Nee Zion doen we niet. Heb al enkele dingen geregeld, een show in Vegas, naar een shooting range (met pick-up), in de avond eens in de sky lounge van Delano, maar deze dingen zijn denk ik best te doen met taxi/Uber, het zijn zo meer kleine dingen en denk zoiezo niet van de strip te gaan, ook Freemont street nog maar daar raak je vast ook wel makkelijk.Martin & Marianne schreef: ↑27 apr 2022, 13:54Afhankelijk van je plannen in Las Vegas is het zeker een optie om pas later de auto op te halen. Een bezoek aan Zion staat niet meer op de planning? Valley of Fire lijkt me ook mooi in die periode.
Je kunt natuurlijk naar de luchthaven gaan om daar een auto op te halen, maar je bedoelt om hem dan ter plekke te huren? Lijkt me niet verstandig. Leg het nu alvast vast, via een Europese site zodat je zeker weet dat je alle verzekeringen hebt. Je weet dan dat je alles hebt wat nodig is en dat je op alle andere dingen die ze je proberen aan te smeren nee kunt zeggen.
Wellicht is ophalen op een andere locatie aantrekkelijker, vergelijk eens wat opties. En het autohuurtopic in het vervoer subforum is voor deze vragen heel handig!
Marianne
En nee ga zoiezo nu al vast leggen.
Ja willen ook wel eens iets drinken, ook net daarom, als we dan van ma tot vrij kunnen een auto uitsparen, ook nog parking dan betalen en als die dan meer stil staat dan wat anders.Timothy555 schreef: ↑27 apr 2022, 18:05Ik heb al 3 maal Las Vegas gedaan voor langere periode (nu net terug van 10 dagen), en hoewel m’n Lyft-rekening weer $420 is, kan je in het huidige klimaat qua prijzen daarmee geen 10 dagen een auto huren.
Bovendien is drinken nog een dingetje voor mij in Vegas en je wil niet dronken rijden, nergens maar al helemaal zeker niet in de USA. Dus geen auto voor mij als ik alleen in Vegas blijf.
Het zal idd zonder auto in Vegas worden.