Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Los Angeles
Re: Hotel Los Angeles
Oh dank voor de too! Ik ga daar even in duiken. Ben hier niet bekend mee. En gratis annuleren vind ik stiekem ook wel lekker maar als het veel geld scheelt..
Ja gratis annuleren heeft ook mijn voorkeur hoor. Dus doe het alleen als de data 100% vast staan. En in dit geval weet je ook bijna zeker dat je geen (veel) betere deal gaat vinden.
Blijft een persoonlijke afweging natuurlijk, want enig risico zit er wel aan.
Blijft een persoonlijke afweging natuurlijk, want enig risico zit er wel aan.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@Rjkd @Linda73
Excuus voor het zeer late antwoord, tijdje niet op het forum geweest. Ik zit zelf altijd in deze: https://www.airbnb.com/rooms/16189358 als ik zonder kinderen ga voor werk of vakantie. Is echt ruim, dus 3 personen kan makkelijk. En de tuin is echt heerlijk <3
Toevoeging: en ik vind de buurt ook zo mooi, echt bloemenpracht en op korte loopafstand allerlei restaurants/diners/cafes. Wat mij betreft absoluut ideaal.
Excuus voor het zeer late antwoord, tijdje niet op het forum geweest. Ik zit zelf altijd in deze: https://www.airbnb.com/rooms/16189358 als ik zonder kinderen ga voor werk of vakantie. Is echt ruim, dus 3 personen kan makkelijk. En de tuin is echt heerlijk <3
Toevoeging: en ik vind de buurt ook zo mooi, echt bloemenpracht en op korte loopafstand allerlei restaurants/diners/cafes. Wat mij betreft absoluut ideaal.
Ziet er goed uit! Helaas zijn wij met 4! Maar dank voor de reactie
Ik heb 2 hotelboekingen staan in LA, reis met 2 personen die voor het eerst in Amerika zijn en qua hotelboekingen moest ik het in het algemeen vrij simpel houden.
Betreft 5 nachten in LA.
Hotel 1 is Ramada by Wyndham Los Angeles/Wilshire Center en zit op 704 dollar.
Hotel 2 is LA Crystal Hotel -Los Angeles-Long Beach Area en is 608 dollar.
Qua ligging denk ik dat hotel 1 in Koreatown zeer gunstig is, maar wel minder scoort dan hotel 2.
Uit ervaring weet ik inmiddels dat het verkeer in LA een hel is de gehele dag door.
Iemand die toevallig bij 1 van deze hotels heeft overnacht?
Betreft 5 nachten in LA.
Hotel 1 is Ramada by Wyndham Los Angeles/Wilshire Center en zit op 704 dollar.
Hotel 2 is LA Crystal Hotel -Los Angeles-Long Beach Area en is 608 dollar.
Qua ligging denk ik dat hotel 1 in Koreatown zeer gunstig is, maar wel minder scoort dan hotel 2.
Uit ervaring weet ik inmiddels dat het verkeer in LA een hel is de gehele dag door.
Iemand die toevallig bij 1 van deze hotels heeft overnacht?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht