Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
mtl
Amerika-expert

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door mtl »

Nou dat is dan bemoedigend nieuws voor @Ikverzinnogweliets dat de $20 dollar trick nog steeds werkt :thumbup:
Pierre le Reynard
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Pierre le Reynard »

Hi,

Wij verblijven vanaf morgen in Vegas (zondag) en nu zie ik dat de Raiders een thuiswedstrijd spelen in het voorseizoen. Op de officiële site zijn de tickets vanaf $80/ $90, en dat vind ik voor 4 personen toch te veel. Iemand nog tips of ideeën of dat ook anders kan?
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Timothy555 »

Da’s echt een koopje. Komt waarschijnlijk doordat het preseason is.

Vorig jaar getwijfeld en zat rond $500/persoon voor deftige stoelen, was wel een reguliere season game.

Je kan seatgeek in het oog houden tot enkele uren voor de aftrap. Maar momenteel staan de goedkoopste tickets rond de $85, en goede plaatsen gaan rond $150. Aan jou om uit te maken of je het dat waard vindt.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

In 2015 ongeveer $110 betaald bij Jets-Eagles voor een plek helemaal boven aan lange zijde. Vier jaar later $100 bij Bengals-Cardinals beneden in zijvak. Kaarten in NFL zijn heel duur en dan is onder de 100 inderdaad een koopje.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

Op de officiele site zijn ze goedkoper dan op seatgeek!
Wat je kunt proberen om goedkoper te zijn, is vlak voor aanvang vd wedstrijd tickets te kopen.

Ik heb gisteren 2 tickets gekocht voor Vegas Golden Knights op 27/9 voor slechts $40/stuk.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Dat is voor een exhibition game prima. Is dat zo'n 'no view' ticket zoals ze nu op Ticketmaster staan?
Afbeelding
Timothy555
Amerika-expert

HennyCox schreef:
13 aug 2023, 09:52
Op de officiele site zijn ze goedkoper dan op seatgeek!
Wat je kunt proberen om goedkoper te zijn, is vlak voor aanvang vd wedstrijd tickets te kopen.

Ik heb gisteren 2 tickets gekocht voor Vegas Golden Knights op 27/9 voor slechts $40/stuk.
Kan ik enkel maar beamen, zeker voor iets minder populaire zaken zoals pre-season games. Ik doe beter, $36 inclusief alle fees in september vorig jaar voor de VGK tegen LA Kings. En dat waren geen ‘slechte’ tickets, er waren er die nog iets goedkoper stonden.

Als je flexibel bent, kijk dan eens 2-3 uur voor het begin.

Edit: NHL kan je wel heel wat goedkoper gaan kijken in Vegas dan NFL. Zelden vind je tickets voor een reguliere match onder $250, en dat zijn niet de beste plaatsen (maar nu ook weer geen ‘no view’, dat is voor concerten waar je achter het podium zit).
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Division schreef:
13 aug 2023, 10:05
Dat is voor een exhibition game prima. Is dat zo'n 'no view' ticket zoals ze nu op Ticketmaster staan?
Nee, voor section 6 , dus prima plaatsen, zie nu dat ze voor rond $200 tot $300 te koop staan.
Ik koop ze altijd via iemand op een MyVegas/FB pagina.
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Timothy555 schreef:
13 aug 2023, 10:27
Ik doe beter, $36 inclusief alle fees
Maar niet section 6 denk ik zo :roll: en mijne zijn ook zonder fees. :wink:
Timothy555
Amerika-expert

Klopt, ik had 15.

Volgende keer wil ik denk ik liever in de bovenste ring maar dan onderin daarbinnen (als je nog volgt). Overzicht vond ik beperkt als je te laag zit.
peacelord
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door peacelord »

Als ik in dit topic zoek op de Deuce, de bus van de regio over de hele strip zijn dat overwegend kritische geluiden. Dat is bepaald niet onze ervaring. Onze tweede keer in Vegas en wat zijn we blij met het lokale OV op de strip. Voor 8usd per 24 uur rijdt er een bus met een hoge frequentie (elke 10-15 minuten, meestal vaker) dag en nacht op en neer van Fremont street tot voorbij het Las Vegas Sign. Het is een dubbeldekker en als je bovenin zit kan je alles goed zien en rustig bekijken. De toegang tot de bus en het vervoer is vrij strak gereguleerd waardoor er veel minder daklozen in terecht komen dan dat bijvoorbeeld in SF het geval is. Daar lijkt het OV bijna een mobiele daklozen opvang. Wat ons betreft dus een dikke aanrader als je de tijd hebt en het allemaal nog nieuw is. Je hoeft alleen de app RideRTC te downloaden om de tickets te kopen en dan kan je aan de slag.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik heb ook prima ervaringen met de stadsbussen in Las Vegas. Ik zou de volgende keer er weer gebruik van maken.
Jozs
Amerikafan

Bericht door Jozs »

Ik zat ook te kijken naar tickets van de Raiders tegen de steelers op 24/9, maar die beginnen vanaf 375 USD excl. fees.
Dat is meer dan 800 USD voor 2 tickets helemaal achteraan. In 2019 nog naar LA Rams gaan kijken in regular season voor 90 USD en dat was het jaar dat ze superbowl gespeeld hebben.

Prijzen van sport in Vegas volgen de andere prijzen duidelijk haha.

Ik ga inderdaad een aantal dagen/uren voor de game de prijzen opvolgen. Ik zit in de Bay die dagen dus op wandelafstand. Dat is hier inderdaad de gouden tip die gegeven werd.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Dit is de eerste thuiswedstrijd van het seizoen. Bij de meeste wedstrijden betaal je $220 voor het goedkoopste kaartje. Ook waanzinnig duur.
tombourgui
Amerika-ontdekker

Bericht door tombourgui »

Jozs schreef:
18 aug 2023, 18:28
Ik ga inderdaad een aantal dagen/uren voor de game de prijzen opvolgen. Ik zit in de Bay die dagen dus op wandelafstand. Dat is hier inderdaad de gouden tip die gegeven werd.
Kan je eventueel je ervaring met de prijzen de laatste dagen dan hier posten? Ik zou de thuismatch daarna tegen de packers willen gaan (Monday night football), maar zit met een gelijkaardig "probleem".
Jozs
Amerikafan

Bericht door Jozs »

Als ik het niet vergeet, laat ik het zeker weten :)
Tegen de Packers had ik ook graag gezien, helaas naar huis de donderdag ervoor
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Hier een discussie op reddit over de toegangsprijzen bij de Raiders
knightvision
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door knightvision »

Ik wilde naar een NHL wedstrijd maar ik zit net in de 1ste week van Oktober in Vegas, terwijl de 1ste official match een week later is hihihihh :)
Maargoed die prijzen gaan helemaal nergens over, wedstrijdje paar honderd eu pffff.

Offtopic: Wat is de goedkoopste manier om Cash dollars in te slaan? in Nederland bestellen bij b.v GWK en ophalen bij een loc?
Of gewoon pinnen op de airport in vegas?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

De Golden Knights hebben op 29 september, 3 en 5 oktober een oefenwedstrijd thuis.
knightvision
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door knightvision »

mtl schreef:
20 aug 2023, 20:14
De Golden Knights hebben op 29 september, 3 en 5 oktober een oefenwedstrijd thuis.
Dit had ik gezien, maar volgensmij kun je hier nog geen kaarten voor kopen? Komt bij dat het een oefenmatch is, lijkt mij toch iets minder.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer