Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hitte zuidwest USA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
hemmie
Amerika-expert

Re: Hitte zuidwest USA

Bericht door hemmie »

Kort dingen buiten doen kan natuurlijk best (met zonnebrandcreme, hoed, en veel water). Wil je een langere wandeling doen dan zal dat in de hele vroege ochtend moeten.
Terug in Texas!
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door sharon-vb »

Het zullen zeer zeker geen lange wandelingen zijn. Maar wel daar naar de ezeltjes kijken en een klein beetje rondlopen, that's it.
Motion
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Motion »

Vorig jaar met 46 graden in Needles geweest. Dan blijf je niet buiten. Kwamen in het hotel op de kamer: airco op de kamer functioneerde niet :o geen andere kamers beschikbaar... Wat doen we nu? Er zou een technische man komen maar duurde wel even en geen zekerheid of het goed zou komen.
De kids en mama naar het (warme :mrgreen: ) zwembad gestuurd..

Gelukkig was ik nog even zo helder om te checken of alle stekkers aangesloten waren (ja) en ja hoor, op de stekkers van de airco unit zat een schakelaar die om stond (safety switch), floep, en hij deed het weer. Waarschijnlijk hebben ze die met stofzuigen geraakt (zat vlak boven de vloer).
Wat een opluchting :lol:

We kwamen die dag overigens ook door Oatman, daar was het wel iets koeler maar ja, even wat lopen met de ezeltjes was nog net te doen. Goed drinken en niet te veel inspanning en het komt best goed.
mathijsh
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door mathijsh »

sharon-vb schreef:
05 jul 2023, 12:02
Ik heb net even gekeken op de weersverwachting.... 48(!!!!) graden in Needles.
We wilden graag naar oatman en Seligman op onze route vanuit Sedona naar Needles. Vooral de ezeltjes in Oatman willen we graag zien. Ik merk dat ik me geen voorstelling kan maken bij dit soort temperaturen. Ondanks dat het droge hitte is... Is het uberhaupt wel te doen om buiten te zijn met deze temperaturen?
Ik woon al 8 jaar in Qatar waar het elk jaar zo heet wordt (en ook nog eens een hoge vochtigheidsgraad)
Je kan gewoon buiten zijn. Bescherm je tegen de zon en drink genoeg. Accepteer gewoon dat je gaat zweten als een gek.
Ik zou alleen geen lange wandelingen in de zon gaan maken
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Afgelopen zaterdag kregen we een mailtje van kennissen die in Peoria,AZ wonen en zij zeiden dat het er 46 graden was en dat het er toen al 115 dagen niet geregend had. Very boring vonden ze :lol: Het gras is erg droog uiteraard en er zijn vaak branden daardoor. Ze wachten met smart op de moeson.
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door thebruins »

Het gras is erg droog uiteraard en er zijn vaak branden daardoor. Ze wachten met smart op de moeson.
Misschien tijd dat ze gaan beseffen dat gras in een woestijn klimaat niet zo natuurlijk & handig is ;)
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Ik denk dat ze het wilde "gras" bedoelen en niet in de tuin.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer