Bedoeling is 3 weken Denver-Denver. Route nog niet zo uitgeplozen, maar dat is niet zo heel spannend. Staan legio voorbeelden hier op forum en zodra ik iets in elkaar heb geflanst, dan toets ik het hier nog wel even.

Autohuur moet ik nog even bekijken of ik dat voordeliger kan krijgen. We zijn met 4 en kampeerspul. Vorig jaar had ik een intermediate SUV en dat paste makkelijk. Excursies heb ik hier niet in opgenomen omdat, voor zover ik het kan zien, het niet heel waarschijnlijk is dat we heel dure dingen gaan doen daar. In Canada had ik walvissen, vliegen, gletsjers, etc ... en dat heb ik nu niet natuurlijk.
ticket 2200
autohuur 1100
park pass 71
hotel (1 nacht bij aankomst en 1 nacht vertrek) 200 / We kiezen bewust voor niet te lang in Denver te zijn. Alleen 1 nacht om beetje op adem te komen en de laatste dag voordat we vertrekken. We hebben "maar" 3 weken en dan vind ik de grote stad minst interessant, dan doe ik liever een dagje extra in een een park.
campings 3 weken 525
brandstof 300
eten 1500
Zit ik beetje aan de goede kant van mijn denkproces?
Tickets naar Denver via Frankfurt zijn betaalbaar (Finnair, uitgevoerd door AA).