Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Advies gevraagd, reizen in november met camper

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
jorisb
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Advies gevraagd, reizen in november met camper

Bericht door jorisb »

Goedenavond allemaal,

Wij, mijn vriendin en ik gaan begin november 23 dagen een rondreis maken in zuidwest Amerika. We gaan de ronde beginnen en eindigen in LA.
Ik zit een beetje met het feit dat onze camper niet winterized is. Hoe zal dit gaan in de hoger gelegen parken zoals met name Bryce, Zion en de Gc.
Mochten deze parken nou te koud zijn wat zou jullie uitwijk advies dan zijn?

Ik weet dat het nAar koude regionen gaan voor eigen risico is, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.
Lizzy84
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Advies gevraagd, reizen in november met camper

Bericht door Lizzy84 »

Hoi,

Wij hebben afgelopen maart een camper vanuit Chicago naar LA gebracht. De eerste 6 dagen en bij Bryce s nachts vorst gehad. Tussen de -2 en -10. Ook onze camper was niet winterized. Door s avonds alle tanks leeg te gooien en s nachts de verwarming aan te houden op een graad of 18 ging het allemaal prima. Een tip; leg je waterslang wel binnen s nachts. Je raadt wat er bij ons was gebeurd :wink:.
Soms is het allemaal wat onhandig, maar het kan wel. Douchen deden we wel altijd op de camping zelf.

Groeten,
Lisette
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer