Aangezien het hoogstwaarschijnlijk de laatste keer is dat we in april/mei naar het zuidwesten gaan (iets met leeftijd ), willen we nu een helikoptervlucht doen bij Grand Canyon.
Mijn vraag, waar kun je die het beste boeken? Via een Nederlandse site of bij een firma ter plaatse?
Hebben jullie reviews? Advies?
Wij hebben een aantal jaar geleden via Papillon geboekt. Daarnaast ook een vlucht over de Strip in LV gemaakt met ze en beiden zijn prima bevallen. Die van de GC hadden we destijds meegeboekt bij Jan Doets en de andere had ik later rechtstreeks geboekt. Ik zou altijd rechtstreeks boeken. Wij hadden de North Canyon Tour. Ik vind het echt een prachtige belevenis!
En ja ik weet het: een pakketreis via Jan Doets is hier een no go, maar voor nog geen 6000 euro hadden we toen een vakantie van 17 dagen voor 4 personen met vluchten, accommodaties, huurauto en de betreffende helicoptervlucht . We konden alleen niets wijzigen in de opzet, maar dat namen we voor lief. Ik denk nog steeds dat ze daar een foutje mee gemaakt hebben...
Ter plekke boeken, of in ieder geval bij de maatschappij zelf.
Wil je zekerheid kan je van te voren al reserveren, heb je een wat lossere planning kan het ook op het vliegveld, zeker buiten het seizoen is er altijd wel plek.
Wij zouden online rechtstreeks bij het bedrijf boeken, maar waarschijnlijk wel vanuit huis al. We willen altijd alles graag van tevoren geregeld hebben
Ik heb vorig jaar via Viator geboekt; 10% korting t.o.v. prijs rechtstreeks bij Maverick
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.