Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips gevraagd: waar aanzoek doen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Tips gevraagd: waar aanzoek doen?

Bericht door BonnyR »

Hoe dan ook @Jasper01 we verwachten na de vakantie wel een foto van "het" moment... :clap: :love8:
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Don't do this at home. :lol:

image.png
image.png (355.73 KiB) 883 keer bekeken

De fotograaf zocht via twitter de mensen op de foto. Hij heeft ze uiteindelijk gevonden.

Zie https://abcnews.go.com/GMA/Living/photo ... d=58814688

Martin
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Ik vind Monument Valley inderdaad een mooie optie. Ik hoop niet dat het aanzoek een verrassing is en dat je vriendin ook gebruik maakt van het forum, want dat is de verrassing er wel een beetje af vrees ik :lol:
Mr. Patrick
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Mr. Patrick »

Ik kan uit ervaring spreken: voorbereiding is het halve werk maar geen garantie op succes.
Mijn plan was om het op een privé jeeptour in de bergen te doen, maar die ging niet door. Mijn backup-plan was om het bij een idillysch en afgelegen bergmeertje te doen. Helaas was door sneeuw en ijs het wandelpad onbegaanbaar en keerden we na twee uur wandelen waarvan één uur ploeteren weer om. Dus toen maar bij een wel idillysch maar niet afgelegen en dus niet zo rustige bergmeer te doen. Ik wilde namelijk geen toeschouwers en behalve één chipmunk waren die er ook niet, maar dat was meer geluk dan wijsheid.
Achteraf vond zij het hoe dan ook geweldig en had ze het niet verwacht op deze drukke reis.

Belangrijkste vraag die TS zichzelf eerst even moet stellen is in hoeverre hij toeschouwers wilt. Want als je die niet wilt, moet je het al bijna doen tijdens een wat langere wandeling (> 1 uur). En verder zijn volgens mij alle plekken in een NP wel mooi.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Ik zou het zowieso helemaal niet doen hahaha......ik heb al 2 mislukte huwelijken achter de rug :shock:

Maar vorig jaar waren wij getuige van een huwelijksaanzoek op Devil's Bridge bij Sedona.....hele mooie plek en was een prachtig moment,met een luid applaus van de (weinig) aanwezigen.

Ook ben ik een keer getuige geweest van een aanzoek op de rand van de Horseshoe Bend van een Italiaans stel, zij 2 en ik waren destijds, bij zonsondergang de enige aanwezigen en ik heb foto's gemaakt van het moment. Maar 1 ding weet ik zeker, dat gaat nooit meer lukken dat je daar alleen bent. :x

Nog een leuk idee.....boek de zip-line in het Rio hotel in Las Vegas, hier zit je met z'n tweetjes samen in een stoeltje......deze kun je laten opnemen en die video krijg je dan op een SD-kaartje......voordat je naar beneden gaat zou je dan het aanzoek kunnen doen, moet je wel even afspreken met het personeel daar natuurlijk......en beide geen last van hoogtevrees hebben :shock:

Hier onze video van afgelopen vakantie :
Gast

Bericht door Gast »

En in de zenuwen de ring niet laten vallen. :lol:
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Gast schreef:
18 jul 2019, 17:22
En in de zenuwen de ring niet laten vallen. :lol:
Nee, dan heb je waarschijnlijk een snorkel nodig om ze uit het zwembad te halen :D
Jasper01
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Jasper01 »

Wat een leuke reacties allemaal! Ben er erg mee geholpen, zal een aantal opties in gedachten houden en als het niet al te druk is/ het goedw moment gewoon daar kiezen! Heel erg bedankt voor het meedenken allemaal! Ik zal het jullie laten weten! :)
Gast

Bericht door Gast »

Bedenk van te voren wel even waar je je ring verstopt. Zou lullig zijn als die tevoorschijn komt als je door het poortje loopt. :wink:
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Gast schreef:
18 jul 2019, 19:58
Bedenk van te voren wel even waar je je ring verstopt. Zou lullig zijn als die tevoorschijn komt als je door het poortje loopt. :wink:
Dat zou wel een heel speciale locatie zijn...Schiphol :shock:
Coren
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Coren »

Ik hoorde vandaag dat er in Lower Antelope Canyon nog wel eens aanzoeken gedaan werden, voorbereid met behulp van het personeel daar... wellicht de moeite waard van het navragen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer