Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezoek aan Catalina Island: ervaringen gevraagd.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Steph2311
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bezoek aan Catalina Island: ervaringen gevraagd.

Bericht door Steph2311 »

Goedemiddag allen,

Aankomende augustus ga ik weer voor een prachtprijsje richting California. Ik zit er aan te denken om een dagtrip richting Catalina Island te boeken, maar weet niet of ik hier goed aan doe. Iemand die hier is geweest en kan zeggen of het wat is?! Ik hoor het graag. :thumbup:

Groet, Stephan.
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Bezoek aan Catalina Island: ervaringen gevraagd.

Bericht door Aricon »

Ik ben er een keer geweest als stop tijdens een cruise. Ik vond het leuk, maar niet bijzonder. Je kunt een golfkarretje huren en daarmee het eiland bekijken.
Ik zou er niet speciaal een dag aan besteden, maar als je al vaker in het zuiden van Californië bent geweest en 'alles' al gezien hebt, is het een leuk uitstapje.
Steph2311
Amerika-ontdekker

Bericht door Steph2311 »

Top bedankt voor je reactie! Als ik het zo hoor dan is het niet de moeite waard. Gaan we kijken voor een andere invulling van de tijd. Genoeg dingen te doen ;)
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Catalina Island is best leuk, maar zou het zeker niet voor een dagtocht doen. Dan kan je er beter een overnachting bij doen.
Een retour kost je al snel $80-$100 en wat kan je dan in 1 dag doen daar? je kan de eerste boot van 06:00 nemen, maar om 18:30 moet je alweer terug met de laatste boot.
Ik zou de dag anders besteden :wink:
Steph2311
Amerika-ontdekker

Bericht door Steph2311 »

Super, dank je! Lijkt mij inderdaad zonde van het geld als ik het zo hoor!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer