Goeie vraag man, bij het nadenken over het antwoord lopen de rillingen me weer over de rug

In MV hebben we zowel de ondergang als de opkomst heel bewust meegemaakt, adembenemend (als ik maar 1 woord mag gebruiken

). In de GC (North Rim) hebben we als groep de ondergang bekeken en daar hebben het nu nog over.
Maar mijn "hoogtepunt" was de opkomst aan de GC (North Rim), de rest van de groep wilde het bed niet uit. Ik wel, snel aangekleed (korte broek

en sweater) en snel naar de rand. Ik weet niet hoelang ik daar gezeten heb maar het was onbeschrijfelijk en het feit dat ik er (bijna) alleen was heeft vast geholpen. Terug bij het huisje stond "de rest" inmiddels gepakt voor vertrek. Op de vraag "Wat zie je bleek, was het zo mooi?" sprak ik alleen maar in superlatieven. In de auto zag ik dat het min 8 was

en dat verklaarde ook wel een beetje waarom ik zo bleek zag. Ik was compleet vernikkeld maar had daar niets van gemerkt

Dus, mijn advies gewoon maximaal in alle parken de zon meepakken als je biologische klok het kan trekken. Zorg dat je de wetenschappelijke tijden beschikbaar hebt en zorg dat je "te vroeg" bent.