Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Motels met kookgelegenheid
Motels met kookgelegenheid
Beste Amerika liefhebbers,
Over een week gaan we drie weken naar Amerika. Omdat we geen zin hebben alle dagen uit eten te moeten, zoeken we ook naar motels met kookgelegenheid. Een aantal hebben we er al gevonden, maar in Page willen we kookgelegenheid en zwembad. Dat is lastiger. Hebben jullie tips? En weten jullie bij yosemite een motel met kookgelegenheid en zwembad?
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.
Groeten,
Linda
Over een week gaan we drie weken naar Amerika. Omdat we geen zin hebben alle dagen uit eten te moeten, zoeken we ook naar motels met kookgelegenheid. Een aantal hebben we er al gevonden, maar in Page willen we kookgelegenheid en zwembad. Dat is lastiger. Hebben jullie tips? En weten jullie bij yosemite een motel met kookgelegenheid en zwembad?
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.
Groeten,
Linda
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Motels met kookgelegenheid
Je zult in het park zelf niets vinden. Als alleen een microwave ook goed is zul je best veel mogelijkheden hebben, maar waarschijnlijk wel verder van het park.Linda23 schreef: En weten jullie bij yosemite een motel met kookgelegenheid en zwembad?
De Yosemite view Lodge heeft kitchenettes en ligt in El Portal. Daar zit je dichtbij Yosemite valley. Zie
http://www.yosemiteresorts.us/
Ik zou liever in het park gaan zitten (bij de Lodge en bij Camp Curry heb je grote zwembaden) en dan elders iets zoeken om zelf te koken.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 02 mei 2007, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wij hebben in 2004 2 keer in een Executive Inn geslapen. Beide kamers waren zeer ruim en voorzien van een keukenblokje waarin een 3 pits kookplaatje, ijskast en magnetron was aangebracht. Keurig netjes allemaal. (behalve de vlooien in de Executive Inn in Locust Grove GA)
Die in Jacksonville FL was prima.
Suc6,
Ruud
Die in Jacksonville FL was prima.
Suc6,
Ruud
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb hier een compleet uitgeruste camper met oven, magnetron en driepitskookplaat. Maar eerlijk gezegd komen we niet verder dan barbecue en koffie zetten. Het eten is hier zo goedkoop in de restaurants, vaak goedkoper dan vlees en groenten kopen.
Ontbijt en lunch doen we wel weer vaak in de camper, maar ja, we hebben een toaster en een grote koelkast, maar als je alles in de auto moet meeslepen? Ik weet niet of ik daarvoor zou kiezen eerlijk gezegd.
Maar het is natuurlijk jullie keus, maar uit eten gaan doe je hier veel makkelijker dan in Nederland. Iedereen komt in z'n vakantiekloffie of gewoon z'n Amerikaanse kloffie (ziet er ook zo uit
) binnen. Je bent in een half uur weer weg als je wilt, dus eer je gekookt hebt, ben je ook al in een restaurant geweest.
Ontbijt en lunch doen we wel weer vaak in de camper, maar ja, we hebben een toaster en een grote koelkast, maar als je alles in de auto moet meeslepen? Ik weet niet of ik daarvoor zou kiezen eerlijk gezegd.
Maar het is natuurlijk jullie keus, maar uit eten gaan doe je hier veel makkelijker dan in Nederland. Iedereen komt in z'n vakantiekloffie of gewoon z'n Amerikaanse kloffie (ziet er ook zo uit

- Ruud2004
- Amerika-expert
Ja, dat is inderdaad een belangrijke vraag. Waarom zou je willen koken op je hotelkamer ??? Echt koken zou ik ook nooit doen, om dezelfde redenen als hierboven aangegeven. Maar misschien wil je alleen maar iets opwarmen voor jezelf of een klein kind. Dan moet je het echt treffen denk ik of meer de kant op gaan van een "cabin" (informeer naar kookmogelijkheden, KOA heeft dat bijna niet !!) huren.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
omdat je voor de prijs van één entre+drink+tax+tip voor drie personen kunt kokenRuud2004 schreef:Ja, dat is inderdaad een belangrijke vraag. Waarom zou je willen koken op je hotelkamer ??? Echt koken zou ik ook nooit doen, om dezelfde redenen als hierboven aangegeven. Maar misschien wil je alleen maar iets opwarmen voor jezelf of een klein kind. Dan moet je het echt treffen denk ik of meer de kant op gaan van een "cabin" (informeer naar kookmogelijkheden, KOA heeft dat bijna niet !!) huren.
omdat je van tevoren weet wat je krijgt ipv een verrassing achter een fantasienaam
omdat vegetarisch dan echt vegetarisch is ipv een entree zonder vlees voor de dubbele prijs
- Ruud2004
- Amerika-expert
Koken op een gasbrandertje voor je tentje, zittend op die vreselijke houten picknicktafels, stel ik gelijk met eten in een "Fastfoodketen" en dan is het nog maar de vraag wat goedkoper is.6foot6 schreef:Ruud2004 schreef: omdat je voor de prijs van één entre+drink+tax+tip voor drie personen kunt koken
omdat je van tevoren weet wat je krijgt ipv een verrassing achter een fantasienaam
omdat vegetarisch dan echt vegetarisch is ipv een entree zonder vlees voor de dubbele prijs
Fantasienaam (?). Vegetarisch gaat voor mij niet op.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
- Amerikafan
In Florida hebben wij een paar weken een huis gehuurd en dan is het leuk om een paar keer te koken met de spullen die ze ter plekke verkopen.
Op rondreis gaan wij altijd uit eten. Ik snap ook niet dat als je op rondreis bent persé wilt koken. Zoals andere dingen die je tijdens je vakantie doet is uit eten gaan juist 'part of the experience'.
Op rondreis gaan wij altijd uit eten. Ik snap ook niet dat als je op rondreis bent persé wilt koken. Zoals andere dingen die je tijdens je vakantie doet is uit eten gaan juist 'part of the experience'.
Omdat een aantal van jullie zo nieuwsgierig zijn: het is soms gewoon lekker om zelf te koken ipv telkens weer uit eten te moeten. Ik begrijp dat sommigen het eerder als een last zien, waar wij vinden het leuk. En zullen zeker ook regelmatig uit eten gaan. We gaan het wel ervaren over een week.
Gr. Linda

Gr. Linda
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou, als je zoals wij tijdens onze laatste Amerika-reis een maand weg bent, is het echt wel eens lekker om voor de afwisseling zelf te kunnen koken. Alleen maar uit eten gaan is dan- nog afgezien van de kosten - niet altijd leuk meer.Aïda schreef:In Florida hebben wij een paar weken een huis gehuurd en dan is het leuk om een paar keer te koken met de spullen die ze ter plekke verkopen.
Marianne
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
eerlijk gezegd vind ik het enige nadeel van vakantie inderdaad dat je 3 keer per dag gewoon uit eten moet.
Vooral het avondeten vind ik vermoeiend worden op een gegeven moment, nou is het met rondreizen misschien weer anders maar op bijv. een strandvakantie in Turkije weet ik na 5 dagen al niet meer waar ik NU weer moet gaan eten
Ik zou echter alleen zelf koken als ik een apartementje zou hebben ofzo...ga ook weer niet met een magnetronmaaltijd op mn' hotelkamer zitten klooien. Dan toch liever buiten de deur..
Vooral het avondeten vind ik vermoeiend worden op een gegeven moment, nou is het met rondreizen misschien weer anders maar op bijv. een strandvakantie in Turkije weet ik na 5 dagen al niet meer waar ik NU weer moet gaan eten
Ik zou echter alleen zelf koken als ik een apartementje zou hebben ofzo...ga ook weer niet met een magnetronmaaltijd op mn' hotelkamer zitten klooien. Dan toch liever buiten de deur..
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dat vind ik nou het heerlijke van een camper (onder andere). We zitten nu nog lekker in pyama te internetten (het is hier half acht, we zijn al een uurtje op), hebben al een paar koppen koffie op, zometeen roosteren we lekker een paar boterhammetjes, beetje kaas, beetje jam, jammie.Iris_1982 schreef:eerlijk gezegd vind ik het enige nadeel van vakantie inderdaad dat je 3 keer per dag gewoon uit eten moet.
We eten hier toch vaak maar twee keer per dag en nemen tussendoor een appel of een yoghurtje. Maar lunchen doen we ook vaak in de camper en 's avonds gaat de barbeque nog al eens aan.
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken, elke dag koffer in en uit de auto en altijd onderweg eten. Geef mij mijn mobiele huis maar!
ik doe dit niet voor m'n plezier maar het alternatief is nog minder aantrekkelijkRuud2004 schreef:6foot6 schreef: Koken op een gasbrandertje voor je tentje, zittend op die vreselijke houten picknicktafels, stel ik gelijk met eten in een "Fastfoodketen" en dan is het nog maar de vraag wat goedkoper is.
wij kamperen niet, ik kook elektrisch
Fantasienaam (?).
wat ik al niet als ceasarsalad heb gezien!
Vegetarisch gaat voor mij niet op.
voor mij wellisch
half uur wachten
keuze uit één
duur
gelukkig kan iedereen zelf kiezen, maar als iemand om motels met kookgelegenheid vraagt, is het geen aanvulling om te melden dat je dat helemaal niets vindt.
kweet niet wat je daaronder verstaat maar pannen behoren al tot mijn standaarduitrusting evenals twee elektrische kookplaatjes, geimproviseerde koelbox op 12 en 110V, verlengsnoer, koffiemok+filter , bestek, zwitsers zakmes, kaas, koffiemelk.ndekker schreef:waarom neem je geen camping-kookstelletje mee, paar lichtgewichtpannen en koken maar...
Ben zelf meer van het uit eten in de usa, zeker omdat het niet duur is. Maar op de caming is het echt super heerlijk BBQ'n
de lijst wordt ieder jaar langer
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
als je dat meesleept heb je toch geen keuken nodig6foot6 schreef:kweet niet wat je daaronder verstaat maar pannen behoren al tot mijn standaarduitrusting evenals twee elektrische kookplaatjes, geimproviseerde koelbox op 12 en 110V, verlengsnoer, koffiemok+filter , bestek, zwitsers zakmes, kaas, koffiemelk.ndekker schreef:waarom neem je geen camping-kookstelletje mee, paar lichtgewichtpannen en koken maar...
Ben zelf meer van het uit eten in de usa, zeker omdat het niet duur is. Maar op de caming is het echt super heerlijk BBQ'n
de lijst wordt ieder jaar langer

can't wait to travel again.....
Inderdaad, dat station zijn we al gepasseerd, die vraag over dergelijke motels kwam dan ook niet van mij.
De kamers in dergelijke motels zijn ook wel eens zoveel duurder dat de besparing weer verloren gaat
Bovendien heeft zich bij mij het idee vastgezet dat de aanwezige potten en pannen niet alleen worden gebruikt om te koken.
Ik heb geen bewijs maar wel een levendige fantasie
De kamers in dergelijke motels zijn ook wel eens zoveel duurder dat de besparing weer verloren gaat
Bovendien heeft zich bij mij het idee vastgezet dat de aanwezige potten en pannen niet alleen worden gebruikt om te koken.
Ik heb geen bewijs maar wel een levendige fantasie
-
- Amerika-newbie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2163 Weergaves
-