Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camping Pismo Beach of omgeving
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Camping Pismo Beach of omgeving
Wij zijn druk bezig met het boeken van onze campings voor onze vakantie deze zomer. Nu ben ik op zoek naar een leuke camping in Pismo Beach of in de omgeving. De uitdaging zit hem in dat we voor 1 nacht van zaterdag op zondag (30/7 - 31/7) een plekje zoeken. De meeste campings moet je minimaal 2 nachten boeken. Dus achteraf niet handig gedaan dat we toevallig van zaterdag op zondag een plekje zoeken.
Hebben jullie nog tips voor een leuke camping in Pismo Beach of een ander leuk plaatsje in de omgeving voor 1 nacht . Bedankt alvast.
Hebben jullie nog tips voor een leuke camping in Pismo Beach of een ander leuk plaatsje in de omgeving voor 1 nacht . Bedankt alvast.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Camping Pismo Beach of omgeving
Heb je gekeken naar de state parks? Die kun je een half jaar van te voren boeken. Ik weet niet of die ook eisen stellen aan het aantal nachten in een weekend, maar zij zijn sowieso goedkoper dan de commerciële campings.
Welke eisen stel je aan een camping? Voor mij zou het vooral een overnachtingsplek zijn, je komt waarschijnlijk laat aan en vertrekt weer op tijd, of willen jullie ook tijd op de camping doorbrengen?
Misschien kun je nog wat verder doorrijden dan Pismo Beach, bijvoorbeeld tot aan Cambria/San Simeon. Dat geeft je de volgende dag meer tijd voor het mooiste deel van de kust. Maar hou er wel rekening mee dat het er druk zal zijn in het weekend.
Wij waren er in 2019 in het Labor Day weekend, dat was erg druk. We stonden toen twee nachten bij Big Sur, daar zou je ook naar kunnen kijken. Misschien heb je iets aan ons 2019-verlsag.
Marianne
Welke eisen stel je aan een camping? Voor mij zou het vooral een overnachtingsplek zijn, je komt waarschijnlijk laat aan en vertrekt weer op tijd, of willen jullie ook tijd op de camping doorbrengen?
Misschien kun je nog wat verder doorrijden dan Pismo Beach, bijvoorbeeld tot aan Cambria/San Simeon. Dat geeft je de volgende dag meer tijd voor het mooiste deel van de kust. Maar hou er wel rekening mee dat het er druk zal zijn in het weekend.
Wij waren er in 2019 in het Labor Day weekend, dat was erg druk. We stonden toen twee nachten bij Big Sur, daar zou je ook naar kunnen kijken. Misschien heb je iets aan ons 2019-verlsag.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Marianne,
Bedankt voor de tip. Ga daar eens kijken.
We stellen niet zoveel eisen aan een camping. Ik denk dat het voornamelijk een overnachtingsplek is, omdat er genoeg te zien is onderweg. Belangrijkste vind ik dat er schoon sanitair is en bij een leuk plaatsje waar je eventueel 's avonds even naar toe kan.
Bedankt voor de tip. Ga daar eens kijken.
We stellen niet zoveel eisen aan een camping. Ik denk dat het voornamelijk een overnachtingsplek is, omdat er genoeg te zien is onderweg. Belangrijkste vind ik dat er schoon sanitair is en bij een leuk plaatsje waar je eventueel 's avonds even naar toe kan.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zie voor de campings in de state parks langs de kust hier: https://www.parks.ca.gov/ParkIndex. En dan By Region, en Central Coast aanklikken.
Ik denk niet dat je veel campings hebt waarvandaan je een dorp kunt bezoeken, tenzij je met de camper op stap wilt?
Ik vermoed dat je voor een weekend in de zomer echt 6 maanden van te voren moet gaan boeken.
Marianne
Ik denk niet dat je veel campings hebt waarvandaan je een dorp kunt bezoeken, tenzij je met de camper op stap wilt?
Ik vermoed dat je voor een weekend in de zomer echt 6 maanden van te voren moet gaan boeken.
Marianne
North Beach Campground (https://www.parks.ca.gov/?page_id=595) is een aanrader. Het ligt prachtig dicht bij het strand en ook niet ver weg van downtown Pismo Beach. Het is wel een eenvoudige camping, zonder hookups.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de tips
Hoi @remmie74 ,
In mijn speurtocht naar ervaringen over een camping tussen Monterey en Long Beach kwam ik jouw post tegen.
Jij zocht in die post een camping in de omgeving van Pismo Beach en gaf aan dat het een extra uitdaging was, omdat jullie 1 nacht van zaterdag op zondag wilden boeken.
Zou jij willen delen wat jullie keuze destijds geworden is?
Alvast bedankt!
In mijn speurtocht naar ervaringen over een camping tussen Monterey en Long Beach kwam ik jouw post tegen.
Jij zocht in die post een camping in de omgeving van Pismo Beach en gaf aan dat het een extra uitdaging was, omdat jullie 1 nacht van zaterdag op zondag wilden boeken.
Zou jij willen delen wat jullie keuze destijds geworden is?
Alvast bedankt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1486 Weergaves
-
Laatste bericht door stegeman
-