog graag naar Rocky mountains gaan dus we moeten toch die kan op. Alle tips zijn welkom! Bedankt alvast. Groet!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Met de camper LA-LA in juli

Bericht door Martin & Marianne »

Als je niet door DV mag rijden is de route bovenlangs de beste optie. Je kunt in 1 dag van bijvoorbeeld Lee Vining via Tonopah naar Las Vegas rijden.
Hoeveel tijd heb je voor je route? Rocky Mountain NP ligt een behoorlijk eind uit de richting als je de voorbeeldroute wilt rijden.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer