Ik hoor dat Wynn en Cosmo zo goed als vol zitten, en Bellagio en Aria geven amper korting. Venetian een beetje. Ik leid daar vooral uit af dat de duurdere resorts vol zitten, en dat mensen die veel geld uitgeven voor zo’n trip zonder nadenken/verpinken ook de duurdere resorts kiezen.
Altijd al een beetje vreemd gevonden waarom ze bij Flamingo of Excalibur dachten dat deze prijzen het waard waren. Dat zijn resorts die meestal zeer prijsgevoelige klanten aantrekken. En laat het net deze groep mensen zijn die ook niet meteen $2000+ over hebben voor een kaartje.
Ik voorzie een (waarschijnlijk niet uitverkocht) Las Vegas dat misschien (hopelijk) niet zo waanzinnig druk is als eerst voorspeld, zonder de ‘rifraf’ (bij gebrek aan beter woord) - zou leuk kunnen worden, en de economische impact zal waarschijnlijk gigantisch zijn (opstijgrechten op Las Vegas North, waar vooral privéjets opstijgen, zijn zo goed als uitverkocht de zondag na de race. Mis je je slot, dan moet je tot ‘s nachts wachten).
Ik vermoed dat er heel what ‘whales’ in Vegas zullen zijn, en ook een hele hoop ‘mooi’ volk. En mensen die zonder nadenken $4000 aan 3 nachten hotel uitgeven. Hopelijk denken ze eraan ook hun servers te tippen (beetje een vrees onder de locals lees ik in verschillende groepen, veel plaatsen zullen ook enkel voor dit event 18%-20% auto gratuity op de rekening doen).
Is het nog geen donderdag?

het begint te kriebelen!