Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Keuzenhulp hotels zuidwest route.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Keuzenhulp hotels zuidwest route.

Bericht door Tantelotje »

Onze ervaring afgelopen juni/juli is dat alle hotels waarbij vooraf stond dat een ontbijt was inbegrepen, dit ook verzorgden.
Het heeft niet altijd dezelfde keus of kwaliteit, maar wij hadden nergens dat het er nu 'ineens' niet was.

Daarbij is mijn algemene ervaring, zowel van afgelopen reis als de reizen daarvoor, dat het 'inbegrepen' is. Je betaalt er over het algemeen niet extra voor zoals je bij Europese hotels wel ziet. Er is niet de optie waarbij ontbijt niet inclusief is.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Hadden wij zelfs zomer 2020 nauwelijks, toen boden de hotels een simpel to-go ontbijt aan meestal. In 2021 en zeker 2022 gewoon overal ontbijt gehad waar ze dat adverteerden. Maar als je twijfelt (California is misschien anders, daar zijn wij niet geweest), lees wat reviews van de hotels, dan kom je er wel achter.
Terug in Texas!
Roning
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Roning »

JFeetje83 schreef:
25 sep 2022, 02:02

Dag 8 en 9: 2 overnachtingen LV: Paris (uitzicht op toren) geboekt maar twijfel het om te zetten naar MGM signature. Of andere tips met jonge kids? We zouden het liefst maximaal 800€ uitgeven aan 2 overnachtingen. Centrale liggen en leuk zwembad zijn de belangrijkste pijlers.
Ik lees net dat het zwembad van het Paris gesloten is tm 1 juni 2023! Lijkt me voor jou ook goed om te weten.

Groetjes Inge
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door JFeetje83 »

Oh serieus?? Wat is dat dan?! Zeker fijn, dankjewel!!
Heb je een alternatief geboekt?
Roning
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Roning »

Nog niet. Ik snap het niet helemaal want op de website kan ik er niks van terug vinden. Het staat echter wel zo op Booking.com dus ik probeer uit te zoeken of het wel echt dicht is :? Ik krijg alleen geen reactie op mijn mail naar het hotel :|
JFeetje83
Amerika-ontdekker

Bericht door JFeetje83 »

Klopt, ik zag het idd op boeking staan maar op website ook niet.. heb ze ook een bericht gestuurd gisteren maar ook nog geen reactie.
Apart dit! Ben benieuwd..
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door TradeMarkNL83 »

Martin & Marianne schreef:
26 sep 2022, 06:41
Roning schreef:
25 sep 2022, 12:08
Mag ik vragen waar je de lodge in Zion hebt geboekt? Ik zie alleen maar kruisjes als ik op onze data zoek.
De officiële site is www.zionlodge.com.
Het kan wel kloppen dat het vol is. De Zion Park Motel was geen optie?

Marianne
Zion Park Motel is mij op aanraden van jou in 2019 erg bevallen. Dus direct gekeken voor januari, maar helaas al helemaal vol. Dus denk dat het voor mij dan de BumbleBerry Inn/Zion Canyon Lodge/Holiday Inn Express/LaQuinta Inn/Best Western moet worden. In ieder geval iets in dat rijtje :)
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

Zion Park Motel is heel populair vanwege de ligging en gunstige prijs en daarom snel volgeboekt. Wij zijn er al 2 keer geweest.

@Roning Nog even over Holiday Inn Club Vacation in LV. Wij waren hier in 2017 met ons vieren en een baby en hadden een one-bedroom appartement geboekt. Dus het ene stel sliep in de slaapkamer (incl. campingbedje) en het andere stel op de slaapbank. Het is een prachtig ruim appartement met een mooi balkon, een wasmachine en droger in het app. waar we graag gebruik van hebben gemaakt en op het terrein zijn meerdere zwembaden. Ook is er een keuken met alles erop en eraan zodat je 's morgens zelf een ontbijt kunt klaarmaken en/of een warme maaltijd. De bedden zijn trouwens extra breed. Misschien dat de jongsten daar met hun drieën kunnen slapen. Je kunt ook een gratis kinderbedje aanvragen maar weet niet of de jongste daarin past.
Het ligt net achter de Strip (dus rustig) maar wel op loopafstand.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door paulr »

Holiday Inn VC is inderdaad een ideale acco. Wij waren er afgelopen juni met 2 stellen. Ruime woonkamer/keuken, 2 slaapkamers, 2 badkamers. Geen hoogbouw, konden kiezen voor begane grond met terrasje of 1e verdieping met balkon. Meerdere zwembaden, plekken met grote BBQs waar je gebruik van mag maken. En… auto gewoon recht voor de deur parkeren. 15-20 minuten wandelen naar de Strip (deels binnendoor via Flamingo). Kortom: zeker als je paar dagen daar bent en een rustpunt zoekt waar je inderdaad ook gewoon even zelf je ontbijt kan maken of je eigen drankjes meeneemt naar het zwembad ideaal. Er is trouwens ook een restaurant, maar hebben wij nooit gebruik van gemaakt….
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

@JFeetje83

Als ik mocht kiezen zou ik in Springdale 2 nachten overnachten en niet nog 1 nacht naar de Lodge gaan ongeacht of het zwemweer is (kinderen zijn vaak flexibel en zwemmen ook wel een rondje als het minder warm is).
Wij vinden het altijd fijn om iets langer op één plek te blijven en niet na 1 nacht al weer te moeten verkassen.

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
JFeetje83
Amerika-ontdekker

Bericht door JFeetje83 »

Dankjewel! Dit hebben we idd besloten. We slapen gewoon 2 nachtjes in Springdale ook omdat de lodge in Zion toch anders ligt dan bv Bryce of GC. Luxe van ontbijt en horeca/leven in Springdale speelde ook mee vooral omdat we met jongere kids reizen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer