Ik zie een aantal mensen die bovenstaand hotel/motel in Springdale opgenomen hebben in hun planning. Zijn er ook al mensen die hier ervaring mee hebben ? Ik zie dat de berichten op Tripadvisor redelijk positief zijn, en de prijs is ook erg goed !
Wij verbleven er destijds, gelet op de goede prijs/liggingverhouding en de schitterende ligging. Op wandelafstand zijn er leuke eettentjes en wij vonden er zelf twee, een soort Italiaan voor het avondeten en een gezellige plaats voor het ontbijt. Het motel zelf is wat basic, maar de erg vriendelijke ontvangst maakt dit wel goed ...[/quote]
Jammer hè dat je in Springdale niet kunt bieden met Priceline?
Ik heb geen ervaring met bovenstaand hotel, heb net even gekeken op hun website, ziet er leuk uit maar ze hebben zo te zien geen zwembad.
En voor ons, reizend met kinderen (jullie toch ook?) is dit echt een vereiste. Ik weet trouwens nog van de vorige reizen dat wij het zelf ook heel lekker vonden na een dag gereden/park bezocht te hebben een frisse duik in het zwembad te kunnen nemen.
(Heb zelf net vorige week gereserveerd in pioneerlodge )
pyca schreef:Ik heb geen ervaring met bovenstaand hotel, heb net even gekeken op hun website, ziet er leuk uit maar ze hebben zo te zien geen zwembad.
Hm ... Heel scherp, die wil ik er absoluut bij hebben ! Dus misschien de pioneer ook, die vond ik ook wel mooi, maar best wat prijzig ... !
Misschien zou je dan kunnen kiezen voor de Best Western Zion Park Inn in Springdale? Ik heb daar vorig jaar zomer geslapen en dat is mij heel goed bevallen. Mooi hotel, grote, nette kamers en een zwembad! Bovendien was er een heel goed restaurant bij, Switchback Grille, waar ik heerlijke Spareribs heb gegeten.
Het allerallermooiste in Springdale is de Desert Pearl Inn maar die is niet goedkoop. Schitterend zwembad, gratis video's, prachtige kamers met kookmogelijkheid, heerlijke relaxstoelen en absoluut de mooiste inrichting die ik ooit heb gezien in een hotel/motel.
Desert Pearl Inn - duur ??
Met de huidige dollarkoers?
Heb even gekeken wat een 3 pers.kamer kost (1 nacht) in juni en dan zit ik, volgens de site, op omgerekend iets van € 112 dus das iets van € 37 p/persoon. Das toch bijna een lachertje? Daar vind je in A'dam nog geen standaardkamer voor, wel?
Ik heb zojuist geboekt voor Pioneer Lodge. Ik vond Desert Palm Inn iets te duur, in vergelijking met Pioneer Lodge en Best Western. Best Western was $ 15 goedkoper, maar toch gekozen voor Pioneer. Ziet er gezellig uit, maar voornaamste reden dat er een kinderboerderij naast de Pioneer Lodge zit. Dat vinden we erg leuk !
Ik plak er meteen een vraag achteraan: ben nog eens gaan neuzen voor 'lodging' in Springdale maar er zit al best veel vol voor de data dat wij er zijn: dodag 14 en vrijdags 15 juni.
Zou het noodzaak zijn om alvast te boeken?
We leggen liever niet te veel vast mahja .. als we strax geen slaapplaats hebben in de buurt v Zion ..
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.