Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Help: planning route Las Vegas (Strip) – DV (Zabriskie Point zonsondergang).

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Vireena
Amerika-ontdekker

Help: planning route Las Vegas (Strip) – DV (Zabriskie Point zonsondergang).

Bericht door Vireena »

Hoi allemaal,
Op 01.08 vertrekken wij van Las Vegas naar Death Valley (overnachting in DV). Nu probeer ik in te schatten hoe laat wij uit LV moeten vertrekken om bij Zabriskie te zijn met zonsondergang.
Route die wij willen rijden: LV - Red Rock Canyon scenic drive - Pahrump -DV Junction – Dantes View- Devil's Golf Course - Badwater Basin - Artists Dr - Zabriskie point parking lot – The Ranch.
Volgens site https://www.timeanddate.com/sun/usa/fur ... ey?month=8 zal zonsondergang rond 19:53 zijn, dus daar rond 19:00 zijn?
4 ½ uur rijden + 1,5 uur diverse stop dus rond 1uur vertrekken uit Las Vegas of is dit te optimistisch? Graag jullie advies hierin.

Alvast bedankt voor je hulp.

Groetjes, Vireena.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: hulHelp: Planning route Las Vegas (Strip) – DV (Zabriskie point zonsondergang)

Bericht door Marcopstal »

1,5 uur voor de stops lijkt me wat aan de lage kant. Ik reken meestal op een half uurtje per stop. Soms is het wat korter maar soms spendeer je ook wel eens wat meer tijd. Zeker als je graag foto's neemt.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Vireena
Amerika-ontdekker

Re: hulHelp: Planning route Las Vegas (Strip) – DV (Zabriskie point zonsondergang)

Bericht door Vireena »

Grt, Vireena
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als je te weinig tijd hebt kun je altijd nog besluiten om Dante View of Artist Drive etc de volgende ochtend te doen.
Overnacht je in Furnace creek?
Wij vonden de zonsopkomst bij Zabriksie Pont geweldig (zie hier mijn verslag). Ik weet niet hoe de zonsondergang is.
Je moet er echt wel een uur van te voren zijn want de zon is snel achter de heuvels verdwenen.

Marianne
Vireena
Amerika-ontdekker

Re: Help: planning route Las Vegas (Strip) – DV (Zabriskie Point zonsondergang).

Bericht door Vireena »

@Marianne, mede door je verslagen en foto’s hebben we besloten een overnachting in Furnace Creek te boeken :thumbup: En nu we daar toch zijn, willen wij zonsopkomst bij Sand dunes meepakken.

Grt, Vireena.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer