De volgende vragen staan nog uit voor onze trip (deels auto en deels camper) eind April/begin Mei.
Auto:
wij hebben een 7-zits "Chrysler Town & Country or similar" geboekt via rentalcars. Wij zijn met 5 volwassenen en mogen 1-stuk ruimbagage meenemen met KLM. Het liefst hadden we per persoon 2 of 3 kleinere tassen ivm ruimte in de auto, maar ik lees dat het bij KLM echt 1-stuk is (+handbagage).
Nu vraag ik mij af wie er ervaring heeft met een 7-zits. Ben opeens bang dat het erg krap gaat worden door de bagage. Zou je een skibox of iets dergelijks kunnen huren? Kan het op rentalcars niet vinden.
Route:
Wij willen op ons gemak, op een doordeweekse dag, van Yosemite naar Lake Isabella rijden, met onderweg stukken van Sequoia meepakken (indien mogelijk). We hoeven geen uren er voor om te rijden, maar 1 of 1,5u extra reistijd is prima. Heeft er iemand een mooie route voor ons?
Reserveringen
Na Vegas huren we een camper om naar Zion, Bryce, Grand Canyon, Joshua Tree te gaan. Is het noodzakelijk om de RV parken vantevoren te reserveren of kunnen we 1 a 2 dagen vantevoren gewoon iets boeken? Tips voor goede camper plekken/parken zijn sowieso meer dan welkom!
Alvast bedankt