Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Knuffel uit Zion in hotel vergeten!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Amber76
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Knuffel uit Zion in hotel vergeten!

Bericht door Amber76 »

Goedemorgen allemaal,

Weet niet of dit bericht gepost mag worden, anders alvast excuses. Maar het is een soort strohalm. Enkele dagen geleden zijn wij in Zion geweest. In het visitor center heeft mijn zoon van zijn eigen geld een knuffel van een bobcat gekocht. Dolblij ermee! Nu zijn wij gisteren van suit Vegas doorgereisd en is de knuffel helaas vergeten in de hotelkamer. We proberen het hotel al te bereiken in de hoop dat zij de knuffel nog vinden, maar hebben weinig hoop.
Is er iemand die een dezer dagen nog naar Zion gaat en wellicht een nieuwe knuffelbobcat kan kopen voor onze zoon? Uiteraard vergoed ik alle kosten. Het knuffeltje kostte ongeveer 15 dollar, was lichtbruin/crème van kleur (met zwarte vlekjes) en ongeveer 20 cm groot schat ik. Wij verblijven nog tot 16 augustus in Los Angeles. Mochten we elkaar nog kunnen treffen, prima anders mag opsturen later in Nederland ook natuurlijk. Hopelijk kan iemand ons (maar vooral onze zoon) helpen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Knuffel uit Zion in hotel vergeten!

Bericht door Martin & Marianne »

Misschien kan @WalterL helpen?
Zie hier: viewtopic.php?p=1315344#p1315344

Wij hebben jaren geleden hetzelfde gehad; knuffel uit de Grand Canyon was in Las Vegas achtergebleven, dochter ontroostbaar. Na maanden van heen en weer mailen met iemand in de GC is het gelukt eenzelfde knuffel te kopen en op te laten sturen. Helaas was de dochter toen niet meer geïnteresseerd. :wink:

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 10 aug 2023, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Books&things
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Books&things »

Wij zijn er pas eind september, maar moest er tegen dan geen oplossing zijn, willen we zeker wel eentje meebrengen :)
redeye
Amerikafan

Bericht door redeye »

Wij zijn er ook eind september. Mocht het dan nog nodig zijn, stuur gerust een berichtje. Dit moet geregeld kunnen worden!
peacelord
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door peacelord »

Hi,

Wij zijn zaterdag a.s. in Zion. Geen probleem voor ons om knuffel mee te nemen. Ik pm je mijn e-mail voor aanvullende info.
Amber76
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Amber76 »

Superbedankt voor al jullie reacties! Fijn dat we hoe dan ook een oplossing gaan krijgen 😃
WalterL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door WalterL »

Ai wat vervelend te horen! Ik zie het bericht nu pas helaas, anders had ik wel een vervangende knuffel mee kunnen nemen. Ik was vanmorgen in Zion. Goed te horen dat er een oplossing is!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer