Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel op de Strip in LV, maar met camper. Hoe nu?
Hotel op de Strip in LV, maar met camper. Hoe nu?
Hallo allemaal,
Wij gaan in juni met z'n 3en (man, zoontje van 1jaar en ikzelf) met de camper een rondreis maken. We beginnen in LA en eindigen in San Francisco.
Uiteraard gaan wij ook naar LAs Vegas. Wij willen overnachten in een hotel op de Strip.
Alleen nu heb ik gehoord dat je de camper dan niet bij het hotel kunt parkeren ivm de hoogte van parkeergarages. Mijn vraag is, klopt dit? Zijn er eventueel hotels op de Strip waar je wel je camper kunt parkeren. Wie heeft hier ervaring mee of heeft een andere suggestie voor dit probleem.
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Claudia
Wij gaan in juni met z'n 3en (man, zoontje van 1jaar en ikzelf) met de camper een rondreis maken. We beginnen in LA en eindigen in San Francisco.
Uiteraard gaan wij ook naar LAs Vegas. Wij willen overnachten in een hotel op de Strip.
Alleen nu heb ik gehoord dat je de camper dan niet bij het hotel kunt parkeren ivm de hoogte van parkeergarages. Mijn vraag is, klopt dit? Zijn er eventueel hotels op de Strip waar je wel je camper kunt parkeren. Wie heeft hier ervaring mee of heeft een andere suggestie voor dit probleem.
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Claudia
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij gaan 14 mei hetzelfde doen. Slapen in het Stratosphere hotel terwijl we met een camper rondtrekken. De kinderen wilden wel eens in zo'n groot hotel overnachten en het is niet eens veel duurder dan met de camper bij de KOA van Circus Circus gaan staan.
Ik heb telefonisch contact gehad met het hotel en die verzekerden me dat er aan de overkant van het hotel ruimte was om de camper te parkeren. In onze route maken we een rondje en komen we twee keer in Las Vegas, als we op 4 mei wel op de KOA van Circus circus staan ga ik gewoon even kijken/vragen hoe dat te regelen is voor de 14e, dan weet ik het zeker.
Ik heb telefonisch contact gehad met het hotel en die verzekerden me dat er aan de overkant van het hotel ruimte was om de camper te parkeren. In onze route maken we een rondje en komen we twee keer in Las Vegas, als we op 4 mei wel op de KOA van Circus circus staan ga ik gewoon even kijken/vragen hoe dat te regelen is voor de 14e, dan weet ik het zeker.
Re: Hotel op de Strip in LV, maar met camper. Hoe nu?
Hoi Claudia,joostino schreef:Hallo allemaal,
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Claudia
In plaats van in een hotel kun je ook met je camper op de strip bij het Circus Circus logeren. Een megaparkeerplaats, maar aangezien je in Las Vegas alleen maar slaapt in je Camper en op de Strip je vermaak zoekt.
Is ons prima bevallen.
http://www.koa.com/where/nv/28138/index.htm
groetjes
Danney
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 4814 Weergaves