Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Monument Valley + fotografie, welk hotel?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
peterretep
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Monument Valley + fotografie, welk hotel?

Bericht door peterretep »

Op mijn planning staat oa. Monument Valley (augustus 2019). Ik wil uiteraard bij het mooie avondlicht en misschien wel het vroege (yuk) ochtendlicht wat foto's maken. Welk hotel staat op korte afstand van de meest fotogenieke locatie? Op Google Earth en Maps kom ik er niet lekker uit.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: monumentvalley + fotografie

Bericht door Martin & Marianne »

Dat is niet zo moeilijk: The View Hotel.
En voor de mooiste uitzichten moet je de Valley Drive rijden.
Let op de openingstijden; het is niet altijd mogelijk om de zonsopkomst/ondergang in het park mee te maken.

De pagina met hotel-beoordelingen is ook altijd handig, zie https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... y&staat=UT

Marianne
Ed-USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: monumentvalley + fotografie

Bericht door Ed-USA »

Inderdaad, The View hotel, fotograferen vanaf je balkon (of zelfs vanuit je bed). Prima plek!
Roy & Lisa
Amerika-ontdekker

Re: Monument Valley + fotografie, welk hotel?

Bericht door Roy & Lisa »

Wij zaten afgelopen juni in het San Juan Inn in Mexican Hat, klein stukje tijden (+/- 30 minuten) van Monument Valley. Prima verblijf gehad hier tijdens ons bezoek aan MV. :thumbup:
2016: Californië, Arizona, Utah & Nevada
2018: Utah, Idaho, Wyoming, South Dakota, Colorado, Arizona & Nevada
2019: Florida
Hennypiet
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Hennypiet »

Gouldings lodge ook prima alternatief. Prachtig uitzicht vanaf balkon.
ingrid1955
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door ingrid1955 »

als je van Mexican Hat komt heb je wel dat beroemde zicht op monument Valley + de straat ( us 163), is één van DE zichten op MV. en in Mexican Hat heb je de swinging steak, het plezantste restaurant uren in het rond, zeker als er live music is.

jacques
Mademoiselle
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Mademoiselle »

Absoluut The View!! Wij waren er in september en hadden op de aankomstdag een jeeptour bij zonsondergang in het park. De volgende ochtend konden we mooi vanaf ons balkon genieten van de prachtige zonsopgang op de bekende mesa's. Echt geweldig!
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zal een 2e keer niet meer voor the view kiezen. Wandjes zo dun dat we de hele nacht wakker hebben gelegen van de snurkende buren. Die kantine (in 2012 was het niet meer dan dat) is erg duur. Ja een prachtig uitzicht, dat zeker, maar goed aan de prijs
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Volledig akkoord met Paul.
We sliepen in The View op Kerstmis en deden dat enkel omdat de prijzen in die periode 'normaal' waren voor hetgeen het hotel maar is.
Veel meer dan een veredelde barak vind ik het niet. Wifi is er zo goed als onbestaande, inderdaad flinterdunne muren en het "restaurant' overdreven duur voor het echt low quality food dat je er kan bestellen.
Hebben al meermaals in de San Juan Inn geslapen in Mexican Hat en dat vinden we persoonlijk echt de beste optie voor Monument Valley. Je hoeft niet in The View te slapen voor de uitzichten want als je pech hebt of niet de juiste kamer reserveert, heb je ook nog eens 'obstructed view' en als je niet op de bovenste verdieping slaapt heb je een balkon boven jou waardoor je de sterrenhemel kan vergeten.
Je kan perfect van de uitzichten genieten van op het balkon bij het Visitor Center zonder dat je in The View moet slapen.
Bovendien heb je er ook nog eens dit uitzicht bovenop als je van Mexican Hat naar Monument Valley rijdt...

Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

En heb je pech met bewolking kan je die sterrenhemel sowieso wel vergeten natuurlijk.

Ik vond het qua kamer en balkon (idd 2e verdieping) prachtig, maar vond het prijs/kwaliteit, net als een heated tent bij toen nog curry village in Yosemite, niet je van het.
Maargoed, ieder zn ding. Heb je geluk zit je er natuurlijk wel prima
IngridZw
Amerika-expert

Bericht door IngridZw »

Geen last gehad van lawaai vanuit naastgelegen kamers of snurkende buren. (hooguit van mijn man :lol: )
Wij vonden The View fantastisch. Inderdaad aan de prijs maar wij hadden het er voor over. St, Juan hebben we de 2de keer overnacht omdat we MV niet hebben bezocht. Ook mooi maar de locatie van The View is uniek.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

In plaats van een hotel (The View) zou je ook kunnen kiezen voor een cabin bij The View. Deze liggen echt geweldig, en dan kun je vanaf je veranda foto’s maken met zonsopkomst en zonsondergang.
http://monumentvalleyview.com/premium-cabins/
chell
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door chell »

Ik vond de cabins van The View echt fantastisch! Geen ervaring met het hotel, maar ik vond het wel echt één van de meest memorabele overnachtingen ever. Lekker timelapses gemaakt vanaf de veranda met een hapje en een drankje erbij.

Die cabins zijn overigens ook nog wel flink aan de prijs, maar ik heb van elke dollar genoten :D
Reisverslagen/foto's
2015: New York
2018: Roadtrip Las Vegas - Seattle
2022: New York
2023: Anaheim (muziekfestival in the House of Blues)
peterretep
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door peterretep »

Allen bedankt en een dikke pluim voor die prachtige foto. Daar doe je het voor!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer