Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ziekte opgelopen in Zuidwest USA (Valley Fever)
Re: Ziekte opgelopen in Zuidwest USA
Oei. Beterschap! Fijn dat de arts het herkende en eea niet op long covid geschoven is.
Ik las afgelopen zomer in een lokale krant dat door de droogte er dit jaar meer sporen in de lucht vrijkomen en er al vrij veel mensen gediagnosticeerd zijn.
Ik las afgelopen zomer in een lokale krant dat door de droogte er dit jaar meer sporen in de lucht vrijkomen en er al vrij veel mensen gediagnosticeerd zijn.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik las de eerste 3 regels en wist toen al wat het was. Mijn schoonouders hebben 25 jaar in Tucson gewoond en de honden kregen het. Als ik het me goed herinner zijn het een soort sporen die je inademt. Honden krijgen het omdat ze overal in en aan snuffelen. Ze zitten daarna vast aan levenslange medicatie. Niet leuk idd.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Beterschap!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Beterschap @Dude!
Ik had er al eens eerder van gehoord (niet door dit topic). Hopelijk knap je snel weer op!
Roland
Ik had er al eens eerder van gehoord (niet door dit topic). Hopelijk knap je snel weer op!
Roland
@Dude beterschap! Ik had hier ook nog nooit van gehoord. Maar heb wel geleerd dat als je in een ander land geweest bent en je hebt symptomen die niet direct te plaatsen zijn dat het slim is om het land waar je geweest bent mee te nemen in het onderzoek. Maar ja dat mag je ook verwachten van de medici tegenwoordig. en anders wil onze vriend google je ook nog wel eens op het goede spoor zetten.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Re: Ziekte opgelopen in Zuidwest USA (Valley Fever)
@Dude
Heel veel beterschap. Gelukkig weten ze bij jullie wel wat Valley Fever is. Renée had bijna aan de chemo gezeten...
Groetjes aan Evi!
Heel veel beterschap. Gelukkig weten ze bij jullie wel wat Valley Fever is. Renée had bijna aan de chemo gezeten...
Groetjes aan Evi!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
@Dude
Hee Bart,
Ik hoor net van Jacky dat je Valley Fever hebt. Alle symptomen die jij hebt, heb ik niet gehad, alleen heel veel vocht om de long. En nu, na 5 jaar heb ik nog een steek van pijn onderin mijn linkerlong, als ik diep inadem of gaap. Verder nergens last van en gelukkig heb ik niet aan de medicijnen gezeten.
Men zegt dat je immuun wordt als je het hebt gehad maar blijkbaar kan het weer opkomen als je eigen immuunsysteem laag is.
Heel veel sterkte en beterschap, zorg dat je goed geneest!! Oh kleine fun fact, bij het wandelen op 2000-4000 meter hoogte in de Rockies en Eastern Sierras was ik de enige die nergens last van had na mijn Valley Fever. Dus, verhuizen naar de Rockies??
Hee Bart,
Ik hoor net van Jacky dat je Valley Fever hebt. Alle symptomen die jij hebt, heb ik niet gehad, alleen heel veel vocht om de long. En nu, na 5 jaar heb ik nog een steek van pijn onderin mijn linkerlong, als ik diep inadem of gaap. Verder nergens last van en gelukkig heb ik niet aan de medicijnen gezeten.
Men zegt dat je immuun wordt als je het hebt gehad maar blijkbaar kan het weer opkomen als je eigen immuunsysteem laag is.
Heel veel sterkte en beterschap, zorg dat je goed geneest!! Oh kleine fun fact, bij het wandelen op 2000-4000 meter hoogte in de Rockies en Eastern Sierras was ik de enige die nergens last van had na mijn Valley Fever. Dus, verhuizen naar de Rockies??
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
@Dude Ik wens jou een voorspoedig herstel.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3186 Weergaves
-