Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verblijf Bryce juli 2020
Verblijf Bryce juli 2020
Hallo,
Onze reis nr Amerika is geboekt, en onze camper is geboekt (C30), en we zijn nu onze campings aan het boeken, daar waar we reeds kunnen. We hebben echter een vraagje ivm Bryce. Zijn er hier mensen die al met de camper rond Bryce gekampeerd hebben?
Is campground verder van Bryce een goed idee? Daar er geen shuttle passeert langs de camping. Is er voldoende parkeerplaats bij het Shuttle Station voor een 30ft Camper of staat die parking daar dan ook echt vol?
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Onze reis nr Amerika is geboekt, en onze camper is geboekt (C30), en we zijn nu onze campings aan het boeken, daar waar we reeds kunnen. We hebben echter een vraagje ivm Bryce. Zijn er hier mensen die al met de camper rond Bryce gekampeerd hebben?
Is campground verder van Bryce een goed idee? Daar er geen shuttle passeert langs de camping. Is er voldoende parkeerplaats bij het Shuttle Station voor een 30ft Camper of staat die parking daar dan ook echt vol?
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Re: Verblijf Bryce juli 2020
Wij hebben 2x Bryce bezocht met de auto, beide keren kwamen we aan rond een uur of 11-12. We konden de auto wel vaak nog kwijt maar ik denk dat het met een camper lastiger gaat worden, vooral bij het visitor center was het vaak erg druk. Zoals ik me kan herinneren hebben ze daar niet heel veel RV parkeerplaatsen . Ook in parken als Bryce wordt steeds drukker. Ik zou toch met een camper kiezen voor Ruby´s Inn RV Park bijvoorbeeld.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Je bedoelt eigenlijk dat je verder van Bryce af wilt zitten? Waarom zou je dat willen? Het mooiste is om in het park te kamperen. En Ruby's is ook niet gek. Je kunt vanaf Ruby's ook de shuttlebus nemen. Wij hebben daar wel eens op de camping overnacht. Maar onze overnachting in de lodge het park was qua ligging veel mooier. De campings in Bryce liggen net als de lodge op loopafstand van de rim.
Marianne
Marianne
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Mijn ervaringen zijn van juni en toen waren de parkeerplaatsen voor de shuttle niet vol. In juli zal dat een ander verhaal zijn.
Ik zou zelf reserveren bij de camping van Ruby’s inn. Vanaf daar kun je makkelijk en snel de shuttlebus pakken. Ergens verderop zitten zou ik zelf niet doen, want zo heb je nog de mogelijkheid om ‘s avonds de zonsondergang in het park te bekijken.
Ik zou zelf reserveren bij de camping van Ruby’s inn. Vanaf daar kun je makkelijk en snel de shuttlebus pakken. Ergens verderop zitten zou ik zelf niet doen, want zo heb je nog de mogelijkheid om ‘s avonds de zonsondergang in het park te bekijken.
Reisverslagen 2017, 2018 & 2019 https://lovetocookhealthy.nl/reizen/
Wij hebben in augustus op een camping in het park overnacht en dit is ons erg goed bevallen. Het was een mooie camping en inderdaad op loopafstand van de rim. Vooral 's ochtends fijn met de zonsopkomst. Gewoon vanaf je plek richting de rim lopen en genieten maar. Geen reistijd of parkeergedoe.
We hebben wat viewpoints met de camper bezocht, dus geen gebruik gemaakt van de shuttle/parkeerplaats bij de shuttle bus.
We hebben wat viewpoints met de camper bezocht, dus geen gebruik gemaakt van de shuttle/parkeerplaats bij de shuttle bus.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij stonden op Ruby's Inn. Daar vandaan kun je lopen naar de shuttlebushalte. 's avonds zijn we met de camper nog een keer het park in gegaan. Toen was het heerlijk rustig en was parkeren geen probleem. We zijn eerst helemaal doorgereden naar de zuidpunt en hebben toen rustig aan de viewpoints bezocht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1741 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 9 Reacties