Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Laatste dag in LA, wat te doen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
AnneliesB
Amerika-ontdekker

Laatste dag in LA, wat te doen?

Bericht door AnneliesB »

De laatste dag van onze vakantie moeten we smorgens om 9.00 uur de camper inleveren in LA. Ons vliegtuig vertrekt om 17.00 uur in LAX.
Heeft iemand een tip wat we (2 volwassenen en twee kinderen 3 en 1 jaar) in die paar uurtjes kunnen doen?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Tja Annelies. Je moet om 9 am de RV inleveren dan ben je misschien om 10 am bij het vliegveld waar je toch al 3 uur van te voren moet zijn. Dus ik zou die 4 uur maar op de luchthaven doorbrengen. Zoek een internet lokatie op en schrijf vast je verslag op dit forum of naar huis of neem de kaart en ga je volgende reis vast plannen.Ik zou niet weten wat je zonder auto gedurende die 4 uur zou kunnen doen. Misschien hebben andere forumleden betere voorstellen.
YH
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Om 9 uur inleveren is wel vroeg zeg. Meestal is dat voor 10 of 11 uur. Tja, wij hebben vorig jaar ook vijf uur op LAX doorgebracht, maar als je je niet door de camperverhuurder naar het vliegveld laat brengen, moet je zelf vervoer regelen.

En in een paar uur doe je inderdaad niet veel in LA.
AnneliesB
Amerika-ontdekker

Bericht door AnneliesB »

nieuwenoord schreef:Om 9 uur inleveren is wel vroeg zeg. Meestal is dat voor 10 of 11 uur.
Ik heb het nagekeken en je hebt gelijk: tussen 9.00 en 11.00 uur inleveren. Dat scheelt weer twee uur. En dus de paar uur ertussen dan maar op het vliegveld doorbrengen, helaas.
Bedankt voor jullie reactie.
Annelies
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Ik weet niet bij welke verhuurder jullie zitten maar de meeste shuttlebussen vertrekken rond 12:00 uur vanaf het verhuurstation richting vliegveld dus is je tijd al een heel eind op denk ik.
AnneliesB
Amerika-ontdekker

Bericht door AnneliesB »

Rob schreef:Ik weet niet bij welke verhuurder jullie zitten maar de meeste shuttlebussen vertrekken rond 12:00 uur vanaf het verhuurstation richting vliegveld dus is je tijd al een heel eind op denk ik.
Bij Cruise America.
Als dat zo is, dan valt er zeker bijna niets meer in te vullen!
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Nadeel is natuurlijk dat je zwaar bepakt bent en niet even kunt wandelen of even met de bus een rondrit maken. Ik zou wel proberen zo min mogelijk op het vliegveld rond te hangen, want gaat zeer snel vervelen. Have a nice time
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer