Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas -Zion - St. George

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Dat is dan geregeld. We zijn er twee avonden en dan moet er natuurlijk ook gegeten worden. Avondje Outback Steakhouse en de andere Applebees.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
MSFlash
Amerika-ontdekker

Bericht door MSFlash »

Ik had via WRC reizen ook een standaard overnachting in St.George geboekt, maar dankzij tips op dit forum dit toch laten veranderen in Springdale. Het koste me wel iets meer, maar had er een beter gevoel over. Maar zoals eerder gezegd..ieder heeft zijn eigen redenen om in St.George te verblijven.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Wij overnachten ook in St. George nadat we van LV naar Zion zijn geweest.
Hebben de reis bij AV geboekt en in hun reisbeschrijving staat:
Overnachting is net buiten het park.(misschien voor Amerikaanse begrippen)
Ik weet nog niet of ik het ga veranderen, heb al 6x iets veranderd, ik denk dat ze niet helemaal goed van me worden. :lol: :lol:

En zo te lezen is St. George ook wel een leuke plaats, dus ik wacht nog even met beslissingen hierover te nemen.
gr. Paula
Ruud2004
Amerika-expert

Bericht door Ruud2004 »

paula58 schreef:Wij overnachten ook in St. George nadat we van LV naar Zion zijn geweest.
En zo te lezen is St. George ook wel een leuke plaats, dus ik wacht nog even met beslissingen hierover te nemen.
gr. Paula
Welk hotel is jullie aangeboden ?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA

paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Ruud2004 schreef:
Welk hotel is jullie aangeboden ?
Wij overnachten in Holiday Inn Resort.
Paula
Ruud2004
Amerika-expert

Bericht door Ruud2004 »

Ook een prima hotel lijkt mij. Na een (paas) weekend speuren op het internet lijkt St. George ons een leuke stad waar we ons best zullen vermaken. Die paar kilomer heen- en weer rijden nemen wij op de koop toe.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ruud2004 schreef:Ook een prima hotel lijkt mij. Na een (paas) weekend speuren op het internet lijkt St. George ons een leuke stad waar we ons best zullen vermaken. Die paar kilomer heen- en weer rijden nemen wij op de koop toe.
Het is ca 65 km. En dat is natuurlijk best te doen. Maar als er een leuk dorp naast (echt naast) het park ligt met ook nog een gratis shuttle naar de ingang, dan is het toch niet zo gek om die twee keer 65 km te verruilen voor iets in Springdale.

Marianne
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Ik denk dat we het zo maar laten, hebben in ieder geval nu een leuk adres om te eten en kunnen nog even winkelen ook. Wat wil je nog meer? :lol: :lol: :lol:
gr. Paula
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Nog een leuk uitstapje vanaf St. George is de Kanarra Creek Slot Canyon.

Deze slotcanyon is een mooi en best wel spectaculair alternatief voor degenen die graag The Narrows in Zion willen doen. Het ligt een paar mijl buiten het Kolob Canyon deel van Zion, 40 mijl ten noorden van St. George en 15 mijl ten zuiden van Cedar City vlakbij de I 15.

De trailhead is te bereiken via de 100 North Street in Kanarraville. De wandeling is ca 3,5 mijl roundtrip en je beklimt met touwen en een soort boomladder een prachtige waterval.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Via een ander forum kreeg ik nog een tip: de Red Cliffs Recreation Area 15 mijl ten noorden van St. George. Exit 22 vanaf I 15 bij het plaatsje Leeds.

Een schitterend gebied om te hiken en te kamperen voor $ 8 p.n. De nature trail voert de langs een beekje en allerlei kleine watervallen.
Een makkelijk, plezierig wandeling met mooie scenery.

Afbeelding

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ziet er niet slecht uit Marjan. Nog even en wij gaan ook in St George overnachten :lol:

Martin
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Martin & Marianne schreef:Ziet er niet slecht uit Marjan. Nog even en wij gaan ook in St George overnachten :lol:

Martin
:hilarious: :hilarious: :hilarious:

Toch ben ik blij dat je begreep wat ik er mee wilde zeggen in de betreffende posting, want eigenlijk zitten we best wel op één lijn. Ik ben ook liever in de natuur en overnacht graag in het park zelf, getuige onze liefde voor het kamperen. Ik snapte dus ook best wat je duidelijk probeerde te maken.

Alleen heb ik inmiddels ook geleerd dat er ook andere motieven een rol kunnen spelen en ook dat niet iedereen hetzelfde denkt en aan hetzelfde plezier beleeft. Zo zijn bijv. onze (close)friends toevallig afgelopen vrijdag teruggekomen van hun 38ste trip naar Amerika. Zij zijn helemaal gek van dit land, bezoeken ook de natuurparken, maar peinzen er niet over om hier te overnachten. Dat vinden ze gewoon verschrikkelijk. Menige discussie hebben we hier al over gevoerd..... :wink:

Ik probeer dan ook niet meer om iemand over te halen, maar probeer zo goed mogelijk advies te geven gebaseerd op wat iemand graag wil en/of leuk vindt. Vandaar....

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer