Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jeeptocht Monument Valley: reserveren/met wie?
Jeeptocht Monument Valley: reserveren/met wie?
Over enkele weken is het zover en rijden we met de camper van Moab naar Monument Valley, de camping in MV is geboekt, maar nu vraag ik me af of we de jeeptour ook best vooraf boeken en met wie jullie goede ervaringen hebben.
De dag daarna rijden we naar Page en willen we onderweg Canyon X meepakken.
Reserveer ik dan evt de jeeptour best op de dag van aankomst, of in de voormiddag op de dag dat we naar Page gaan?
De dag daarna rijden we naar Page en willen we onderweg Canyon X meepakken.
Reserveer ik dan evt de jeeptour best op de dag van aankomst, of in de voormiddag op de dag dat we naar Page gaan?
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Jeeptocht Monument Valley: reserveren/met wie?
Als je op de Gouldings camping staat kan je met hen mee op tour en wij hebben die gelijk geboekt toen we de camping vast legde. Ze komen je oppikken aan de receptie van de camping ,dus dat was lekker handig. Wij hadden de Deluxe tour van 16u en het was fantastisch met een heel toffe gids.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3930 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-
- 15 Reacties