Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Caddo Lake State Park: iemand ervaring er mee?
Caddo Lake State Park: iemand ervaring er mee?
Hoi allen,
Druk bezig met een nieuwe reis. En Alaska gaat het helaas niet worden dit jaar en nu kijken we naar Texas ...
Een van de bijliggende parken is Caddo Lake State Park, maar ik kan er eigenlijk niks over vinden qua blogs, foto's, etc.
Is er iemand hier die ervaring heeft? Is het überhaupt de moeite? Welk hotel is aan te raden?
Dankjewel voor de reacties!
Druk bezig met een nieuwe reis. En Alaska gaat het helaas niet worden dit jaar en nu kijken we naar Texas ...
Een van de bijliggende parken is Caddo Lake State Park, maar ik kan er eigenlijk niks over vinden qua blogs, foto's, etc.
Is er iemand hier die ervaring heeft? Is het überhaupt de moeite? Welk hotel is aan te raden?
Dankjewel voor de reacties!
2015 - 4 weken Westkust!
2016 - 3 weken Florida!
2017 - 3 weken Oost en west Canada!
2018 - 3 weken Illonois, Louisiana, Mississippi, Tennessee --all the way to---> New york
2019 - 3 weken honeymoon Noord-west Amerika (portland, Yellowstone etc.)
2016 - 3 weken Florida!
2018 - 3 weken Illonois, Louisiana, Mississippi, Tennessee --all the way to---> New york
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Caddo lake state park
Geen ervaring maar als ik Caddo Lake State Park typ op google krijg ik wel informatie van meerdere sites o.a. Tripadvisor, afbeeldingen, video's etc.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Re: Caddo Lake State Park: iemand ervaring er mee?
Klopt, maar ik ben eigenlijk voornamelijk opzoek naar blogs.
Tripadvisor ben ik niet zo'n fan van.
2015 - 4 weken Westkust!
2016 - 3 weken Florida!
2016 - 3 weken Florida!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Ik kan je wel een aantal andere mooie state parks in Texas noemen 
- Caprock Canyons
- Palo Duron Canyon
- Enchanted Rock
- Pedernales
- Davis Mountains
- Seminole Canyon
Caddo Lake ziet er mooi uit, maar er zijn ook best wat state parks - en dit lijkt me er een van - die voor toeristen wellicht wat minder interessant, en die je meer kunt scharen onder 'leuk natuurgebied voor Amerikanen om op zondag zich in de natuur te begeven.' Oid
Misschien kent @hemmie het?

- Caprock Canyons
- Palo Duron Canyon
- Enchanted Rock
- Pedernales
- Davis Mountains
- Seminole Canyon
Caddo Lake ziet er mooi uit, maar er zijn ook best wat state parks - en dit lijkt me er een van - die voor toeristen wellicht wat minder interessant, en die je meer kunt scharen onder 'leuk natuurgebied voor Amerikanen om op zondag zich in de natuur te begeven.' Oid

Misschien kent @hemmie het?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Het is wel een beetje flauw, maar heb je al "caddo lake state park blog" in google ingetikt.
Als je dat doet krijg je een aantal amerikaanse blogs / sites met o.a. hele mooie foto's
Of ben je meer op zoek naar nederlandse reisblogs van dag tot dag?
Als je dat doet krijg je een aantal amerikaanse blogs / sites met o.a. hele mooie foto's

2019: rondom Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Wij hebben vorig jaar april 2 nachten gekampeerd in Caddo Lake SP. Ik wilde die hoek van Texas graag meenemen in ons rondje en daar heb ik geen spijt van. Het is dan misschien geen spectaculaire natuur, maar het is wel echt anders dan we hier in Europa kennen. Veel bomen met spaans mos in een moeras. Vergelijkbaar met het zuiden van Louisiana, maar daar ligt het dan ook niet ver vandaan.
De volle dag die wij daar hadden hebben we besteed aan het bekijken van de omgeving. Wij doen aan geocachen en daar hebben we die dag uitgebreid de tijd voor genomen.
Je zult in Caddo Lake SP niet veel vakantiegangers uit Europa tegenkomen. Wel veel Amerikanen. Wij vinden dat helemaal prima.
Dit jaar gaan we naar Alaska ...
De volle dag die wij daar hadden hebben we besteed aan het bekijken van de omgeving. Wij doen aan geocachen en daar hebben we die dag uitgebreid de tijd voor genomen.
Je zult in Caddo Lake SP niet veel vakantiegangers uit Europa tegenkomen. Wel veel Amerikanen. Wij vinden dat helemaal prima.
Dankjewel voor de reactieAricon schreef: ↑13 feb 2020, 14:08Wij hebben vorig jaar april 2 nachten gekampeerd in Caddo Lake SP. Ik wilde die hoek van Texas graag meenemen in ons rondje en daar heb ik geen spijt van. Het is dan misschien geen spectaculaire natuur, maar het is wel echt anders dan we hier in Europa kennen. Veel bomen met spaans mos in een moeras. Vergelijkbaar met het zuiden van Louisiana, maar daar ligt het dan ook niet ver vandaan.

Ik had eerlijk gezegd
Ik was meer opzoek naar Nederlandse blogs, maar ik heb de zoekterm die ik heb gebruikt niet met BLOG aangevuld dus dit had mij wellicht wel verder geholpen ... beetje domWeernaardeVS schreef: ↑12 feb 2020, 15:30Het is wel een beetje flauw, maar heb je al "caddo lake state park blog" in google ingetikt.
Als je dat doet krijg je een aantal amerikaanse blogs / sites met o.a. hele mooie foto'sOf ben je meer op zoek naar nederlandse reisblogs van dag tot dag?

2015 - 4 weken Westkust!
2016 - 3 weken Florida!
2016 - 3 weken Florida!
Ik woon zelf in Texas (Houston), dit is niet een park dat erg bekend is, dus ik zou niet verwachten dat de natuur heel erg bijzonder is. Wij zijn er nog niet geweest. Veel state parks hier in Texas zijn vooral gericht op reactie in de natuur, je kunt er zwemmen, varen, kamperen, wandelen, etc in de natuur, maar die natuur is niet heel speciaal. Ik vermoed dat dit zo'n park is. Neemt niet weg dat dit soort parken prima plekken kunnen zijn om de kamperen en van daar uit de omgeving te verkennen. Maar je vraagt naar hotels, dus dat is blijkbaar niet de bedoeling, Waarom wil je specifiek naar dit park, ligt het op je route?
Terug in Texas!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 981 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry
-