Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Western stadje tijdens rondreis Zuidwesten
- Schuijltjes
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Western stadje tijdens rondreis Zuidwesten
Weet iemand of de weg naar Gold Point ook te doen is met een camper ?
Groetjes. Jolanda
September 1999 - Denver -> Los Angeles
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mijn AAA-kaart is de 774 een verharde weg. Je kunt het altijd proberen als je de 95 neemt, het is dan niet ver om.
Marianne
Marianne
- Schuijltjes
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
De bedoeling was inderdaad via de 95, dan een stukje van de 266, het laatste stuk richting Gold Point op de 774. Als de kaart aangeeft dat het een verharde weg dan is dat wel een dik pluspunt. Op Google maps is er geen beeld van en dat gaf me nogal wat vraagtekens.Martin & Marianne schreef: ↑31 jan 2019, 19:23Volgens mijn AAA-kaart is de 774 een verharde weg. Je kunt het altijd proberen als je de 95 neemt, het is dan niet ver om.
Marianne
We rijden daarna weer terug naar de 266 om richting Mono Lake te gaan. We twijfelen nog om door te rijden richting Benton en daar de 120 naar Mono Lake te doen. Dat schijnt een erg mooie weg te zijn las ik hier op het forum.
Groetjes,
Jolanda
Groetjes. Jolanda
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Tijdens onze rondreis door het Zuidwesten stond Tortilla Flat op de planning, maar kwamen we onverwacht langs de Goldfield Ghost Town! Deze ligt na de Apache Junction vlakbij het Lost Dutchman Statepark in Arizona. Goldfield was echt een aangename verrassing, zelfs zodanig dat Tortilla Flat daarna echt tegenviel(wel lekker eten in de saloon!).
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida